Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29948

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
El vessant oest no s´escalfa més. Més tard si, però més? Ja!! Està clar que la part que s´escalfa més és la sud, ja que quan escalfa la part sud-est ja escalfa la sud al final, i mentre s´ escalfa la sud-oest, encara escalfa la sud una mica més.

Menudos engendros!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

En estos tiempos de crisis...........

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29949

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0

danics va escriure: Estic amb el pipa, la vessant que s'escalfa més és la Sud, per això li diuen SOLEI!!

jo vaig contestar l oest perquè afegien.. més i més tard... el que s'escalfa més és indubtablament el sud... però el que s'escalfa més i més tard és l oest que sempre s'escalfa més tard que el sud i l est i s'escalfa molt més que l'est tot i que una mica menys que el sud....

ara.... és d'aquelles per nar a caçar... jo d'entrada hagués dist sud... però davant l'evidència de lo senzilla que era i el fet que us he posat abans... vaig posar oest... hi ha una part d risc i sort en la resposta eh... podria ser qualsevol de les dues.

apa salut

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29950

Model A diu: " En l'orientació d'un mapa, quin és el nord que segueixen els meridians, fins a convergir al pol?? dona com a bona la a nord geogràfic però el nord que segueix els meridians en un mapa es sempre el nord de la projecció!!! vamos estic practicament segur al 100 % o he estudiat malament.....

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29952

molhe va escriure: Model A diu: " En l'orientació d'un mapa, quin és el nord que segueixen els meridians, fins a convergir al pol?? dona com a bona la a nord geogràfic però el nord que segueix els meridians en un mapa es sempre el nord de la projecció!!! vamos estic practicament segur al 100 % o he estudiat malament.....

Jo també ho he estudiat aixi. Els mapes estàn al nord de la pojecció.

Algú sap exposar-ho

Merci

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29956

Jovet jo crec k aquesta buskin on la buskin es projecció o sigui k es impugnable de totes totes....

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29959

crec que el problema està en el tipus de mapa i el tipus de projecció que s´utlitzi....
pq en una UTM , es un mapa i el nord no es el geografic no??? algu que sàpigue més...
Aquesta també la impugno!!!!!!!! :lol: :lol:

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29960

Això del nord de la projecció precissament es va discutir molt aquí, pero no vaig acabar de treure l'aigua clara... bombers.es/forum/viewtopic.php?f=2&t=6322

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29963

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Jovet va escriure:

molhe va escriure: Model A diu: " En l'orientació d'un mapa, quin és el nord que segueixen els meridians, fins a convergir al pol?? dona com a bona la a nord geogràfic però el nord que segueix els meridians en un mapa es sempre el nord de la projecció!!! vamos estic practicament segur al 100 % o he estudiat malament.....

Jo també ho he estudiat aixi. Els mapes estàn al nord de la pojecció.

Algú sap exposar-ho

Merci

el mapa si que s'orienta al nord de la projecció... justament els meridians en mapes d'escala gran són paral·lels i mai es creuarien... i per això els mapes s'orienten al nord d la projecció on coincidirien amb el meridia que passa pel centre del mapa i aquest si que és el que passa pel nord geogràfic. Per això els mapes estan orientats al nord de la projecció....

Però els meridians que CONVERGEIXEN EN UN POL... per definició... és empre el pol geogràfic.

Salut

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29968

desde la meva ignorancia...
el meridians esta clar que convergeixen als pols, pero, en una utm x exemple, els fusos no coincideixen amb el meridians?'', si fos així, no estarian orientats al nord geografic nO???

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29969

Imagineu-vos un mapa del pol nord, els meridians convergeixen al mig del mapa (nord goegràfic) i no al nord de la projecció

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29970

Hola nois és la primera vegada que escric aqui i és que realment no estic dacord amb la pregunta d'orientació d'un mapa si et diu on segueixen els merdians sempre tenen la mateixa direcció no? doncs seran el nord de la projecció sigui on sigui la projeccio que agafis!!!
La veritat jo també ho tinc entès aixi si algu ho sap exacte que ho digui perquè estic per inpugnar-la igual que la vessant on toca més el sol jo he muntat plaques solars i sempre es posen a la vessant sud xq és on toca més i fins més tard el sol!!!
Opineu que us sembla

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29971

diu: En l'orientació d'un mapa (estem d'acrod que parla d'un mapa xD), quin és el nord QUE SEGUEIXEN ELS MERIDIANS (ahora al loro con lo que dice), FINS A CONVERGIR, repeteixo, FINS A CONVERGIR al pol.

Este es el norte georgrafico. Lo tengo en un libro de cartografia y sin duda es correcto.

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29972

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

arn1 va escriure: desde la meva ignorancia...
el meridians esta clar que convergeixen als pols, pero, en una utm x exemple, els fusos no coincideixen amb el meridians?'', si fos així, no estarian orientats al nord geografic nO???

si arn... i en aquest cas el mapa esta orientat al nord de la projecció... però fixa't la pregunta... quin es el nord que segueixen els meridians fins a CONVERGIR en el pol... vol dir que no s'està referint ni a una cònica ni a coordenades UTM ni naaaaaaaaaaaaa.... a qualsevol plano que els meridians convergeixin cap a un punt aquest punt és el pol geogràfic... per ex... cònica azimutal....

salut

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29976

Pregunta 53. ´Model B. Molt a mi pesar...la resposta correcte és la C (nord geogràfic) només cal mirar un mapamundi (escala 1:30 000 000) veureu que els meridians no es representen paral.lels sino orientats al nord geogràfic.

Pregunta 8. S'escalfa més la sud, més tard s'escalfa la oest......la pregunta està mal formulada....a impugnar......

Pregunta 14. Sobre l'estructura....està clar que s'han equivocat....com ja s'ha a puntat la llei 5/1994 ho diu clar...l'estructura és democràtica i d'origen popular (amb una gaviota a l'uniforme...proximament....)

Pregunta 28. comencem a ventilar un pacient en aturada respiratòria.....i no entra aire.......donen per bona la de comprovar la maniobra front-mentó.......què pasa que hem de comprovar totes les coses 2 vegades? Imagineu...prenem el pols i dona 180/100.....que pensem:
opció a) té taquicardia
opció b) cal repetir perquè el company ho ha fet malament.........home siusplau

Pregunta 29. La coberta catalana......dons tothom ho sap que és la barretina....cagon tot......

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29977

Raulete estic dacord amb les preguntes 8 i 14 i que la 8 esta mal formulada sobretot la 14 pel que diueu si tot i que no ho trobo, i el tema projeccions no em queda clar del tot peró si dieu que esta bé...
Si algu vol fer un escrit per inpugnar aquestes que ho penji aqui tb aixi tindrem el mateix.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.227 segons
Gràcies a Fòrum Kunena