Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Especulacions---OnlyForFreakys

Especulacions---OnlyForFreakys fa 1 mes 1 setmana #69936

• Salsa de tomata
  • Avatar de Salsa de tomata Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 3
Bon dia ! vist que això pot anar per llarg he decidit fer-me un usuari per passar l'estona, jugar i comentar possibles hipòtesis de l'entrevista + mèrits.
Un company ha demanat l'Excel que es va fer fa unes setmanes per aquells qui vulguin apuntar els mèrits; jo també m'uneixo a la proposta.

Fent números i basant-me sobretot amb l'oposició de la 81/16 per la semblança de 3 proves + notes de teòric i físiques, aproximadament el gran gruix dels opositors variaven unes 80 places per cada 1 punt de la suma de les 3 notes, amb excepció dels primers que 30 o 40 que estan disparats de puntuació. Si seguim el aquest patró, on les notes del camió oscil·laven entre el 6 i el 10, els números quedarien de la següent manera aproximadament:
30-100: 25,6 a 24,4 punts
100-200: 24,4 a 23,2 punts
200-300: 23,2 a 22,2 punts
325: 22,1
Nota de tall sense comptar mèrits del 250: 7,6

Les notes dels caporals oscil·laven entre el 5 i el 10... on el gran gruix eren 7-8. També cal dir que va haver-hi gent suspesa però és important mencionar que la majoria d'aquests no es van preparar la prova com ho hem fet nosaltres.
Per acabar de jugar una mica i sense voler ofendre a ningú amb els meus números i hipòtesis, la meva nota-porra de la fase oposició+mèrits és de 7,8 al tall de 250.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Especulacions---OnlyForFreakys fa 1 mes 1 setmana #69937

Jajajaja, reconec que jo també he fet els meu frikinumeros... pero la realitat es que son completament aleatoris perque no sabem quines puntuacions posaran a l'entrevista.

Hi ha bastant caporals suspesos (seria per sota de 5 punts en el nostre cas) pero no crec que apliqui a nosaltres perque es molt més extens el perfil que necesiten per bomber ras que no pas per caporal. Dit aixo, crec que els 326 que han anat a l'entrevista tindran una nota entre 5 i 10 (igual que els caporals aprobats) aixi que crec que la mitjana de la nota d'entrevista sera de 7,5. Veurem varis 10's pero també varis 5's perque al final ells trien qui s'adapta més o menys al perfil.

Si la mitjana es de 7,5 a les entrevistes, vol dir que el tall del 250 es un 7,4 (22,325 punts en total). Aixo sense comptar merits.

Tot aixo en quant a estadistiques inventades, pero realment el més dificil es evaluarse a un mateix i pensar; "Estic sobre la mitjana, millor o pitjor que la resta?"
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Salsa de tomata

Especulacions---OnlyForFreakys fa 1 mes 6 dies #69941

• Salsa de tomata
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
docs.google.com/spreadsheets/d/1S_Y-UQAA...qTdgbJgqA/edit#gid=0

Aquí podem anar posant els mèrits si voleu! L'he obert per tothom
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Picapedra

Especulacions---OnlyForFreakys fa 1 mes 6 dies #69946

Salsa de tomata va escriure: docs.google.com/spreadsheets/d/1S_Y-UQAA...qTdgbJgqA/edit#gid=0

Aquí podem anar posant els mèrits si voleu! L'he obert per tothom

S'haurà de crear una copia de seguretat o bloquejar l'excel i que nomes els administradors el modifiquin... si no el boicotejaran

Especulacions---OnlyForFreakys fa 1 mes 6 dies #69951

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 71
  • Gràcies rebudes: 17
Ahir va ser la presentació i en breus començaran més de 1000 policies entre mossos i policia local al ISPC... esperem que per bombers tampoc s'aturi!

Especulacions---OnlyForFreakys fa 1 mes 5 dies #69952

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
Per l'escola corren veus de q el curs de la 81/19.2 començarà al setembre... No es 100% segur eh!!

Especulacions---OnlyForFreakys fa 1 mes 5 dies #69953

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 126
  • Gràcies rebudes: 67
Ja pot ser, just quan acabin mossos, GUB i policia local.

Especulacions---OnlyForFreakys fa 1 mes 4 dies #69954

• Salsa de tomata
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Ja torna a estar disponible l'Excel, això va pillant forma!

Especulacions---OnlyForFreakys fa 1 mes 4 dies #69955

Salsa de tomata va escriure: Ja torna a estar disponible l'Excel, això va pillant forma!

Falta molta gent encara, imagino que un poc surtin les notes evaluació psicologica, algu més s'animará...

Especulacions---OnlyForFreakys fa 1 mes 4 dies #69956

• Salsa de tomata
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Al final segurament ens interessarà a tots saber-ho, sobretot als 125 últims haha... També podria ser que la gent no ho posi pq no saben que hi ha aquest excel o pq hi ha molta gent amb 0 mèrits!

Especulacions---OnlyForFreakys fa 3 setmanes 3 dies #70004

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 71
  • Gràcies rebudes: 17
He trucat per saber quan penjaran resultats i m'han dit que avui possiblement, no sé si m'ho ha dit per que em calli. Algú li han dit alguna cosa?

Especulacions---OnlyForFreakys fa 3 setmanes 3 dies #70005

Picapedra va escriure: He trucat per saber quan penjaran resultats i m'han dit que avui possiblement, no sé si m'ho ha dit per que em calli. Algú li han dit alguna cosa?

Com es passen! Jajaja
A mi m'han dit al matí, que no tenen cap previsió ni cap data encara...
M'els imagino partint-se entre ells..😅😂

En fi, ojalá m'hagi tocat a mí el graciós i el teu tingui raoo!😅

Especulacions---OnlyForFreakys fa 3 setmanes 3 dies #70006

• Marshall
  • Absent
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 37
  • Gràcies rebudes: 13
A mi fa poc per les físiques em van dir que anava per llarg i ho van publicar a la mateixa tarda! Em sembla que se n'enfoten una mica o estan farts que els truquem...ànims amb l'espera!

Especulacions---OnlyForFreakys fa 3 setmanes 3 dies #70008

Jo crec que sortiran qualssevol dia d aquests, avui, demà o passat. Se m fa difícil pensar que anirem tots 325 a les mèdiques i que després treuran els resultats.... Però tot pot ser. Ànims a tots els que ens estem menjant les ungles

Especulacions---OnlyForFreakys fa 3 setmanes 3 dies #70009

arbutus va escriure: Jo crec que sortiran qualssevol dia d aquests, avui, demà o passat. Se m fa difícil pensar que anirem tots 325 a les mèdiques i que després treuran els resultats.... Però tot pot ser. Ànims a tots els que ens estem menjant les ungles

Home... que anirem els 325 a les mediques aixo es segur. Basicament perque l'entrevista no es eliminatoria i el 325é pot tenir prou merits com per pujar aixi que segur que ens toca anar a mediques.

Ara be, el que no te sentit es que anem a les mediques sense saber resultats... pensa que han de publicar oficialment dia de mediques i llistes de distribució de quin dia hem d'anar, per tant treurant la tipica diligencia on explica on hem d'anar i en aquesta mateixa publicació, posaran els resultats de les entrevistes.

Jo crec que ho faran aquesta setmana, pero realment tenen marge fins el 19 de febrer xD

Temps de càrrega de la pàgina: 0.172 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok