Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30217

Ciscu va escriure: Bones a tots

Per mi són inpugnables les següents:

"En els motors de diversos cilindres, el COMBUSTIBLE vaporitzat es condueix als clindres a través d'un tub RAMIFICAT anomenat:

Dona com a bona: col·lector d'admissió, jo juraria q és l'injector

"Un cop assegurat l'entorn, valoreu un pacient inconscient. Trobeu q respira i RESPON A ESTIMULS SONORS. Quina ha de ser la vostra actitud?"

Diria q està mal formulada perquè si respon a estimuls sonors no estarà inconscient.

I per últim la de l'orientació d'un vessant crec q tb està mal formulada per lo mateix que dieu tots.

EL COLECTOR DE ADMINISON UNE EL FILTRO DE AIRE CON EL CARBURADOR...LA RESPOSTA ES L'INJECTOR!! (per a motors amb injencció)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30218

l'injector és un tub ramificat¿?....jo crec també que l'han cagada en aquesta, pero l'injector no em sembla correcte, més que res perque he tingut els 4 injectors dels 4 cilindres del meu coche a la má, ramificat no estaba...

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30219

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
El colector es un tub que ve des del filtre de l'aire i que en arribar al motor es ramifica en 4 per a ditribuir aquest aire als 4 cilindres... en el cas dels motors d'injecció indirecta que no tenen cambra de precombustió, el carburant es vaporitza al colector just abans d'entrar als cilindres!

Força i Constància

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30221

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0

talaiot va escriure: l'injector és un tub ramificat¿?....jo crec també que l'han cagada en aquesta, pero l'injector no em sembla correcte, més que res perque he tingut els 4 injectors dels 4 cilindres del meu coche a la má, ramificat no estaba...

collons talaiot... vaya piñaku am l cotxe no? tas bé???... o eske ereeee de los k estriiipan???? homeee amb lo de... vaaaaaaaa talaiot nem a estripar no es referien a destrossar el motor eh banduenduuuuuuuu... :lol:

va una mica d conya k estem tots molt nerviosos amb la puta espera aquesta... només han passat tres dies? quan surt el puto psicooooooooooooooooo????? casumjudes

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30222

aparellador va escriure:

talaiot va escriure: l'injector és un tub ramificat¿?....jo crec també que l'han cagada en aquesta, pero l'injector no em sembla correcte, més que res perque he tingut els 4 injectors dels 4 cilindres del meu coche a la má, ramificat no estaba...

collons talaiot... vaya piñaku am l cotxe no? tas bé???... o eske ereeee de los k estriiipan???? homeee amb lo de... vaaaaaaaa talaiot nem a estripar no es referien a destrossar el motor eh banduenduuuuuuuu... :lol:

va una mica d conya k estem tots molt nerviosos amb la ** espera aquesta... només han passat tres dies? quan surt el puto psicooooooooooooooooo????? casumjudes

jejejjejee.....que cabronnnnnnnnnn :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
no res, jo soc un dominguero :shock: ........... va ser gripada d'un cotxe ja cardat, amb prop de 300km.....
aquí en van fotre el cul pitjor que al psico :roll: :cry:

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30224

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
els injectors nous si que van ramificats amb diferents punts de sortida del carburant per vaporitzar-ho millor, però la pregunta... diu que el combustible ja ve vaporitzat, i a l'injector no hi va vaporitza't sino que és ell qui el vaporitza, i a més ramificat si que ho és, però com a tub ramificat tant sols hi havia bona el col·lector d'admissió, el que si que porta el combustible vaporitza't en el seu interior en ocasions, la pregunta estaba feta amb molt mala folla.. i jo també vaig picar i vaig ficar l'injector, però mirant-ho detenidament, veus clar com només pot ser el col·lector.. VINGA SORT A TOTS AMB EL PSICO

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30225

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 0
Pues jo crec que la del Sol és la vessant oest. A la vessant sud els rajos de Sol li toquen de perfil, a la vessant oest li toquen de ple, totalment perpendicular, desde migdia fins a pondre's.
2 hores abans de pondre's el Sol, a la vessant oest no hi han sombres, a la sud sí.
Jo crec...

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30257

Merci per les aclaracions ungoliath i rocks, encara q continuu creient q la pregunta està feta com el cul!
La clau està en q diu combustible vaporitzat llavors vol dir q ja ha passat per l'injector.
Cagada meva.. :|

Algú pot explicar aquestes? :

-La de l'orientació dels vessants

-La de la persona inconscient q respon a estimuls sonors ( jo tb conec a més d'un inconscient q fa vida normal)

-la dels vents locals de Catalunya

Crec q aquestes tres són candidates a impugnar, com a mínim les dos últimes.

Salut!

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30260

Va a ser que si....una máquina necesita más de dos fuerzas para funcionar, a no ser que se hable de la resultante, como minimo serian dos fuerzas ( la fuerza que se aplica y la resistencia....) ya que sin una resistencia solo produciria alteracion en el estado de movimiento de la partícula ( primera llei de newton....) :shock:

Per cert, les conques de catalunya són 3 ya que el garona muere en el atlantico francés.......que aun no hemos conquistado......aunque en la ley diga lo contrario.....por Sant Mauri

Y segun un colega que sabe muxo de méteo.....(y que conste que yo la cagué.....y puse sud) la cara que más se calienta es la oeste por no sé qué del horario solar......pero si alguien quiere impugnar adelante, a ver si me suben la nota......que a buen impugnador pocas palabras bastan..... :lol:

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30261

raulete va escriure: Va a ser que si....una máquina necesita más de dos fuerzas para funcionar, a no ser que se hable de la resultante, como minimo serian dos fuerzas ( la fuerza que se aplica y la resistencia....) ya que sin una resistencia solo produciria alteracion en el estado de movimiento de la partícula ( primera llei de newton....) :shock:

Per cert, les conques de catalunya són 3 ya que el garona muere en el atlantico francés.......que aun no hemos conquistado......aunque en la ley diga lo contrario.....por Sant Mauri

Y segun un colega que sabe muxo de méteo.....(y que conste que yo la cagué.....y puse sud) la cara que más se calienta es la oeste por no sé qué del horario solar......pero si alguien quiere impugnar adelante, a ver si me suben la nota......que a buen impugnador pocas palabras bastan..... :lol:

......eso es lo que decía la respuesta no¿?...una máquina simple se mueve por la aplicación de una fuerza....esa es la respuesta que han dado por buena.....

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30262

talaiot va escriure:

raulete va escriure: Va a ser que si....una máquina necesita más de dos fuerzas para funcionar, a no ser que se hable de la resultante, como minimo serian dos fuerzas ( la fuerza que se aplica y la resistencia....) ya que sin una resistencia solo produciria alteracion en el estado de movimiento de la partícula ( primera llei de newton....) :shock:

......eso es lo que decía la respuesta no¿?...una máquina simple se mueve por la aplicación de una sola fuerza....esa es la respuesta que han dado por buena.....

faltaba la palabrita conflictiva.........sola.......

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30267

A ver Climber..corto??tu si que eres corta...que cabias en la sillita del restaurante de la comida de navidad... :lol: :lol:
A este ritmo van a tener que hacer otro examen...yo creo que impugaran dos y punto :D
A ver tocapelotas, aquí te dejo esto , que no está muy documentado pero bueno, se puede indagar un poco más...
El torno o cabrestante es una máquina simple formada por un tambor con una cuerda y una manivela, que se usa para levantar cargas hasta la altura del tambor. Cuando el brazo de la manivela es más largo que el diámetro del tambor, existe ventaja mecánica.

En algunos barcos de pesca podéis ver un torno, que se encarga de recoger la red.
A medida que la carga sube la cuerda se enrolla en el tambor y por tanto, al realizar cálculos, el diámetro efectivo del torno puede ir variando durante la subida.

Para que exista equilibrio, los momentos del peso y de la fuerza aplicada deben ser iguales.

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30269

Otro tema es el de la fuerza...
Toda fuerza aplicada a un cuerpo sólido(y una maquina simple es sólida) será devuelta por el solido.
Esta es la fuerza denominada Normal.
Por lo tanto si aplicamos una fuerza ,para que haya movimiento, ha de haber una resistencia, no hay movimiento sin resistencia.
Si empujamos una superficie esta nos devuelve el empuje(osea 2 fuerzas la mía y la que me devuelve la superficie)
y si no es suficiente nos ponemos a rebuscar y encontramos la fuerza electromagnética que une las moléculas de un sólido ,es decir para que una maquina simple se mueva, la fuerza electromagnetica que une sus moleculas no cuenta??(ya se que está es rizar el rizo, pero es que la pregunta está muy mal hecha con respuestas muyy chungas) :D
Todo esto lo he sacado de un libro de físca ,vamos que no me lo he inventado
El libro es Tipler vol I

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30271

arn1 va escriure: Otro tema es el de la fuerza...
Toda fuerza aplicada a un cuerpo sólido(y una maquina simple es sólida) será devuelta por el solido.
Esta es la fuerza denominada Normal.
Por lo tanto si aplicamos una fuerza ,para que haya movimiento, ha de haber una resistencia, no hay movimiento sin resistencia.
Si empujamos una superficie esta nos devuelve el empuje(osea 2 fuerzas la mía y la que me devuelve la superficie)
y si no es suficiente nos ponemos a rebuscar y encontramos la fuerza electromagnética que une las moléculas de un sólido ,es decir para que una maquina simple se mueva, la fuerza electromagnetica que une sus moleculas no cuenta??(ya se que está es rizar el rizo, pero es que la pregunta está muy mal hecha con respuestas muyy chungas) :D
Todo esto lo he sacado de un libro de físca ,vamos que no me lo he inventado
El libro es Tipler vol I

supongo que se refieren a la fuerza resultante. NO NOS IMPORTA EL MOVIMIENTO, SINO LA ACELERACIÓN ya para que exista ésta, el sistema (en este caso la maquina simple), solo necesitamos una fuerza: la fuerza resultante. logicamente a una fuerza aplicada F se le opone una resistencia R (newton), pero la que hará que el sistema acelere (ya sea desde el reposo o desde una velocidad uniforme constante), es una fuerza que venza la resistencia: Fuerza total: F-R, y supongo que es esta la que se valora en la regunta..
que conste q yo la cagué en esta pregunta!

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30276

entonces deberían dar más datos, porque igualmente la gravedad es otra fuerza que actuará en el movimiento y esta tiene acceleración no?? y está actúa seguro, en un palanca ,por ejemplo, la fuerza que aplica el músculo de un individuo se debe sumar a la de la gravedad si el vector de fuerza viene perpendicular a la palanca.
la pregunta tiene muchas brechas
Algún crack en física que nos de caña con el tema???

Temps de càrrega de la pàgina: 0.336 segons
Gràcies a Fòrum Kunena