Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29901

doncs a mi m'ha rallat la de la pressió a la banyera i al tub, si les dos estan plenes d'aigua, que cojons te a veure la densitat del líquid¿?¿? si és la mateixa!!!!!!! si els líquids fosin diferents.....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29904

• climber
  • Avatar de climber Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Gracias Guillem. Ahora mismo voy a leerla (no es que no te crea pero ... necesito verlo con mis propios ojos, jajaja)

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29914

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Es el principio de la ley de la hidrostática. La presión depende de la profundidad y de la densidad del fluido.

La pregunta del casco impugnable do todas todas. Aunque haya sólo una persona, si no respira hay que quitarle el casco. Me lo dijeron en el curso de asistente sanitario. ¿Queremos que viva o que no tenga una lesión cervical? GRRR!!

En estos tiempos de crisis...........

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29916

di2007vad va escriure: Es el principio de la ley de la hidrostática. La presión depende de la profundidad y de la densidad del fluido.

La pregunta del casco impugnable do todas todas. Aunque haya sólo una persona, si no respira hay que quitarle el casco. Me lo dijeron en el curso de asistente sanitario. ¿Queremos que viva o que no tenga una lesión cervical? GRRR!!

clar, però la pregunta diu de què dependrà la diferència de pressions entre ambdues, si la densitat és una constant perque és la mateixa, dependrá de la altura..............
va!!!!! da igual....no trobo apoyo a cap puesto,,,,,aquesta me la menjo per pensar massa........

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29917

Algu sabria dir-me mes o menys quantes preguntes son impugnades finalment de mitjana a cada opo?? que s'impugnin 5 es bastant complicat no? ho dic perque les 5 de reserva les tinc malament, i tinc un 5,78, amb lo qual si impugnen 5 que tingui jo be, que la majoria que voleu impugnar les tinc be, pues merda...jajaajaja..quan voleu pel vostre silenci?

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29920

talaiot va escriure:

di2007vad va escriure: Es el principio de la ley de la hidrostática. La presión depende de la profundidad y de la densidad del fluido.

clar, però la pregunta diu de què dependrà la diferència de pressions entre ambdues, si la densitat és una constant perque és la mateixa, dependrá de la altura..............
va!!!!! da igual....no trobo apoyo a cap puesto,,,,,aquesta me la menjo per pensar massa........

Exacte, en els dos casos ens diuen que és aigua, per tant la densitat és la mateixa en tots dos.

La del cas també penso que és impugnable, vaig decidir no contestar-la perquè no estava gens clara.

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29925

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Jo mai he impuganat cap, però si puc trobar solució a lo del casc, ho faré. La mateixa Creu Roja diu que treurem el cas, tan sols si és estrictament necessari, per lo tant lo de sempre ha de quedar descartat. Encara que hi hagi dues persones. Seguiré informant-me.

Pajarito, sento dir-te que aix+ò de les impugnacions, a vegades t´afavoreix i d´unes altresno, el teu cas o extrem, però crec que l´unic que pots fer es esperar a tenir sort, com tots.

De totes maneres, falta el psico, no cantem victòria ni molt menys.

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29927

Cert, falta el psico..aqui rodaran bastants caps, així que el millor seria esperar a veure que passa! enarabona per la nota, si señor!

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29929

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

grauy va escriure:

talaiot va escriure:

Exacte, en els dos casos ens diuen que és aigua, per tant la densitat és la mateixa en tots dos.

La del cas també penso que és impugnable, vaig decidir no contestar-la perquè no estava gens clara.

Pot ser aigua salada o dolça. Calenta o freda.

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29935

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
La pregunta del casc, si anem descartan respostes, la unica bona es la B. Intentaré explicar-ho.

Resposta D: Sota cap conceptes'ha de treure el casc a un motorista, si no hi ha personal sanitari present. Aquesta descartada de totes totes... Com be a dit el divad, Lo de sota cap cas, es mentira. Si el pacient entra en aturada, el casc es treu si o si. Primer asegurem q respira i te pols, i despres ja valorarem de no causar mes danys com lesions cervicals, traumatismes...etc etc

Resposta C: Només es treu si el pacient no respira. Aquesta tampoc pot ser, ja que si tenim dos persones qualificades per fer la maniobra d'extració de casc, sempre s'ha de treure.

Resposta A: Si no es queixa per res,se l'hi ha de deixar posat. Si es treu, pot perdre la consciència per una hemorragia cerebra. Aquesta tampoc es la correcta, ja q el casc, si hi ha possibilitat de treure, s'ha de treure. Quan dic posibilitat em refereixo a gent amb coneixements.

Per descarte, es la resposta q queda: B) Sempre s'ha de retirar,pero quan hi han dos persones per fero. Entenem que nosaltres som bombers i tenim els coneixements per fer la maniobra. Amb una persona mai podrem treure el casc a no ser que sigui vital per la seva vida.

Aquesta va ser la forma de contestar aquesta pregunta, ara q sigui impugnable o no...

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29941

Jo aposto per impugnar la que diu que la vessant que s'escalfarà + i + tard és la Oest, + tard si que ho és xo MES(quantitat hores) seria la Sud.
Que en penseu...................

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29944

ole!!molt be, la de la pregunta de l´estructura de la gene ja la podeu impugnar, ke jo no se com es fa això!!!!

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29945

jajaj, vull dir : estructura del cos de bombers!!!

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29946

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

climber va escriure: Enga, más leña al fuego.

P.14 modelo B: EL COS DE BOMBERS TÉ UNA ESTRUCTURA: ....

Dan como buena la de organització jerarquitzada per mitjà dels Òrgans del D. Interior, Rel Institu i Participació determinats per decret

Pero si nos vamos a la ley 5/1994 de 4 de mayo, Título I, Cap II, Art 11, dice, haciendo un copy-paste: "Artículo 11. 1. El Cuerpo de Bomberos de la Generalidad tiene una estructura y una organización jerarquizadas, a través de los órganos del Departamento de Gobernación que se determinen por reglamento.

Impugnación que te crió.

Home i tant... aquesta s'han equivocat segur... COM S'IMPUGNA una pregunta, perquè aquesta tenim la llei per fer un cortar pegar i demostrar-los que ho han fet malament!

Força i Constància

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29947

Estic amb el pipa, la vessant que s'escalfa més és la Sud, per això li diuen SOLEI!!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.201 segons
Gràcies a Fòrum Kunena