Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Coronavirus

Coronavirus fa 2 mesos 2 setmanes #67797

• Okronos
  • Avatar de Okronos Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 3
Buenos días,

Como creéis que nos va afectar el tema del Coronavirus a la oposición de este año, me han llegado rumores sobre que el Gobierno ya ha cancelado algunas oposiciones...
Alguien tiene información al respecto?
Un saludo!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Coronavirus fa 2 mesos 2 setmanes #67799

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 61
Queden 2 mesos, no ens estressem

Coronavirus fa 2 mesos 2 setmanes #67804

• Crespillo
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 11
  • Gràcies rebudes: 0
Penso que queda massa temps per pensar en això, el millor és seguir estudiant i pensar que si seguiran en peu.
Anims companys i canya a l’estudi!

Coronavirus fa 2 mesos 2 setmanes #67821

Possiblement demà Interior emeti un comunicat en relació a la nostra opo i a la de Mossos que està en curs. Seguiremos informando.

Coronavirus fa 2 mesos 2 setmanes #67822

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 348
  • Gràcies rebudes: 144
De moment tanquen ispc durant 14 dies. Promo 81/19 ens quedem amb el curs a mitges... Esperem q no duri gaire aquest pànic...

Coronavirus fa 2 mesos 2 setmanes #67823

Si avui o demà hi ha algun contagi entre opositors per seguir amb la opo a tota costa a Bcn, es tindrien que demanar responsabilitats. Dit això, sort a tots, amb la opo i amb els contagis ;)

Coronavirus fa 2 mesos 2 setmanes #67824

• Jepjunior
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 2
Els grups són reduïts. No crec que tirés endavant cap demanda de responsabilitat civil.

Coronavirus fa 2 mesos 2 setmanes #67841

Jo crec que el corona virus afectarà la oposició fent que la gent estudiarà més fort. Quinze dies (o més, ja veurem) tancats a casa i amb data de oposició es una excusa ideal per estudiar al màxim. Aprofiteu!
Respecte a la data de examen, desconec totalment que passarà. Totes les possibilitats estan obertes.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Sampera6q, Okronos

Coronavirus fa 2 mesos 2 setmanes #67843

Des d la meva humil opinió crec q es retrassara a setembre la oposició! La Generalitat no es pot exposar a fer unes opos on te d’ajuntar 3500 persones en una facultat, mentre hi hagi un sol infectat...

A maig crec que el virus estarà controlat però no arredictat!

Tot suposicions! Jo estudiare com si fossin per el dia 10 de maig, ara tinc poques esperances de fer lexamen aquell dia, veien els exemples de Itàlia i Xina
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Okronos

Coronavirus fa 2 mesos 3 dies #67882

Algun pronòstic d'examen? Maig esta la cosa ben complicada vistes les circumstàncies...

Coronavirus fa 2 mesos 3 dies #67883

• ambilusio
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 6
Sincerament, no creec q s'arrisquin a concentrar 3500 persones a principis de maig...s'esperen pics de l'epidèmia pel 20 d'abril, segons va dir en torra, per tant el 10 de maig, encara hi haurà un bon jaleo...esperem que tot vagi bé i es puguin fer el més aviat possible, pero desde el.meu punt de vista ..al.maig, complicat

Coronavirus fa 2 mesos 3 dies #67884

Jo vaig estar trucant al departament d’interior per poder parlar amb convocatories pero salta un contestador.
No he trobat cap mail per poder escriure. Crec que estaria be poder contactar i saber si tenen previst aplaçar la opo..
Si algu em pot facilitar una direccio de correu electronic ho agrairia..
Anims a tots!

Coronavirus fa 2 mesos 3 dies #67886

• josepi33
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 0
a mi me huele que se suspendera la opo. Porque? cualquiera que este ingresado por el bicho maldito, puede impugnarlas por no estar en las mismas condiciones a causa de una fuerza mayor debido a un estado de alarma.

Coronavirus fa 2 mesos 3 dies #67887

Ayer salió la ministra de cultura diciendo que ella creía que progresivamente a partir de mayo irían comenzando los alumnos el colegio,pero que no todos .Comentaba que seguramente todos estarían ya para junio.
Cuando una ministra se aventura a decir esto,muy posiblemente se haya quedado corta en la predicción, y en el mejor de los casos si se comenzará progresivamente en mayo ,no sé la jugarían en meter 4000 personas juntas en una universidad.
Si la cosa se atrasa ( que tiene toda la pinta),creo que harán como en las antiguas convocatorias,teórico para junio y físicas para septiembre.
Pensad que cambiar fechas de universidad y de centro de alto rendimiento no es una cosa que se haga de un día para otro, ya que tienen que cuadrar días y horas que más organismos, ayuntamientos etc.... que posiblemente también tenían horarios y días cogidos

Coronavirus fa 2 mesos 3 dies #67889

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 348
  • Gràcies rebudes: 144

more9 va escriure: Jo vaig estar trucant al departament d’interior per poder parlar amb convocatories pero salta un contestador.
No he trobat cap mail per poder escriure. Crec que estaria be poder contactar i saber si tenen previst aplaçar la opo.
Si algu em pot facilitar una direccio de correu electronic ho agrairia..
Anims a tots!

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.217 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok