Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 5 dies #56161

• bon berop osito
  • Avatar de bon berop osito Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 4
:( :) :cheer:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 5 dies #56163

• Siempre_Positivo
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 24
No teniu vergonya

Sou capaços de colapsar encara més la justícia per no voler assumir errors vostres

Sou la púrria dels opositors i per desgràcia aconseguireu fer perdre el temps a gent enfeinada de debò i aconseguiu que tota queixa amb fonament quedi desdibuixada

Dins la opo considero que tots som companys de fatigues pero en el vostre cas ho sento, però deixo de sentir-me company d'un grup d'aprofitats així

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 5 dies #56164

Ostia! Un altre William Wallace que vol impugnar la opo! A totes les opos que he fet i en son unes quantes n'han aparegut. Molta sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: fogony, Jan1899

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 5 dies #56166

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
:sick: :lol:

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 5 dies #56167

Tu bomber opo sitor pq no pares ya pesat! Que no aconseguiras res. Sembles novato tiu! No ho veus que ja ho ha intentat molta gent impugnar moltes opos i no funciona...
Et recomano que obris els ulls, estas sol en això..la penya ja passa de tu de lo pesat que arribes a ser. Assumeix els errors i si et vas equivocar hi tornes l.any q ve i punt. I para ya de penjar merda de la teva.
PESAAATTT!!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 5 dies #56168

• drissdela
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 94
Quien quiera hacer uso de alegaciones e impugnaciones tienen todo su derecho, quien no comparta su opinión basta con no participar en ella.
Tengo compañeros que se han quedado fuera porque segun el criterio del evaluador no merecia aprovar la circulacion, hay gente que pisando un bordillo ha sacado mas nota en esta misma prueba.
Por otra parte tengo compañeros que han pasado, que han trabajado muchisimo para estar alli y les perjudicarias i se anulara...
A mi me beneficiaria muchisimo si se anulara la circulacion, me beneficiaria tambien que se anulara la totalidad de la conduccion, pero considero que a mi se me evaluo correctamente y asumo que los errores son mios, por eso no participo.
Pero es cierto que los criterios de evaluacion han sido distintos depende del examinador o del candidato, tambien que no era justo que los del primer dia no vieran nada y los demas tuvieran hasta fotos y esto hay que admitir que no es justo aun teniendo en cuenta que la informacion obtenida no influia.
Asi que ser mas respetuosos todos y quien quiera impugnar que impugne, quien no, pues no.
Teneis el mismo derecho de no participar como ellos de impugnar.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 5 dies #56169

bona nit a tots/@s,

davant d'alguns comentaris en aquest assumpte exposats, s'observen expressions que demostren una intolerancia totalitaria indiscriminada davant del drets de les persones.

Es bo recordar que qualsevol persona o opositor, en el marc que ens trobem, te dret a a fer les al.legacions que cregui oportunes, independentment del resultat a les que aquestes arribin.

Pel fet d'al.legar o impugnar o fer saber al tribunal qualsevol desacord amb el procés ningú fa vergonya, i de fet, en cap dels casos, ningú té la seguretat total de que això no implicarà cap canvi, ja sigui ara o en el futur i es més, hi hagut gent a la que se li ha reconegut la validesa de les seves al.legacions quan de forma justa li ha pertocat.

De la mateixa manera, raonaments com evadir el fet de defensar els drets de les persones per tal de no col.lapsar la justicia a dia d'avui no tenen validesa.

De fet caldria que es revissés amb atencio el contingut dels missatges anteriors que contenen expressions com :
vergonya, errors ,purria, perdre el temps, queixa, fatigues, aprofitats , novato, pesat, estas sol, la gent passa de tu, error, merda , oi que si?

Bona nit.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath, u1063636

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 5 dies #56171

• sadhana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 130
  • Gràcies rebudes: 27
Niketu, estic d'acord amb tu que ningu ha de faltar x el fet de fer una reclamació, esta en el seu dret, però això de fer spam al forum i cada dia fer un grup nou: reclamacions, reclamacions col.lectives, impugnació 3a prova, etc etc
D'aquesta manera si que es fa una mica pesadet, que fagi elnque vulgui pero que ens deixi ja tranquils amb tants grups, que en fagi un de sol i per alla que exposi tot el que vulgui. Pero joder, cada dia un grup nou... com si fos un anunci a forocoches!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: u1063636, Forrest Talp

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 5 dies #56172

• Siempre_Positivo
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 24
En cap cas nego la legalitat de la presentació d'alegacions i queixes respectives. Crec que beneficien al conjunt i milloren el procés.

Dit això l'abús que en aquest foro es fa d'un mecanisme de millora com si fos una part més del procés em sembla clarament esbiaixada de la realitat i molt poc solidària amb la rests de companys.

La llei et dóna uns drets que tu pots fer servir quan vulguis però el deute cívic de cada un és el d'usar-los amb responsabilitat. Emparar-se amb la llei per fer qualsevol cosa o carregar-se qualsevol prova desdibuixa tot l'argument que has exposat anteriorment.

I quan el problema real dista molt del comentat i en base a criteris egoistes (en molts casos, que no tenem perquè ser tots) es pretèn actuar en contra d'aquells que sí han realitzat un exercici positiu per mi hi ha un problela i per això m'he expressat en els termes dits.

S'han dit moltes coses per aquí i s'en pretenen de pitjors i crec que anar només en favor de la revolució no sempre és el correcte
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath, Saku, Arundo

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 4 dies #56181

• moltbon bombera
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 27
  • Gràcies rebudes: 0
A impugnar tota la prova!

Envio fotos i videos a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

El meu escrit ha estat el següent:

Exposició de fets i raons:
1. Jo, ..................... amb.............. estic cursant el procés d'oposició oberta
de bombers del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament per l'accés a la categoria
de bomber/a de l'escala bàsica 81/16.
El dia 16 de juliol em vaig examinar de la 3a prova (Prova de conducció) del procés d'oposició.
2. Tal com indiquen les especificacions de la prova de circulació, aquesta prova es basa en la
realització d'un circuit en el que s'indica que «durant el recorregut la persona participant haurà
de circular respectant la senyalització i fent una conducció correcta i adaptada al circuit
plantejat i a la tipologia del vehicle utilitzat».
3. He obtingut una qualificació total de ...........punts, el dia .... de juliol faig una trucada al
Departament d‘Interior i des de convocatòries em comuniquen de forma oral que en la part de
circulació tinc 0 punts per no respectar les senyals verticals (no respectar la senyal de stop,
considerada una falta molt greu, motiu de desqualificació de l’exercici).
Jo declaro que vaig respectar en tot moment les senyals verticals, i davant la senyal de stop vaig
aturar el vehicle correctament, posant punt mort i al cap d’uns quatre o cinc segons vaig
reprendre la marxa per continuar la prova.
4. En les especificacions de la prova de conducció es detallen les penalitzacions que afectaran a
les proves de canvi de sentit, rampa i aparcament, però no es detallen les penalitzacions ni els
items valorables que afecten a la part de circulació. Al final de tota la prova vaig signar un
document que m’informava de les penalitzacions fetes en les maniobres d’aparcament, rampa i
canvi de sentit, però en cap moment em comuniquen les penalitzacions o resultats que
afecten a la part de circulació.
5. El procés de selecció ha d'estar basat en els principis d'eficiència i transparència, així com en
criteris objectius com el mèrit i l'aptitud. La prova de circulació no compleix amb aquests
preceptes doncs no deixa marge per defensar la qualificació obtinguda per part del opositor en
el mateix moment o posteriorment, ja que no hi han proves concloents, imatges, gravacions
registrades del fet, notificació immediata del resultat obtingut o un avis en el mateix moment
(si s’ha produït qualsevol falta que sigui motiu de desqualificació) únicament una valoració
subjectiva dels examinadors que la persona examinada desconeix.
6. Els examinadors de la prova de circulació han sigut en la seva totalitat funcionaris del cos de
bombers de la generalitat de Catalunya i la La Llei 30/1984, de 30 d'agost, de Mesures per a la
Reforma de la Funció Pública disposa en el seu article 19 que: "El Govern ha de regular la
composició i funcionament dels òrgans de selecció, garantint l'especialització dels integrants
dels òrgans selectius i l'agilitat del procés selectiu sense perjudici de la seva objectivitat. En cap
cas, i llevat de les peculiaritats del personal docent i investigador, els òrgans de selecció
podran estar formats majoritàriament per funcionaris pertanyents al mateix cos que s'ha de
seleccionar ".

7. Els participants exclosos d'un procés selectiu o disconformes amb una determinada
qualificació, en la mesura que tenen la condició d'interessats, tenen dret a saber el contingut
dels exàmens realitzats per altres candidats. Aquest accés no està limitat per la normativa de
protecció de dades. Així ho ha declarat la mateixa Agència Espanyola de Protecció de Dades.

Petició:
1. Demano una copia escrita del meu examen de conducció.
2. Demano una copia escrita dels exàmens de conducció realitzats per la resta de
convocats a la prova de conducció.
3. Que es declari nul.la de ple dret la prova de l'exercici de circulació de la tercera prova,
que va tenir lloc els dies 14, 15, 16 i 17 de juliol, del procés d'oposició oberta de
bombers del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament per l'accés a la
categoria de bomber/a de l'escala bàsica 81/16 ja que no ha complert amb les
garanties legals previstes, que ha tingut conseqüències objectives que han vulnerat el
principis d'eficiència i transparència i ha vulnerar l’article 19 de la llei 30/1984 de 30
d’agost de Mesures per la reforma de la funció pública.

........... , a 29 de juliol del 2016

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 4 dies #56191

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
:silly:

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 4 dies #56193

Jajjaajj
Fas molta pena....
No aconseguireu mes q buidaros les butxaques!!
Es la primera opo q fas oi??? No sembla q sapigues gaire be com va el rollo...
Bueno ens veiem a la seguent opo del 2020!! O poder a la repeticio de la super tercera prova....
Jo de tu, en comprava un tripi al costat de casa i aixi poder fas un altre cop la 3prova...
Anims maquina, q tot lo q no thas gastat per conduir millor, tho gastaras pels advocats!!

P.d. jo tenia info privilegiada, dels testadors un era el meu tiet i l'altre el meu novio i a part, agafava el camio de bombers cada dia!

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 4 dies #56194

Bon día Bon berop osito
Y digo yo, si en las bases no ponía nada de la valoración de la prueba de circulación, ni en la diligencia que explicaba como se iba a desarrollar la 3a prueba ¿ Porque no hiciste campaña para impugnarlas antes de que tuviera lugar la 3a prueba ? Nos habríamos ahorrado todos estos disgustos.
Saludos

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 4 dies #56195

¿Ponía algo de que los forestales y voluntarios pudieran pillar los camiones y en algunos parques dar todas las facilidades para que practicaran la prueba? Porque creo que estaba prohibido incluso en barna...
Es como si vas a hacer el circuito de agilidad y solo una parte tienen acceso al material.

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 4 dies #56196

.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.192 segons
Gràcies a Fòrum Kunena