Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Coronavirus

Coronavirus fa 2 mesos 3 dies #67892

• fireparadox
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
Jo soc alumne de la Universitat de Lleida, avui ens han enviat un correu on s'ens informava que siguent optimistes es rependríen les classes presencials el 4 o 12 de maig, però que l escenàri realista es que no contaven poder tornar fins a finals de Maig o principis de Juny.
Bàsicament el que vull dir es que si totes les universitats van mes o menys igual, no crec que a la que es realitza l’examen, es plantegin posar tanta gent alli junta.
De totes maneres ja veurem com evoluciona tot plegat, ànims a tots.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Coronavirus fa 1 mes 4 setmanes #67915

Bones, ara he vist aquest missatge a la web d'Interior.

"Ateses les condicions extraordinàries derivades de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, us informem que s'han suspès temporalment els terminis de les actuacions que deriven dels processos de selecció i provisió en curs del cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya.
Una vegada aixecada la suspensió, es reprendran els processos i les actuacions en el punt en què van quedar aturats. Qualsevol novetat es publicarà al web."

Com l'enteneu vosaltres? Es suspèn la data i es canviarà per una nova si o si? O si la suspensió acaba abans que el 10 de Maig seguirem amb la mateixa previsió?
Gràcies

Coronavirus fa 1 mes 4 setmanes #67917

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 61
Suspensió temporal dels terminis no vol dir suspendre la opo, vol dir que normalment per llei tens X dies entre publicacio de llistes, publicació de dates de proves, execució de proves... I el que ve a dir és que a causa del covid, aquests tempos es veuen alterats indefinidament, per tant oblideu-vos ja oficialment del dia 10.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Suarez

Coronavirus fa 1 mes 4 setmanes #67925

Tampoc us penseu que serà suspendre el confinament i tots a fer vida normal. Jo inclus crec que l'estat d'alarma durarà tot el mes d'abril. Llavors tot maig mesures anti-aglomeracio, com limitar molt l'aforament a locals. I potser a l'última setmana de juny obren coles. Dubto que deixin aglomerar 3500 persones en una uni en els propers 2 mesos. També dubto que es faci abans de l'estiu.

Coronavirus fa 1 mes 4 setmanes #67926

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 146
  • Gràcies rebudes: 18
La selectivitat es fa en un principi del 7 al 9
De Juliol, potser en aquestes dates es pugui
Fer l'examen tambe...

Coronavirus fa 1 mes 4 setmanes #67928

• jagine
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 88
  • Gràcies rebudes: 38
Dubto molt que facin l'examen al juliol en plena campanya forestal. I a l'agost tanquen. Jo miraria més cap al setembre!

Coronavirus fa 1 mes 4 setmanes #67936

• fireparadox
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
Ara mateix és el dubte més gran, tot i que jo personalment també veig dificil que fàcin la opo abans de l'estiu.
La passada opo van acabar les revisions médiques al Juliol, pero clar el volum de gent es molt menor que a les primeres proves.

La meva aposta es al Setembre-Octubre, tot i que fins que no es digui res de manera oficial seguirem amb el dubte.

Coronavirus fa 1 mes 4 setmanes #67940

El Departament d'Educació ha ajornat la convocatòria d'oposicions docents al pròxim mes de setembre arran de la crisi de la covid-19.

Les oposicions ajornades havien d'arrencar a mitjans d'aquest mes de juny. Educació havia convocat un total de 5.000 places, que corresponen a les especialitats del cos de professors d'ensenyament secundari, el cos de professors d'escoles oficials d'idiomes i el cos de professors i mestres de taller d'arts plàstiques i disseny.

www.naciodigital.cat/noticia/199727/educ...s/fins/tardor?rlc=sf

Coronavirus fa 1 mes 3 setmanes #67955

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 146
  • Gràcies rebudes: 18

jagine va escriure: Dubto molt que facin l'examen al juliol en plena campanya forestal. I a l'agost tanquen. Jo miraria més cap al setemb
e!

No seria la primera vegada que fan el teoric
Al Juliol.

Coronavirus fa 1 mes 3 setmanes #67963

Marcosman va escriure:

jagine va escriure: Dubto molt que facin l'examen al juliol en plena campanya forestal. I a l'agost tanquen. Jo miraria més cap al setemb
e!

No seria la primera vegada que fan el teoric
Al Juliol.

Una opció es aquesta, fer-ho al Juliol, i pot ser en diferents seus, 1 per provincia. A mossos s'havia fet així alguna vegada no?

Coronavirus fa 1 mes 3 setmanes #67964

• Aaron Fisiomber
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 82
  • Gràcies rebudes: 25
de fet a mosso crec q ho fan així de manera predeterminada, ja que normalment es presenten 10000-12000 aspirants i no hi ha espai fisic per ficar-los a tots en un mateix lloc.

Coronavirus fa 1 mes 3 setmanes #67967

Coronavirus fa 1 mes 3 setmanes #67969

Antiguamente se hacían en junio teórico y físicas para septiembre es una opción ,aunque lo veo justo,y julio es tiempo de campaña.
Es posible que se haga todo en septiembre.
Pero todo esto es hablar por hablar
Ni el amigo Pedro sabe lo que va a suceder de aquí a una semana.

Coronavirus fa 1 mes 3 setmanes #67971

• kenfollat
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 44
  • Gràcies rebudes: 8
Hola a tots, no voldria generar polèmica ni que em mossegueu el coll com llops afamats, però sí que vull donar la meva opinió ( tant de bo m'equivoqui! ) Crec que aquesta opo es pararà fins l'any vinent com a mínim.
Els meus criteris per dir això són:

"El secretario general de la ONU afirma que la pandemia del COVID-19 es la peor crisis desde la Segunda Guerra Mundial y un verdadero peligro para la paz mundial"

Els governs es quedaran sense pasta i es pararan les opos, perquè es gastaran els euros en altres coses.

"El Ministerio de Educación ha hecho sus cálculos y cree que este regreso de los alumnos a las escuelas se producirá prácticamente en junio"

La mainada, com els opopolis i opobombers, perdran el curs escolar i el reprendran l'any vinent, per tant, no hi haurà lloc per aquestes noves opos de mossos i bombers.

Negatiu, catastrofista, pessimista?, potser sí...

D'opinions n'hi ha tantes com persones i aquesta és la meva.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Anxoveta, Okronos

Coronavirus fa 1 mes 3 setmanes #67976

Jo crec q tot és reprendrà després de l'estiu. Dubto que s'aturi tot durant gaire temps. El personal a parcs esta a mínims i interessa que entri gent contra abans millor. Jo crec q si tot va bé a partir de setembre tornarà a arrencar. Mentrestant a estudia!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.156 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok