Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Campanya 2015

Campanya 2015 fa 4 anys 4 mesos #51323

• HotelGolf
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 38
  • Gràcies rebudes: 14
Segons el que posa, no. Per això serà molt difícil que puguem passar aquesta fase els novells, clar que depèn la regió i la quantitat de gent que es presenti.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Campanya 2015 fa 4 anys 4 mesos #51324

Hostie puta, quina merda llavors, vaig abandonan la sala, quina putada. Amb un punt dupto que pugui accedir.

Campanya 2015 fa 4 anys 4 mesos #51325

• HotelGolf
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 38
  • Gràcies rebudes: 14
No llencem la tovallola tan aviat. Prova a inscriure't a Girona, Terres o Lleida que la nota de tall sol ser mes baixa, no esta gens garantit, pero algo es algo.
Ànims

Campanya 2015 fa 4 anys 4 mesos #51327

Sobre les bases de la convocatoria per als AOF;

- El primer procés de selecció es en base a la fase de concurs. Entren 370 aspirants per ordre de puntuació.

- Sobre la flexió de braços dins de les proves físiques, es tracta de "resistir" a dalt, sense fer moviments ni flexions durant un període de temps.

- El pes de l'alterofilia, es de 50kg. per tant, per coherència es posen 25kg a cada banda. No 50kg, ja que llavors serien 100kg.

Tot plegat o teniu a les bases.

Campanya 2015 fa 4 anys 4 mesos #51329

Els que vam fer campanya l'any passat ens hem de presentar a la borsa o és per la resta de gent que no la van fer? Com que ens van dir que a partir d'ara la plaça ja era "nostra"...

Més o menys cada any érem uns 600 AOFs a tota Catalunya i aquesta borsa és de 250... serà una borsa de 250 per regió?

Campanya 2015 fa 4 anys 4 mesos #51330

Algu sap cada quan surt o a quina època de l'any surten convocatòries per a voluntari de bomber per a ser de la secció activa??

interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b...-926b-000c29676f2e_1

Perque segons les bases de AOF et donen un punt. Es per poder-ho fer per algun altre any ja que aquest amb els pocs mèrits que tinc em serà impossible passar la fase de concurs.
""b.2 Haver superat el curs de formació bàsica per a bombers voluntaris: 1 punt.
Aquesta formació es comprovarà d’ofici.""

Campanya 2015 fa 4 anys 4 mesos #51332

• Moises30168
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 41
  • Gràcies rebudes: 23
Volia fer-vos una pregunta, una vegada enviada la solicitud, hi ha possibilitat de modificar les dades? :( Gracies!

Campanya 2015 fa 4 anys 4 mesos #51334

• sadhana
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 130
  • Gràcies rebudes: 27
MrSatan!!

He parlat amb els de la regió Nord per telèfon i m'han dit que els que vam treballar el 2014 no ens hem de presentar a aquesta borsa, que ja ens avisaran o ia correu o via telèfonica
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: mrsatan

Campanya 2015 fa 4 anys 4 mesos #51335

• Oriol Aguilar
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 9
  • Gràcies rebudes: 2
Bona tarde, respecte el nivell de llengua catalana, amb els estudis de secundaria o per exemple la prova d'accés a grau superior, es podría dir que ja tens el nivell de català necessari o has de realitzar un examen a part? Vaig vastant perdut... si algú em pogues ajudar em faria un favor.
Moltes gracies.

Campanya 2015 fa 4 anys 4 mesos #51337

• Vicenç TG
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 0
Tal com deien alguns companys, aquesta borsa de 250 persones només és per gent que no va fer la campanya forestal 2014. No vol dir que tots 250 tinguin lloc per la campanya d'aquest any perquè s'aniran cobrint places buides seguint l'ordre en què quedeu, però és una bona oportunitat per gent nova, pq no crec que la gran majoria que s'hi presenti tingui gaires mèrits.

Campanya 2015 fa 4 anys 4 mesos #51338

no se si heu llegit be el anex2 on fica totes les proves mediques que s'han de fer per tal de tenir el cerficat medic per creditar-lo a la solicitud. pero soc jo o estic flipan jo nomes amb totes les proves. agrairia que algu digues on fara la revisio medica perque aixo a qualsevol lloc no ho faran i si ho fan trigaran un dia en fer tot el que demanen i despres redactar tot el informe conforme ets apte. agrairia que algu digues sobre el tema perque aixo no es un revisio pel carnet de cotxe. gracies :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Campanya 2015 fa 4 anys 4 mesos #51339

• Pinus uncinata
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 56
  • Gràcies rebudes: 23
Hola Moises, segons el que diuen les bases d'AOF:

"Si es presenta més d’una sol·licitud per a la mateixa categoria, la sol·licitud que s’entendrà vàlida serà l’última presentada, que substituirà les anteriors."

entenc que pots reenviar-ne una de nova modificant les dades que calguin.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Moises30168

Campanya 2015 fa 4 anys 4 mesos #51344

Bones,

Soc nou per aqui i aquest any he vist que volen crear una borsa d'AOF i m'agradaria probar. Algu sap el tema vista, si es motiu d'exclusio?

Gracies

Campanya 2015 fa 4 anys 4 mesos #51345

Bu va escriure: Bones,

Soc nou per aqui i aquest any he vist que volen crear una borsa d'AOF i m'agradaria probar. Algu sap el tema vista, si es motiu d'exclusio?

Gracies

Company ho tens en la convocatoria en l'annex 2, surt totes les malaties que et poden excluir.

Campanya 2015 fa 4 anys 4 mesos #51349

• Guillem.Guasch
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 14
  • Gràcies rebudes: 7
Hola!

Com bé diu el company EduLara jo també agrairia que algú em digues on la puc anar a fer! (Barcelona i rodalies).

Tota la documentació que posa que es necessita s'ha d'adjuntar ara amb la sol·licitud o es pot entregar més tard?

Temps de càrrega de la pàgina: 0.215 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok