Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Especulacions---OnlyForFreakys

Especulacions---OnlyForFreakys fa 3 mesos 6 dies #70011

Picapedra va escriure: He trucat per saber quan penjaran resultats i m'han dit que avui possiblement, no sé si m'ho ha dit per que em calli. Algú li han dit alguna cosa?

Pues va a ser que no.. jajaja serà avui??? jo penso també que s'enfoten de nosaltres...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Especulacions---OnlyForFreakys fa 3 mesos 4 dies #70020

• sergi2323
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 26
  • Gràcies rebudes: 3
Algu sap alguna cosa? O ha escoltat algo?

Gracies

Especulacions---OnlyForFreakys fa 3 mesos 4 dies #70021

sergi2323 va escriure: Algu sap alguna cosa? O ha escoltat algo?

Gracies

Res de res... quin patiment!

Especulacions---OnlyForFreakys fa 3 mesos 3 dies #70026

Dubto molt que vagin 325 a mèdiques, els surt molt car. Ja tenen els mèrits de tothom, llavors publicaran una llista ordenada per puntuació comptant mèrits i llavors convocaran a mèdiques a potser 260 persones.

Elnou va escriure:

arbutus va escriure: Jo crec que sortiran qualssevol dia d aquests, avui, demà o passat. Se m fa difícil pensar que anirem tots 325 a les mèdiques i que després treuran els resultats.... Però tot pot ser. Ànims a tots els que ens estem menjant les ungles

Home... que anirem els 325 a les mediques aixo es segur. Basicament perque l'entrevista no es eliminatoria i el 325é pot tenir prou merits com per pujar aixi que segur que ens toca anar a mediques.

Ara be, el que no te sentit es que anem a les mediques sense saber resultats... pensa que han de publicar oficialment dia de mediques i llistes de distribució de quin dia hem d'anar, per tant treurant la tipica diligencia on explica on hem d'anar i en aquesta mateixa publicació, posaran els resultats de les entrevistes.

Jo crec que ho faran aquesta setmana, pero realment tenen marge fins el 19 de febrer xD

Especulacions---OnlyForFreakys fa 3 mesos 3 dies #70027

En relació a les proves mèdiques a les bases hi fica :"Es convocaran a la realització d'aquestes proves totes les persones participants avaluades en la tercera prova,
prova d'avaluació psicològica." Per tant tots els de l'entrevista passaran per les mèdiques.
Algu sap quanta gent cau a les mediques normalment?

Especulacions---OnlyForFreakys fa 3 mesos 3 dies #70028

Edu_ va escriure: Dubto molt que vagin 325 a mèdiques, els surt molt car. Ja tenen els mèrits de tothom, llavors publicaran una llista ordenada per puntuació comptant mèrits i llavors convocaran a mèdiques a potser 260 persones.

Elnou va escriure:

arbutus va escriure: Jo crec que sortiran qualssevol dia d aquests, avui, demà o passat. Se m fa difícil pensar que anirem tots 325 a les mèdiques i que després treuran els resultats.... Però tot pot ser. Ànims a tots els que ens estem menjant les ungles

Home... que anirem els 325 a les mediques aixo es segur. Basicament perque l'entrevista no es eliminatoria i el 325é pot tenir prou merits com per pujar aixi que segur que ens toca anar a mediques.

Ara be, el que no te sentit es que anem a les mediques sense saber resultats... pensa que han de publicar oficialment dia de mediques i llistes de distribució de quin dia hem d'anar, per tant treurant la tipica diligencia on explica on hem d'anar i en aquesta mateixa publicació, posaran els resultats de les entrevistes.

Jo crec que ho faran aquesta setmana, pero realment tenen marge fins el 19 de febrer xD

Potser si, pero no es el que diu a les bases. De fet l'any passat la llista provisional de merits va sortir despres de les proves de catala/castella, com suposo que faran aquest any. Pero tant de bo tinguis rao i publiquin ja la llista de mertis i nomes facin anar a mediques els 260 com dius. Pero ho dubto.

Especulacions---OnlyForFreakys fa 3 mesos 3 dies #70029

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 74
  • Gràcies rebudes: 17
La previsió de la llista PROVISIONAL de mèrits és posterior a la 4rta prova, a més, deixen uns dies/setmanes perquè la gent reclami alguna errada en el tema mèrits i finalment publiquen la llista definitiva de mèrits + opo. Això contant que entre mig hi ha les proves de català i castellà... la veritat és que no crec que vagi com dius!
Santa espera, s'està fent llarg!

Especulacions---OnlyForFreakys fa 3 mesos 3 dies #70030

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior

Tonno12 va escriure: En relació a les proves mèdiques a les bases hi fica :"Es convocaran a la realització d'aquestes proves totes les persones participants avaluades en la tercera prova,
prova d'avaluació psicològica." Per tant tots els de l'entrevista passaran per les mèdiques.
Algu sap quanta gent cau a les mediques normalment?

Des del xou que va haver-hi amb el colesterol la opo del 16 crec que no eliminen a casi ningú, i si ho fan, són per coses objectives com pot ser la vista...

Especulacions---OnlyForFreakys fa 3 mesos 3 dies #70031

Si ja tenen les notes i no les han penjat ja res fa pensar que ens les hagin de donar abans D anar a les mèdiques.... Jo no sé pq tinc l esperança que les pengin avui.. Jajaja.. No em dieu perque

Pero si, l espera aquesta és el pitjor de la opo.....

Tolerància a l estrés i flexibilitat companys

Especulacions---OnlyForFreakys fa 3 mesos 3 dies #70032

arbutus va escriure: Si ja tenen les notes i no les han penjat ja res fa pensar que ens les hagin de donar abans D anar a les mèdiques.... Jo no sé pq tinc l esperança que les pengin avui.. Jajaja.. No em dieu perque

Pero si, l espera aquesta és el pitjor de la opo.....

Tolerància a l estrés i flexibilitat companys

Les han de penjar juntament amb la distribució i horaris revisió metge i proves claustrofobia i vertigen. Jo també tinc l'esperança de que les pengin avui...

Ànims!!

Especulacions---OnlyForFreakys fa 2 mesos 4 setmanes #70042

Q us sembla si fem una porra de quan creieu que sortiran les notes? Així estem una mica entretinguts aquest dies de llarga espera... jejeje

Jo dic demà dimarts...

Especulacions---OnlyForFreakys fa 2 mesos 4 setmanes #70043

• Salsa de tomata
  • Avatar de Salsa de tomata Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 3
Ja portem més del 50% de persones que han posat els mèrits dels quals només el 28% en tenen. És probable que quan sapiguem les notes de les entrevistes la gent que falta ho vagi posant, com també és probable que només tinguin mèrits un 20% finalment.

Jo dic dimecres cap al mig dia!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: PB

Especulacions---OnlyForFreakys fa 2 mesos 4 setmanes #70044

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
Si és com dius(20%), diria que tots els que quedaran fora seran gent sense mèrits.

Especulacions---OnlyForFreakys fa 2 mesos 4 setmanes #70045

PB va escriure: Q us sembla si fem una porra de quan creieu que sortiran les notes? Així estem una mica entretinguts aquest dies de llarga espera... jejeje

Jo dic demà dimarts...

Divendres 12 o dilluns 15.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: PB

Especulacions---OnlyForFreakys fa 2 mesos 4 setmanes #70046

Te pinta de que si, els mèrits puntuen molt. Però amb la nota de l’entrevista pot passar de tot.
Per exemple si a un l’hi posen un 4 i la resta de notes està del 7 cap a dalt ja pot tenir mèrits ja q no entrarà...

Temps de càrrega de la pàgina: 0.245 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok