Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68949

Tota la raó. Segons l'IDESCAT la costa catalana té 870 km. TOTALMENT impugnable, crec que les dades de l'idescat són les més oficial i fiables.

La pregunta de la llei de protecció civil està mal redactada, error en la citació de la llei, per tant, també s'hauria d'anul·lar.

Per que fa a la pregunta de la RCP en un nadó, crec que la posició és al centre del pit. Un nado és molt petit (menys d'un any), la RCP s'ha de fer amb 2 dits de la mà i és pràcticament impossible saber on és el terç superior o inferior, des del meu punt de vista. Com sempre, pregunta confusa i que crec que també és impugnable.

La pregunta de: Quina d'aquestes substàncies NO es comburent? Quina seria la resposta correcte i perquè? Totes les opcions son subtàncies que contenen Oxigen, no? Potser seria el CO?

Crec que la de la palanca de segon gènere només hi ha una opció correcte que és: la palanca que té la R entre el fulcre i la F. L'altre resposta que podia semblar bona però que crec que no ho és, era: la palanca que té el fulcre més a prop de la R que de la F (però en aquest cas, també podriem estar parlant d'una palanca de 1r gènere, per tant, és incorrecte).

La de ICP o IGA no sabria què dir. El que si que no era correcte era la CGP, ja que l'enunciat ens parla de la CPM, que és el mateix per a edificis/cases unifamiliars o adossades.

La de la projecció conforma, jo hi he possat angles, pq em va semblar la més correcte. De totes maneres no sabia què possar perquè sabia que es mantenien angles i formes, per tant, crec que també es podria impugnar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68950

Si? Quins? No ho poso en dubte ni molt menys eh...m interessa

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68951

La de la projecció conforme em va fer parar boig... jo diria que és impugnable. Però deixant de banda el tema de les preguntes impugnables, només volia dir que em va semblar un examen molt fill de puta, gràcies xD. Ens veiem a les properes opos

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68952

Segons departament de territori i sostenibilitat, son 580km de costa catalana.
Adjunto enllaç:
territori.gencat.cat/ca/06_territori_i_u...a/la_costa_catalana/

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68953

Projecció conForme = mantenen les Formes

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68954

Ens acabes de deixar a tots flipats amb la de la palanca.
Totalment cert!

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68955

Totalment d acord. Els 870 km Idescat son de Limit marítim, que no es igual a costa diria

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68957

Respecte la pregunta del lloc alternatiu a desconnectar en cas d’incendi:

Si tenim CPM, aquesta conté els fusibles de protecció i els comptadors, per tant es descartaria la resposta de la CGP.
També tinc entès que si hi ha comptador electrònic l’ICP deixa de ser necessari.

Podria ser que la resposta correcte sigui l’IGA?

Gràcies

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68958

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 246
  • Gràcies rebudes: 33
Si hi ha comptador electric ja no hi ha icp al
Costat del quadre de comandament que tens
A casa, pero icp está en el comptador electric. Llavors hi ha icp pero en comptador.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68959

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 246
  • Gràcies rebudes: 33
Icp si o si. Sempre!

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68960

Ja hi son les plantilles nois!

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68961

www.idescat.cat/pub/?id=aec&n=201

Idescat. Limits maritims. LONGITUD COSTA MEDITERRANIA 870KM.

No es comprensible aquesta disparitat tant gran de dades entre fonts oficials

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68962

És veritat, no m'havia fixat que la pregunta de dels 10m i 60% no et parla de quin líquid és, tot i que segurament la majoria vam intuir que era aigua... però si, algú li podia crear confusió i la pregunta no est'a 100% ben formulada.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68963

Penso que els 580 km, es simplement la distància geomètrica sense tenir en compte les entrades i sortides de la costa al mar. En canvi els 870 km és la distància natural i real, tenint en compte totes les irregularitats del terreny, per tant, IMPUGNABLE.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68964

Tema palanca de segon genere, és clar que hi han dos respostes bones.

Opcio 1: Es la palanca en que Resistencia entre fulcre i força. Cert.
Opcio 2: Es la palanca en que el fulcre es més a prop de la resistencia que de la força. Això **SEMPRE** es compleix en una palanca de segon genere, així que es certa també. (Altre cosa es que en una de primer genere es pugui cumplir aquesta norma, podría ser o no)

Conec gent que ha ficat tant opció 1 com opció 2, i d'altres en blanc perque no ens la voliem jugar.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Baste

Temps de càrrega de la pàgina: 0.215 segons
Gràcies a Fòrum Kunena