Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32887

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
A veure Desmotenes.. saps algun cosa de com funcionen les oposicions? saps perquè el tall funciona d'aquesta manera? dins la oposicio de bombers posant aquest tall es van carregar a 2000 persones, 2/3 (66,6 %) dels presentats no van passar la primera fase de teoric més psicotècnic.

En la segona prova , la física, tan sols 1/2 (50%) van quedar excluits degut al tall, i en la conducció també van quedar-ne excluits 1/2 (50%).

M'estàs dient que s'hauria de tallar més alta la nota del temari? no et dic jo que no, però sempre i quan la nota del psicotècnic també quedi valorada. El que vull dir és que si la gent no passa l'examen psicotècnic amb nota MASSA DECENT, no pots pretendre posar un tall encara més alt al temari perquè et carregaries un 75 % dels assistens.

Si conecixes gent amb molts bons temaris, és normal, ja que aquest any l'examen ha estat més fàcil que de costum, tot i que com diu crisàlida si aquell dia no tens el dia fi, pots anar passant-ho pels pèls.
Penso que és absurd criticar la prova a on més criva s'ha fet simplement perquè des del desconeixement de la prova s'acusi a la gent que aquell dia no van treure tot el millo d'ells mateixos, i en canvi se'ls critiqui per haver tingut un dia bo en les altres 2 proves.
Des del meu punt de vista em sembla molt absurda la teva reflexió, i em sembla com si fos una rabieta de nen petit que l'haguessin deixat fora de l'oposició (tot i que em dóna la sensació que no t'hi has presentat).

Molta sort amb les mèdiques als que les estem fent, i apreteu fort a la prova dinanomètrica.

I els que ara mateix estan fora, doncs a la pròxima anirà millor, ara toca estudiar per barclona i no començar a criticar als companys, que això és el que molesta d'aquest fil, no la crítica constructiva cap a l'administració, sino la crítica destructivca cap a futurs companys, em sembla mooolt lleig

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32888

no entenc com podeu dir que fiquin el tall de les proves de coneixements més alt si entrar ja es complicat, imaginat amb un tall de 7 i després unes físiques ridicules perqué passariem tot lo temps estudiant no?...donem gràcies a com estan

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32889

Rocks, bona anàlisi interna de l'oposició i bona reflexió final, tot i que mai estaré d'acord amb tu en segons quines coses :wink:

Estàs entrenant força a volei? jajajaja

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32892

aquí cada uno barre para casa... ni tanto ni tampoco...este año con el paripé de psico se han lucido(350 tios de más), ha salido perjudicada la gente que lo tenía preparado...y de las fisicas ya no hablamos...que no se cuantos nulos vi en el circuito de agilidad!!! pero bueno...lo que sirve aqui es currar, currar y currar...llorar lo justo...solo el dia que te quedas fuera...jajajaja

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32894

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
doncs jo vull k al teòric només surtin preguntes de construcció i com a motl alguna de hidràulica... a les físiques treguin lo puto pajarito i fotin un press de banca amb dos collons com Déu mana, que la conducció sigui amb BMW serie 1 o en su defecto amb Mini Cooper ....

I si no.... juasssssssss.... va home va... les coses són com són i punto... tira pa alante.. que t'està bé el joc... val... que no t'està bé... queda't a casa, mai plou a gust de tothom però si vols algo en la vida... t'és igual lo difícil que t'ho posin... al final... per cabezón... ho aconseguiràs amb talls amunt talls avall o talls als...

apa salut

m he kedat tranquil eh jajajaja

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32895

Jo crec, que fora de debats de si cal o no cal estudiar molt, o si han de pujar la nota de tall o no, lo important es lo preparat que estiguis, independentment de lo que la resta faci....
Sort amb les mèdiques

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 3 mesos #32909

ei gent, espero que ningu es prengui malament això que diré.
ELs que munten les opos, com cada any (més a barna que a gene), tenen alguna sorpreseta amagada per als opositors. Aquest any a gene va ser la cagada enorme que van fer al tall del psico. Com que ens hem equivocat i per a que no se'ns tirin al damunt, deixem passar a molta més gent del compte per a no liarla més. La conseqüencia d' això, que va pujar el tall a les físiques amb un 7,375.
Jo vaig ser un dels perjudicats que no va passar el tall de les físiques (7,25) tot i tenir un 7,5 al teòric. Em vaig putejar molt, i més sabent de colegues que amb un 5 pelat al teoric i un 7,5 a les físiques havien passat a la conducció. El que no vaig pensar és que potser el desaguisao del psicotècnic em va afavorir.
Amb tot aquest rollaco el que vull dir és que per mi, personalment preferiria que s' anés fent una mitja amb cada prova que es va fent i no passar el teoric amb un 5, el psico apte, i la resta de proves depenent el tall de la penya. Ara bé com que això no depèn de mi sino de BoB SAURA & the wailers, doncs l' unic que puc fer es entrenar més, estudiar més, conduir més i fumar menys.
I això que a gene tot va més o menys normal. A Barna si que és el show de Can pixa.
Encara recordo fa dos anys, a dos dies d' anar a fer les físiques ens van trukar a uns quants per dir-nos que degut a un error informatic al sumar amb l' excell o no se que polles, s' ahvien equivocat i que no calia que anés a les fisiques.Per flipar!!! Em van dir que rebria un burofax que vaig rebre el mateix dia de les físiques on m'ho explicaven millor i tal. O sigui que ja us podeu imaginar com va barna: Parxes d'última hora+La loteria del niño+camió diferent cada any= aprueba como puedas!!!

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #32928

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Jo crec que en aquesta convocatòria l'han cagat i han posat una nota de tall molt baixa i ha passat massa gent a les físiques i per això despres a les físiques an tallat el cap a molta gent i han posat la nota de tall tant alta......
Però bueno a l'exàmen ja no savien si les preguntes contestades malament o deixades en blanc contaven o no a cada classe deien alguna cosa diferent axins que........
Els que han passat molt bé i els que no pos a provar-ho a la següent.

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #32929

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Sigui com sigui, en teoria, tothom ha fet el mateix examen i ha tingut la mateixa nota de tall. Han passat els millors.
Es la meva opinió personal. El que no ha passat algo ha fet malament o no s'ha preparat suficient.
No penseu el mateix?

Salut.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #32931

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
totalment d'acord

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #32941

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
AMEN

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #32943

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
És més, si no ho tinc mal entes la nota de tall la dicta entre cometes la mateixa gent que forma part de la convocatòria no???
Si tuthom anes a treure un 9 pos la nota de tall seria un 9.
Com més altes són les notes més alta és la nota de tall, per lotant......... ningú es pot queixar em sembla a mi.

A no se que et refereixis que és una nota molt baixa en general, que els vombers haurien de tenir més cultura, xo fet i fotut si passen els examens i proves i fan la feina bé ja n'hi ha prou no?
Sigui com sigui els nostres bombers son un grans profecionals!!!!Amb un parell de cullons a lluir de cos de bombers!!! :D :D :D :D :D

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #32952

voluntàri-Palau va escriure: És més, si no ho tinc mal entes la nota de tall la dicta entre cometes la mateixa gent que forma part de la convocatòria no???
Si tuthom anes a treure un 9 pos la nota de tall seria un 9.
Com més altes són les notes més alta és la nota de tall, per lotant......... ningú es pot queixar em sembla a mi.

A no se que et refereixis que és una nota molt baixa en general, que els vombers haurien de tenir més cultura, xo fet i fotut si passen els examens i proves i fan la feina bé ja n'hi ha prou no?
Sigui com sigui els nostres bombers son un grans profecionals!!!!Amb un parell de cullons a lluir de cos de bombers!!! :D :D :D :D :D

vombers....

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #32978

Un bomber, d'entrada és un peó, on ha de demostar certa agilitat mental i fortalesa física.
D'es d'aqui pregunto, de que serveix tenir bombers molt inteligents amb teòrics de 7 cap amunt i físics de 6?
La meva opinió és que en aquesta oposició hi ha hagut un canvi de tendència, crec que l'experiència els hi diu que és bo que passin els forts, on ja han demostrat en el teòric i psicotecnic tenir qualitats suficients i fent unes físiques altes, demotren que tenes cultura d'esport.
A l'escola ja els formaran i els hi ensanyaran l'ofici de bomber, i si un dia volen ascendir es presentaran de caporal o sots-inspector i demostraran totes les qualitats intelectuals que tenen. Aleshores el físic no és tant important.

Salutacións.

bombers amb sort o amb estudis fa 16 anys 2 mesos #32987

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Dons per la experiència que vaig agafant a la vida em diu q la teórica, de poc serveix ("avegades"). El que et fa agafar coneixements es la pràctica, ja que la teoria a la vida real, moltes vegades de poc serveix. El dia a dia és el que et fa agafar els bons coneixements.
I amb aixó no vull dir que la part teorica no sigui important, pero per a mi és més important uns bons psicotècnic, unes bones físiques i ja una teórica més fluixeta.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.
Temps de càrrega de la pàgina: 0.196 segons
Gràcies a Fòrum Kunena