Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #33037

Lo de plorar és una manera de dir'ho. Perdonam si t'has ofes.
Doneu a entendre que una perssona senses estudis no pot ser bomber, o serà mal bomber...això és el que doneu a entendre, i és molt trist. La nota la tens que tenir a l'escola!
Quan van sortir les bases tots saviem quines eren les normes del joc, i fer un teòric de 6 no significa que no estiguis prou preparat. Crec que és una falta de respecte per la gent que està dins de plaçes ,esteu ficant les seves capacitats en entredit.
Em sembla una discusió sense sentit i com he dit anteriorment no serveix de res criticar el sistema! És millor l'autocritica.

Pd. Encenc que ho critiqueu, tothom mira per un mateix, però potser n'hi ha prou de dir tonteries.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #33040

lo de la pressió del camió... no em diguis que un tio que ha tret un 7.5 sera apte per conduir sota pressió y un de 7.2 no?? en aquesta t´has lluit!!!!!
Els estudis son importants per tot el que facis... o aqui ,els que defenseu tant els bombers sense estudis, no us agradaria de bomber de 1ª o caporal?? Calen estudis!!!!!!
I sino que donin merits per titulacions com fan a Mallorca...
Com he dit abans.... cada uno barre para casa... pero senyors... un amica de objectivitat!!!
Ah!!!!! i estudieu els que no entreu perque a BCN el teoric si te el seu pes... Nomes pasaran 240 el primer tall!!!!!
Salut

P.D: crec que no tornare a escriure més en aquest foro...

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #33046

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
arn1, per accedir a bomber de primera i caporal, igual que per accedir a sergent, no calen estudis. Per accedir a sots inspector o inspector si, el que el fet de tenir bachillerat o titulacions superiors et facilita l'accés a aquestes categories.

Hurky yo ya será lo último que digo, porqué creo que le estaremos dando vueltas a la pelota una y otra vez y nunca encontraremos el punto medio entre los 2.

Te explicaré como veo yo el caso.

Lo que vosotros pedís de hacer media progresivamente, haciendo los cortes en respecto a esa media yo creo que es un extremo, el opuesto del cual sería que las notas en ninguna ocasión se sumaran, y todas las pruebas fueran de apto y no apto (como el psico de gene.. y no acumulativas al final).
Pienso que el que ha sacado buen temario, o buenas , físicas, ya le sale repercutido al final en la suma de las pruebas, y que esta forma de hacerlo es la correcta porqué se encuentra en el punto medio (según mi opinión) entre el extremo de pasar las pruebas sin sumar puntuaciones (forma Apto / No apto) , y el otro extremo que para mi es el que vosotros mencionais.

Tan solo es mi opinión respeto la vuestra, pero no la comparto.

Dicho esto... habrá que darle duro a barna que hay poco dinero en las arcas y lo primero que se para en este país son las convocatorias de personal para funcionarios

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #33050

Arn1, igual la prova de conducció no és la més justa que hi ha, però si estàs fora és per que no has estat a dins del nivell que han marcat els opositors.

Clar que és bo tenir estudis, ja que et formen per la vida diaria, el que no trobo bé és que la gent critiqui als opositors que tenen teòrics baixos i vagin en plan sobrat.

Si tenen tants estudis i són tant inteligents poden entendre que és una oposició on el més important és passar els talls i ser regular, "dins els talls"

Jo, per sort tinc un bon teòric, i dic per sort, per que si no estaria fora de places, i mai s'hem ocurriria criticar un company que està per sobre meu amb un 5 del teòric. Si està on està és per mèrits propis.

L'ultim comentari en aquesta discusió: crec que és un proces just per alguns i injust per uns altres. Sempre serà així però és lleig llegir com molta gent desmereix la feina feta per gran part dels opositors que estàn a un pas d'entrar.

Salut i sort a tothom.

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #33058

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1

Amstrong va escriure: Lo de plorar és una manera de dir'ho. Perdonam si t'has ofes.
Doneu a entendre que una perssona senses estudis no pot ser bomber, o serà mal bomber...això és el que doneu a entendre, i és molt trist. La nota la tens que tenir a l'escola!
Quan van sortir les bases tots saviem quines eren les normes del joc, i fer un teòric de 6 no significa que no estiguis prou preparat. Crec que és una falta de respecte per la gent que està dins de plaçes, esteu ficant les seves capacitats en entredit.
Em sembla una discusió sense sentit i com he dit anteriorment no serveix de res criticar el sistema! És millor l'autocritica.

Pd. Encenc que ho critiqueu, tothom mira per un mateix, però potser n'hi ha prou de dir tonteries.

No me había ofendido, pero, si después de todo el tiempo y esfuerzo que he invertido en exponer con elocuencia mis argumentos, eso es todo lo que has entendido, yo lo dejo aquí. No tiene sentido seguir.

Ah, y una cosa más: ¿no sirve de nada criticar el sistema? Díselo a los que han conseguido modificar la ley sobre el límite de edad.

Saludos.

Roks, lo de "apto/no apto" está en el 5; eso es lo que marca la "capacidad" para ser o no ser bombero, el resto de la nota lo que muestra es el ACCESO a la posibilidad de serlo o selección de entre los CAPACES, siempre en relación a circunstancias tales como el presupuesto de la administración y el tiempo. Así que, a partir de ese 5, lo que se ha de hacer es mirar por una selección lo más adecuada, igualitaria/ecuánime y justa posible.

De todas formas, sólo quería dar mi opinión, a mí no me importa este asunto tanto como lo que puede parecer -por mucho que crea alguno que lloro-, sobre todo he querido postear por el tema del psico; que, por cierto, ya lo expondré en otro tópic.

Saludos.

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #33060

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Bueno bueno calmem-nos una mica que l'ambient s'està caldejan una mica no???
Es perfectament àvil que la gent tingui diferents maneres de veure les coses però no vindrem pas aquí a fer malasang no!?????

Penseu que venim aquí per ajudar-nos els uns als altres va...........Una costellada a casa meva ens deixaria a tots més relexats...axís que ja saveu. Quan vulgueu teniu casa meva a disposició!!!!
AU VA QUE SÓM UNA GRAN FAMILIA!!!!

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #33065

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1

voluntàri-Palau va escriure: Bueno bueno calmem-nos una mica que l'ambient s'està caldejan una mica no???
Es perfectament àvil que la gent tingui diferents maneres de veure les coses però no vindrem pas aquí a fer malasang no!?????

Penseu que venim aquí per ajudar-nos els uns als altres va...........Una costellada a casa meva ens deixaria a tots més relexats...axís que ja saveu. Quan vulgueu teniu casa meva a disposició!!!!

Me da que un tal "rampanat" -del foro- te va a querer fichar pronto... :lol:

Saludos.

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #33071

HurkyPurky va escriure:

voluntàri-Palau va escriure: Bueno bueno calmem-nos una mica que l'ambient s'està caldejan una mica no???

Me da que un tal "rampanat" -del foro- te va a querer fichar pronto... :lol:

Saludos.

ostia fadies que no es veu el ratpamat, axo que ja s'ha obert la veda dels mosquits tigres :lol: :lol: :lol:

SER O MORI !!!!!!!

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #33081

Bueno va, he dit que no escriuria mes...pero haig de replicar.
Rocks, calen estudis o 10 anys de experiencia i curs selectiu o sigui al final s´ha de estudiar!!!
Jo no critico al que te un 5 en el teoric ,critico que si ha d´haver tall hi hagi en totes les proves pq devalua la prova teorica i tot l´esforç que comporta el preparar-la.
Esta clar que el que entri s´ho haurà merescut, pq ningu entra per casualitat...tothom s´ho ha currat i molts s´han quedat pel cami(gent molt bona).

Jo accepto la oposició tal com es, pero joder!!! que la facin be,que sempre l´han de lia!!!
Bueno, nomes es la meva opinió , no busco polemica i no tinc una posicio de lloron...jo he caigut per cometre un error ,la vai liar una mica on menos ho esperava...no culpo a ningu jo currare com un malparit per millorar , pero si que conec gent que amb unes molt bones i arribant a la entrevista es quedaran fora... i parlem de 8 i pico...
Nens molta sort pel que esteu a la entrevista...que no vull treure merit a la vostra feina!!!

Lo dit...
para gustos los colores...

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #33083

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Ja m'esteu tiran boletes d'arros a la nuca ??? anda que ...

Com no escrigui alguna parida o pallasada de les meves no se que espereu de mi aquests dies per aquí.

Com es normal, últimament es batalla sobre l'entrevista, la revisió mèdica, etc etc i jo ja estic caput des de'l psico en aquesta convocatoria, no puc aportar res fidels fans :lol:

I sobre aquestes "discusions" que sorgeixen es que no hi paro atenció, hem costa entrar en batalles, m'ha d'agafar inspirat. Mai plouran pomes a gust de tothom així que entrar en que es millor o pitjor podriam estar tota la vida "discutin" i mai trobariam una solució a gust dels 3000 opositors.

L'expert en aclarir conflictes es HurkyPurky, el dia que arribi a l'entrevista deixarà a tot el tribunal tant acullunit que el fotran directe de Sots-Inspector del parc.
Després tots l'escoltareu i li fotreu la pilota perque us enxufi de bomber i us passi els psicos i examens sota ma :lol:

Esosto esostooodo amigos !

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.
Temps de càrrega de la pàgina: 0.151 segons
Gràcies a Fòrum Kunena