Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 3 dies #56198

• u1063636
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 141
  • Gràcies rebudes: 67
moltbon bombera estic d'acord en bona part del teu escrit, però en relació al punt 3, estas segura que vas fer l'stop? em costa molt de creure que de 4 persones que eréu al camió, 3 vegin que et saltes un stop i només tu no...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 3 dies #56199

Que hay de lo mio?...

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 3 dies #56200

• moltbon bombera
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 27
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dissabte,

Hi ha més novetats al respecte. Sembla que hi ha més motius per impugnar aquesta prova, relacionats amb el funcionament intern de la mateixa, que no compleix tota la legalitat vigent. i incompleix, encara més del que ja s'ha parlat en aquest foro, el dret d'igualtat d'oportunitats.
Els interessats contacteu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. que us enviaran la informació.
Important fer-ne el màxim de difusió.

També hi ha moltes proves noves. Us adjunto dues fotos per si algú no s'ha posat en contacte i també les vol adjuntar:
drive.google.com/open?id=0Bw8fTEb0U4ArSVBLeXpWNkNmSW8
drive.google.com/open?id=0Bw8fTEb0U4ArQ1p2UzZBRVFVakU

Va, que ja som moltes i tenim la força de la raó

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 2 dies #56203

• bon berop osito
  • Avatar de bon berop osito Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 4
:angry: :unsure:

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 2 dies #56204

• moltbon bombera
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 27
  • Gràcies rebudes: 0
M'agradaria felicitar a la gent que, tot hi haver passat la prova, s'ha afegit al grup per fer la reclamació col·lectiva per impugnar la 3a prova.
Cada vegada som més. :lol: :lol: :lol:
Així, segur que aconseguim impugnar-la!

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 1 dia #56205

• sadhana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 130
  • Gràcies rebudes: 27
M'agradaria veure si els que també ho recolzen i han passat estan dins de plaça i amb mèrits
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath, pipa, trepaire

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 1 dia #56206

Nomes el primer grup va entrar a la prova sense tenir ni idea de com seria. Per lo que em van explicar a aquests els hi va anar bastant be en general. Va ser a partir de commentaris i observacions que feia la gent daquest grup que la van commencar a cagar en les maniobres, sobretot el canvi de sentit. Aqui, coneixer que el canvi de sentit era diferent va fer mes mal que be.
La circulacio... En serio?? Era el recorregut mes facil del mon i els stops es veien desde molt lluny. Per lo que entenc molta gent ha fallat perque els examinadors, amb una mica de puteria, et feien parar just avanc dels stops per explicar la seguent maniobra i despres thavies de tornar a parar.
Que es podria fer millor... Si, i les queixes els han de sentir per millorar respecte a anys vinents. Pero impugnar tota la prova? Crec que es una falta de respecte a la gent que sha gastat centenars d'euros en llogar camions, autoescoles, etc. I per no dir el temps perdut amb la familia, amics i la feina.
Els primers de la llista en una opo tant gran sempre tindran menys coneixement duna prova que els ultims, pero aixo no sempre es una cosa negativa

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 1 dia #56207

moltbon bombera va escriure: M'agradaria felicitar a la gent que, tot hi haver passat la prova, s'ha afegit al grup per fer la reclamació col·lectiva per impugnar la 3a prova.
Cada vegada som més. :lol: :lol: :lol:
Així, segur que aconseguim impugnar-la!

T has fet dues contes. Et preguntes I et contestes.spam professional.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: u1063636

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 1 dia #56208

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
;) :blink:

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 1 dia #56209

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
:sick: :woohoo:

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 1 dia #56211

Nomes tenen dret legitim a reclamar lo que dius les 12 primeres persones que es van examinar el primer dia. Els de mes estavem en igualtat de condcions.
En tant a la subjectivitat de la circulacio... Tens rao hi va haver un factor de sort. Pero ho havies de fer fatal (fer una falta per la qual t suspendrien en un examen de dgt) per treure menys d'un 1,25. Que una part tant petita com 12,5% de la nota de conduccio sigui subjecte a criteris personals dels examinadors no el trobo gens malament.

A quin grup/dia estaves tu bon berop osito?

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 1 dia #56212

• fetcaldo
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 10
casi300 no t'hi escarrasis que no et contestarà ni això ni la nota que va treure.

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 1 dia #56213

• Siempre_Positivo
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 24
Encara esteu igual?

Feu una mica de mandra...

Els criteris d'igualtat molen quan el que vols és repetir la prova mil vegades i que només conti quan vosaltres passeu.

Si algun dia ets bomber i et trobes en una situació crítica on la vida d'algú estigui en joc espero que no demanis criteris d'igualtat i repetir la prova... has d'actuar i fer-ho bé. Si ho has fet malament no miris a d'altres mira't a tu.

La igualtat es manté al màxim nivell i com diu el company casi300 tant sols a una mínima part podríem donar-li un factor subjectiu. I a veure... el personal que el cos tria per evaluar aquesta prova és personal formador de l'escola, i per tant la seva valoració tot i que subjectiva en cap cas serà aleatòria. Si comencem a qüestionar tot només pel benefici indivdual no estem intentant millorar l'oposició només vol dir que us mireu el melic.

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 1 dia #56214

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
:unsure: :ohmy:

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 1 dia #56215

bon berop osito va escriure: Responent preguntes:
- Casi300. Dins del grup que impugnarem la prova n'hi ha uns quants dels primers. No és cert el que dius, els del segon grup, per temps tampoc van tenir cap possibilitat de veure les proves. Si creus que tothom va veure des de fora el circuit, i que era legal fer-ho, et demanaria que ens passessis fotos teves observant la prova dels teus companys. Ja que com que era legal fer-ho, segur que no hi tindràs cap problema.
- Fetcaldo. Tinc menys d'un 6,5. A la meva fitxa que vaig firmar tenia un 6,5 dels tres exercicis. M'ha quedat menys nota de la que vaig firmar a la meva fitxa. M'han posat un 0 de circulació, i el meu controlador em va facilitar de lo bé que havia fet la circulació. No em quadra.
- Siempre_positivo. Ets molt bo fent demagògia. Felicitats. Ningú està impugnant la prova per benefici individual, es fa pel benefici col·lectiu, ja que és el col·lectiu dels opositors el que s'ha vist perjudicat. Els que teníeu informació extra no heu jugat net. La prova s'ha de repetir. No ho veus o no ho vols veure? Et posaré un exemple:
Si hi haguessin hagut 500 persones que haguessin sapigut les preguntes del examen abans de fer-lo, i la nota de tall hagués sigut 2 punts més alta del normal... et semblaria que s'hauria sigut just amb els opositors que no haguessin tingut les preguntes? O els hi diries, haver estudiat més, no haguessis fallat les preguntes, assumeix els teus errors, no et miris el melic, etc etc etc

A veure si els psicòlegs fan la seva feina, i detecten tots aquests casos que hi ha en aquest foro de persones que posen per davant el benefici individual al del interès col·lectiu, i us envien cap a casa després de l'entrevista.

Ens veiem a la repetició de la tercera prova.

Si els psicòlegs fan la seva feina estàs apanyat.
Parlant desde diferents contes i seguinte el rollo a tu mateix.
Es poc creible l esperit altruista i de justícia a que apeles en el teu rotllo.
Impugna el que vulguis però no desmereixis la feina dels demés. Si l examinador et va dir q ho havies fet molt bé, potser és que no et volia ensorrar.
Au segueix fent campanya :kiss: :kiss: :kiss:

Temps de càrrega de la pàgina: 0.205 segons
Gràcies a Fòrum Kunena