Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32826

• demostenes
  • Avatar de demostenes Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 0
Creieu que és normal que un tant per cent molt alt dels bombers que entraran no arribin al 6 a la proba de coneixements.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32827

És el que hi ha, ara com ara a l'oposició el que menys es valora és la prova de coneixaments.

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32832

• serramazing
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 26
No crec que això sigui una dada important. Només una curiositat. El més important, crec, és anar passant el tall en cada eliminatòria. Si hi ha molta gent que ronda el 6 del temari és perquè es va tallar més avall, res més.

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32836

demostenes, jo penso com tu que la nota de tall hauria de ser una mica mes alta :)

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32850

si la nota de tall del teoric fos un 5,5 o un 6, no caldria tallar tan alt a les físiques ni a la conducció.....

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32851

• demostenes
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
jo crec que amb un mes i mig d'estudi ja pots treure un 5.

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32853

demostenes va escriure: jo crec que amb un mes i mig d'estudi ja pots treure un 5.

guauuuuu!!!!!!!!.... bueno, doncs ja ho saps pel pròxim cop si no entres en aquesta....

per cert, entre els 180 primers sense mèrits n'hi ha 12 per sota del 5, un 6'66%...no ho veig escandalós com dius tu, però ja dic, tu mateix...sort

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32855

bueno, les bases i les normes les posen el Tribunal Qualificador totpoderós... amb unes raons, les seves, i uns interessos, els seus. Tot el que poguem parlar aqui ja s'ho han plantejat

salut

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32856

el teoric te la importancia q té. Suposo q la teoria bomberil q val, es la q t'ensenyen a l'escola, ja q les capacitats mentals, ja te les mesuren al psico.
Potser si tu, amb un mes d'estudi en tens prou, potser q li dediquis més temps a entrenar les fisiques o a conduir camions.
Els cerebritos potser son més útils com a inspectors. Recorda q un bomber és un peó
un de la penya del 5quillu i con muchahonra...

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32857

talaiot va escriure:

demostenes va escriure: jo crec que amb un mes i mig d'estudi ja pots treure un 5.

guauuuuu!!!!!!!!.... bueno, doncs ja ho saps pel pròxim cop si no entres en aquesta....

per cert, entre els 180 primers sense mèrits n'hi ha 12 per sota del 6 , un 6'66%...no ho veig escandalós com dius tu, però ja dic, tu mateix...sort

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32861

Amb el temps que fa que hi ha oposicions de bomber i amb els temps que corren que hi ha molta gent molt competent, no creieu que si realment el tribunal qualificador creiés que la fase d'oposició més important és la teòrica, no ho haurien canviat fa temps?

Parla algú que no té una gran nota del teòric, però si et quedes amb aquesta dada y no mires una mica més enllà, pot ser seria important obrir els ulls una mica, (y no hablo de esas dos cosas que tenemos en la cara de manera simétrica por encima de la nariz y debajo de la frente jajaja).

Per cert demostenes, tu pregunta sería, que tienes en el teórico, pero yo te haré otra, estás en la opo aún?

No espero una respuesta, ni la quiero, sólo que bajo mi corta experiencia en una oposición no se quedan los mejores, sinó los que el día de la prueba (la que sea) lo hacen mejor (que puede o no coincidir, normalmente si) ¡Y! van pasando cada uno de los cortes.

Ala ahí queda eso!!

Señores, o mi ombligo es realmente complicado o hay gente que no tiene ombligo.

Que cada uno barra su parcelita que suficiente tenemos...

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32862

• demostenes
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Aquesta pregunta no la puc contestar per ara. Pero si que et puc dir que conec gent que no ha estudiat gens i a passat el tall del temari. A mes a mes no nomes sera un 6.6 per cent com diu talaiot, despres dels merits ho veurem.

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32865

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Sense estudiar gens, el temari no es passa.... Ho sento molt pero no m'ho crec.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32867

demostenes va escriure: Pero si que et puc dir que conec gent que no ha estudiat gens i a passat el tall del temari.

Bé, jo crec que sense estudiar gens i només amb la culturilla general i el sentit comú que un pugui acumular es pot aprovar, però només això, aprovar més aviat justet. Aquí intervé molt l'edat que un tingui i els estudis que hagi cursat. Gairebé un 20% de les preguntes eren de sentit comú en aquest darrer examen.

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32885

Jo crec sincerament que passen els millors, els més regulars. Això és com la lliga de futbol. No importa si guanyes tots els partits per 1 a 0 mentre en guanyis un més que el que et segueix. Hi ha moltes coses que s'han de valorar per ser bomber. L'equilibri mental, els coneixements. la part física...
Has de ser un tio complert: Ni molt musculós ni tontet! Jo crec que és això, anar passant el tall. I jo no sóc dels afortunats tot i ke tenia un 7 al coneixement. No vaig ser prou fort a les físiques i això m'ha de servir de toc d'atenció per seguir millorant i al final poder entrar.
Potser si que algú va tenir una gran sort aquell dia jugant a la quiniela però jo no dubtaria de ningú dels que hi ha a la llista. Del número 1 al 176 són allà perquè s'ho mereixen i la majoria s'ho ha currat.
És la meva opinió...

Salut!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!
Temps de càrrega de la pàgina: 0.187 segons
Gràcies a Fòrum Kunena