Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Campanya 2015

Campanya 2015 fa 4 anys 3 mesos #51049

• firefighter25
  • Avatar de firefighter25 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 59
  • Gràcies rebudes: 20
Encara queden uns mesos per a la propera campanya, però tal com està la cosa ja ens hem d'anar preparant.
La meva pregunta es si aquest any hi haurà convocatòria oberta o serà com l'any passat?
Salut.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Gerarnr, Arnaubou

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Campanya 2015 fa 4 anys 3 mesos #51051

• Oriol Aguilar
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 9
  • Gràcies rebudes: 2
Hola jo soc nou en aquest tema i aquest any m'agradaria presentar-me i vaig una mica perdut. M'he informat una mica sobre el tema i m'han comentat que s'han de fer les proves físiques(km, pajarito i 50kg) i també s'ha de passar una prova pràctica(desbrossadores, motoserres, PRL,...) per entrar de EPAF. Em podrieu explicar com va tot més o menys.
Moltes gràcies i salutacions.

Campanya 2015 fa 4 anys 3 mesos #51052

• danitralla
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 18
  • Gràcies rebudes: 4
Jo també estic interessat en aquest tema. M'agradaria saber quan sortiran les bases de la convocatòria i quan i on seran les proves, vaig una mica perdut en tot això, és la primera vegada que m'endinso en aquests temes. Gràcies!

Campanya 2015 fa 4 anys 3 mesos #51053

esperem que sigui oberta sinó altre cop cardats sense cap oportunitat, no hi confio massa..

Campanya 2015 fa 4 anys 3 mesos #51054

• Pinus uncinata
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 56
  • Gràcies rebudes: 23
Per AOF són les proves físiques que has comentat, i per EPAF fan un examen teòric i les mateixes proves físiques. No obstant en un principi la convocatòria de l'any passat era per crear borsa de treball en totes les categories, però com cada any es superen no se com quedarà finalment....

Campanya 2015 fa 4 anys 3 mesos #51055

L'any passat si no vaig errat no van arribar a cobrir totes les plaçes, aquet any llavors encara menys, axis q tingueu esperança de q obrin convocatoria.

Campanya 2015 fa 4 anys 3 mesos #51056

• Arnaubou
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 16
Jo també és el primer any que em presento a AOF i espero que sigui convocatória oberta, en tot cas si algú del fórum tingués informació de quan són les convocatóries i quan obriran les "llistes" per inscriure's sería de gran ajuda per als què és el nostre primer any! :)

Campanya 2015 fa 4 anys 3 mesos #51061

• ebr0
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 652
  • Gràcies rebudes: 243
parlant de memòria, i per el que tinc antes...Tots els que l'any passat van tenir plaça, tenen assegurada aquella plaça per el pròxim any, si no hi ha la plaça tindran preferència per triant-hi una altra. Tot això si no hi ha la resolució del jutge, en el cas de que aigui sortit, dependrà del que hi diu. tot i que el fallo era a forabord dels AOF

SER O MORI !!!!!!!

Campanya 2015 fa 4 anys 3 mesos #51062

ebr0 va escriure: parlant de memòria, i per el que tinc antes...Tots els que l'any passat van tenir plaça, tenen assegurada aquella plaça per el pròxim any, si no hi ha la plaça tindran preferència per triant-hi una altra. Tot això si no hi ha la resolució del jutge, en el cas de que aigui sortit, dependrà del que hi diu. tot i que el fallo era a forabord dels AOF

I com ha acabat la cosa finalment? No s'ha parlat més del tema. I ja no es com abans, anys enrere per aquestes dates ja hi havien molts rumors, i rumors veridics. Ara no sabem res de res.

Campanya 2015 fa 4 anys 3 mesos #51065

Hola bon día, a mi també m'agradaria presentarme, estic bastant perdut, ¿On puc mirar las proves físiques/teóriques?

Gracies.

Campanya 2015 fa 4 anys 3 mesos #51066

• Arnaubou
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior

No se si aixó tindrà algo que veure pero bueno...
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: isard, sey, gonzalezgarcia.carlos

Campanya 2015 fa 4 anys 3 mesos #51067

Ooh arnaubou que be! Per fi un indici! Amb aquest rollo de que no shavien aprovat els pressupostos encara.. Que be aquest any hi han un mun de opos!!
Cadascu cap a la seva!!! :woohoo: :woohoo:

Campanya 2015 fa 4 anys 3 mesos #51074

• Arnaubou
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
El que no tinc gaire clar es que aixó signifiqui que hi hagin noves places de campanyes forestals i menys si seràn amb convocatoria oberta. Esperem que aixi sigui, pero per el que he llegit no especificava res :(

Campanya 2015 fa 4 anys 3 mesos #51086

• Fapencio
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Gràcies rebudes: 2
A veure si aquest any tenim una mica més de dos mesos i mig de contracte ... encara que ho veig realment difícil.

Campanya 2015 fa 4 anys 3 mesos #51093

• Echo03
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 66
  • Gràcies rebudes: 37
En teoria el tema va acabar que la gent de campanya son fixos-discontinuos i per tant, els que van obtenir plaça l'any passat, com deien abans, te garantida la plaça aquest any. Pero OJO!!! que heu dit que van faltar places!! Si, pero va ser la primera convocatoria i llavors van anar agafant de campanyes de anys enrere 2013,2012, i 2011 no ho sé... i no va quedar res descobert. Així que OPINO que aquest any potser es igual.

Mes que res perque ja tenen la documentacio i han fet les proves aquesta gent i si fan convocatoria de funcionaris i voluntaris dubto que facin oberta la campanya si aixi ja els hi va be amb el jaleo que tindran

Temps de càrrega de la pàgina: 0.262 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok