Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68965

Bon dia, tenia un dubte sobre aqueata convocatoria, en els psicos van posar una diligencia que no entenc molt be si apte es a partir del 5 o amb campana de gaus, ja que el dia de l'examen no van comentar que fos campana de gaus, si no que a partir del 5 era l'apte. Sabeu alguna cosa?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68966

Per exemple el Triflorur de Bor (BF3)

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68967

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 246
  • Gràcies rebudes: 33
Important les de reserva! Hi han unes quantes per Impugnar!

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68968

54 model A

Si a causa d'un incendi no tenim accés a desconnectar el corrent de la CPM quin podria ser el lloc alternatiu on fer-ho?
Dona com a bona CGP però en cas de tenir CPM no hi ha CGP no?
I no sabem on ha sigut l'incendi si l'incendi és a la façana o l'interior... com ho veieu? IMPUGNEITOR!

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68969

Podriem fer un drive o excel i les explicacions i fonts per fer les impugnacions.
Així anem aportant i busquem info fiable.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68970

• christianvp87
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 13
  • Gràcies rebudes: 1
Bones a mi apart de les que es comenten:

Pregunta 21 del Model A, en la redacció perque fos funcionari de carrera, hauria de posar relació estatutaria no relació profesional no?

Pregunta 42:Un coche hibrid no te perque portar un motor electric, el terme hibrid es que disposa de dos tipus de tecnologies diferents per la propulsió...així que per mi no hi ha cap resposta correcte...

Pregunta 61:La de projeccions cartografiques, pot sr tant les formes com els angles...

Pregunta 95:La gravetat i la altura, i jo diria que també en funcíó de la obertura el cabal sera diferent i en consequencia la velocitat...

Que penseu?

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68971

Bon tarda!

Jo penso que les preguntes que s'han anat comentant per aquí hi ha 4 que segur es poden impugnar i són:

1. La de la pressió d'un dipòsit de 10 m al 60%... Si no tenim la densitat no es pot calcular la pressió.
2. La d'electricitat, per on podríem desconnectar...El REBT diu que en els casos en què tenim la CPM, la CGP hi va dins. Per tant, si no tenim accés a la CPM, no es pot tenir accés a la CGP.
3. La de l'àcid... Com molt bé ha explicat un company per aquí, la Teoria de Lewis pels àcids, contempla àcids sense hidrogen.
4. La de la llei que posa Llei 4/1994, de 20 de maig en comptes de Llei 4/1997, de 20 de maig...

Segur que hi haurà més que es puguin impugnar. Jo crec que hi ha dos més que també es podrien impugnar:

La dels components del motor híbrid, jo crec que a la resposta que donen per correcte li falta el motor d'arrancada i, per tant, no hi hauria cap correcte.

I per últim, però aquesta ja crea que és massa rebuscada, és la dels números ONU que comencen per 0. Pregunta quin significat té el 0. De significat no en té cap, ja que això suposaria que hi ha una codificació pels números ONU, i això no és pas així, els números ONU s'assignen...

A sí! La del cargol...algú l'ha entès? XD

Salut i sort a tothom!

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68972

La 95 del model A, on parla de Torricelli, per la velocitat del flux de sortida. No seria segons Bernoulli?

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68973

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
La del cantell de la viga?? No es l'amplada?
Ningu hi veig aixi??

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68974

La equació de Torricelli és la següent:
V=√2.g.h
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: aleixrc7

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68975

La teoria de Lewis diu que un àcid és una substància que és capaç d'ACCEPTAR o COMPARTIR un parell d'electrons amb una altra, a la possible resposta de l'examen deia que poden CEDIR un parell d'electrons, i per tant és incorrecta aquesta resposta (la vaig fallar)
Després, la de la pressió que no deia la densitat, crec que es podia encertar per eliminació (jo ho vaig fer així)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: pirena

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68976

Jo crec que:

- La de l'acid està bé. No diuen que tots els àcids tinguin H. Et diu que si has de fer una dissolució aquosa, han de tenir H per poder crear el H3O+ amb l'H20 (aigua). Amb l'ácid de Lewis que es comenta, no és possible això.
- La del nadó, a l'ERC (almenys en la versió en anglès) en cap lloc diu que ha de ser el terç inferior de l'estèrnum, sinó la part per sota de la meitat. El que sí que diu és que has de comprimir un terç del pit.
- La del cargol, no es pot fer sense el diàmetre.
- La de protecció civil, han posat malament el nom de la llei, però m'extranyaria que l'anul·léssin (a mi ja m'aniria bé que ho féssin)
- La de la CGP, la majoria d'edificis la tenen a la façana i no a dins.

L'únic que queda clar, és que cada vegada fan pitjor els exàmens...

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68977

Gairebé tots els simulacres que he tingut el plaer de fer, en general estaven més ben fets que l'examen oficial.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68978

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Esta clar... Bueno esta clar que haura moviment de notes. Al final com l'any passat
10 impugnacions....

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68980

Bones,
la pregunta del Factor k també serà impugnable.

Jo estic amb la del pilar. Depèn de com es miri la pregunta, no t'està preguntant quin esforç li recau, sinó quina esforç suporta millor, i tenint em compte que tampoc diu que sigui de formigó, veig que l'esforç de tracció podria ser bona també!

La de la palanca 100% incorrecte

Temps de càrrega de la pàgina: 0.213 segons
Gràcies a Fòrum Kunena