Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30061

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
  • Gràcies rebudes: 0
aquestes són les típiques per no poder fer el 10...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30063

aquí no veig res de jerarquia en bombers, només alguna cosa de mossos no? de bombers només temes d'accés, i en el primer cas sí, però en tot cas, això són lleis no?

és a dir, estem intentant justificar la opció de "...determinada per llei" no?

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30065

... jo llegint això ja no ho tinc gaire clar:

www.gencat.cat/diari/4958/07234079.htm

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30070

jo crec que les 2 que més clarament son impugnables, son: la del casc i la de la banyera, perque ja afirma l'anunciat que el liquid és aigua en els dos casos. Tampoc veig clara la delcolector d'admissió però aqui ja tinc més dubtes., La que estava mamada era la del àcid, oi?? o algu la fallat?

Si algú té clar el procediment per impugnar que ho expliqui, please.

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30071

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

brus va escriure: ... jo llegint això ja no ho tinc gaire clar:

www.gencat.cat/diari/4958/07234079.htm

Aqui canvia l'estructura territorial, no la organitzacio del cos... i de totes maneres en cap lloc diu que es podrà modificar d'altre manera que no sigui la reglamentaria que ja dèia!

Força i Constància

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30078

David BMB, jo estic amb tu , jo crec que després tocaria passar a l´exploració secundària i si no hi ha cap risc a l´hora de moure´l després passem a PLS, jo crec que aquesta es pot impugnar, si pregunta només de manera general , podria ser certa, però amb les respostes que han donat, crec que és més correcte la de si respon als estímuls dolorosos.

Respecte a la del casc, una de les opcions podria ser correcta, per exemple , jo crec que sí s´ha de treure si no respira, potser quan diu "només quan no respira" no acaba de completar com dir que es farà entres 2 persones preparades i si ha vomitat o acr , si la comparem amb les altres respostes es correcta, podria ser impugnable,

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30084

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
la coberta catalana jo tinc uns apunts del gencat on clarament diu que la cobeta catalana és inclinad i no plana com pos l'examen.. què en sabeu d'això?

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30086

<!-- m --><a class="postlink" href="www10.gencat.cat/ptop/binaris/Dicc_cap3_tcm32-12286.pdf">www10.gencat.cat/ptop/binaris/Di ... -12286.pdf

aqui surt lo de la coberta catalana,a la pagina 30

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30087

perdo a la 32

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30089

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460

enjoyvip va escriure: jo crec que les 2 que més clarament son impugnables, son: la del casc i la de la banyera, perque ja afirma l'anunciat que el liquid és aigua en els dos casos. Tampoc veig clara la delcolector d'admissió però aqui ja tinc més dubtes., La que estava mamada era la del àcid, oi?? o algu la fallat?

Si algú té clar el procediment per impugnar que ho expliqui, please.

Eske tius... jo vaig contestar la de la alçada perquè m'imaginava que és la que volien sentir... però estic complertament d'acord que si et donen un cubicatge i et donen la superfície de "variable" evidenment aquesta variable afectarà en l'alçada del líquid i per tant la pressió.... és absurda... a no ser que INTERPRETIN la gran superfície de la banyera i la petita del tub... i que clar...

no ho sé però si que lo de la viscositat de l'aigua era redundant i reiteratiu en dues respostes i lo dela forma era absurd en la altra... així que...

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30090

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460

Roks_21 va escriure: la coberta catalana jo tinc uns apunts del gencat on clarament diu que la cobeta catalana és inclinad i no plana com pos l'examen.. què en sabeu d'això?

Crema'ls roks... la coberta catalana de tota la vida ha estat una coberta plana i a més bastant famosa arreu del món perquè en Gaudí la va emprar tot sovint... jo perquè m hi dedico i la vaig trobar molt fàcil però reconec que és una pregunta xunga com si... et pregunten pel manguito de la junta de la trocola... si no ets mecànic no hi ha deu que ho encerti

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30095

a veure, jo de la coberta catalana, vaig acertar perquè parlant amb el meu sogre sobre la pregunta d'envanets de sostremort de l'anterior opo, em va explicar una mica de això de la coberta catalana, i certament diu que es plana. Si l'aparellador i un arquitecte diuen que és bona...

la del col·lector d'admissió... un injector no és un tub ramificat, això segur (no sé qui era que ho deia), en canvi sí que ho és el col·lector. El problema està en que en els motors d'injecció directa (com casi tots els diesels) el combustible s'injecta directament a la cambra de combustió i per tant, al col·lector només hi ha aire. En els benzina d'injecció (casi tots els moderns) l'injector treballa darrere la vàlvula, per tant al col·lector només hi ha aire...

....PERO....

en el cas dels benzina de carburació, el combustible es vaporitza al carburador (per efecte ventury) i entra als cilindres amb la massa d'aire a través del "tub ramificat" (col·lector d'admissió).

Està mal escrita, però no és del tot falsa.

Salut

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30099

Hola!

Pregunta 55 model C, impugnable:
En mecànica, i segons la definició d'una màquina simple:
dona per bona la resposta D (una màquina simple es mou per l'aplicació d'una sola força). Però la resposta B (un cabestrant és una màquina simple) també podria ser bona, no? o és que un torn (cabestrant) no és una màquina simple?

Pregunta 60 model C, impugnable:
La Xarxa hidrogràfica de Catalunya es compon de les tipologies de conques següents: dona per bona la D (conques internes, intercomunitàries i internacionals). Però segons la llei 6/1999 que regula la xarxa hidrogràfica de catalunya diu que la tipologia de conques són internes i intercomunitàries (el Xúquer i el Garona es troben dins del segon grup)...

Aquí us les deixo! Sort!

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30100

sarganta mira aquest link pel tema de les conques hidrogràfiques:
acaweb.gencat.cat/aca/appmanager ... 8201733538
la del tema de mecanica estic amb tu!!
salut

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30101

Merda!!! no es por obrir!! bueno es de la agencia catalana del aigua i diu que el garona es una conca internacional.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.291 segons
Gràcies a Fòrum Kunena