Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: pregunta estany de banyoles

pregunta estany de banyoles fa 2 mesos 1 setmana #64991

• Joan_1991_
  • Avatar de Joan_1991_ Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 18
  • Gràcies rebudes: 2
doncs hi ha dos fons on marquen 40m de profunditat màxa ( pla INUNCAT) i 66m ( wikipedia i igcc)
que dos fons oficials es contradiguin penso que es motiu per impugnar, com ho veieu?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

pregunta estany de banyoles fa 2 mesos 1 setmana #64994

Que es la única que pot ser... Pel perímetre, una mica rebuscat crec, però cadascú es lliure i si pensats que s'ha de impugnar endavant!! Les altres no són possibles

pregunta estany de banyoles fa 2 mesos 1 setmana #64996

• Joan_1991_
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
ostres no entenc massa el que vols dir. jo del pla INNUNCAT tenia memoritzat els 40m de profunditat maxima junt amb els 2100m de llarg major .. etc.
hem trobo que contrasto la informacio i no es correspon. i just es una pregunta que vaig deixar en blanc per el dubte i la impotencia.
que dius que es la unica correcte que podia ser o que es la unica que es pot impugnar?

pregunta estany de banyoles fa 2 mesos 1 setmana #64998

Jo personalment la impugnaré degut a que posen preguntes que ni ells mateixos tenen bé en els seus "apunts".
interior.gencat.cat/web/.content/home/03...ocuments/inuncat.pdf
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: JF, Joan_1991_

pregunta estany de banyoles fa 2 mesos 1 setmana #65001

• Joan_1991_
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
jpo també, mira poum.banyoles.cat/documents/06_annex_3_estudi_inundabilitat.pdf

L’estany, que presenta una forma característica de vuit, té una superfície aproximada de 112
ha, amb una longitud de 2150 metres i una amplada variable, màxima de 775 metres al lòbul
nord i màxima de 620 al lòbul sud. La part més estreta té una amplada de 62 metres.
Estudi d’inundabilitat al municipi de Banyoles IGC AP 008/2013
10
El fons de l’estany està format per un total de 6 cubetes amb profunditats màximes variables
que oscil·len entre els 47 m etres i els 130 m etres, amb una pr ofunditat mitjana de 14.8
metres (segons diverses fonts d’informació).

pregunta estany de banyoles fa 2 mesos 1 setmana #65004

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 53
  • Gràcies rebudes: 33
Fixa't Joan que parla de llargada aquí, no de perímetre. El perímetere si que son els 9km i pico, aquesta dada és la mateixa a totes les fonts, però el que varia és la profunditat màxima, que com veiem varia entre els 40 i els 60m depenent on es consulti, inclús fins els 130m que has trobat tu. Jo la vaig encertar perque em queda aprop i em conec l'estany d'anar-hi a córrer, i sé que és una volta de poc menys de 10km aprox, per tant ja vaig descartar les altres opcions, i pel que fa a la profunditat, depenent de l'època de l'any en que es mesuri i quina referència d'alçada de llera es prengui, però en fi, a cada casa fan el que volen, i per tant ens hem de quedar amb les dades que donen les "entitats de la casa" (ICGC, per exemple)

pregunta estany de banyoles fa 2 mesos 1 setmana #65016

• Joan_1991_
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
el perimetre, a la pagina de l'ajuntament de banyoles el marquen de 6936m. i fondària màxima de 46m.

pregunta estany de banyoles fa 2 mesos 1 setmana #65022

Impugnació clarissima!!!

pregunta estany de banyoles fa 2 mesos 1 setmana #65023

• Forestalillu8
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Dades de la web del Museu de Banyoles

L’Estany en dades

Longitud: 2150 m
Amplada: 775 m la màxima i 235 m. la mínima.
Volum: 15,45 hm3
Superfície: 1.180.750 m2, 118,1 Ha
Perímetre: 6.936 m
Fondària: 46,4 m. a la cubeta C-II, 31 a la cubeta C-I i 130 a la C-III, amb una mitjana de 14,8 m.

Web de la diputació de Girona:

una fondària que en algun punt sobrepassa els 40 m.

pregunta estany de banyoles fa 2 mesos 1 setmana #65072

Exacte! I a mes buscar mes dispersio de fons oficials!

pregunta estany de banyoles fa 2 mesos 1 setmana #65099

• adv_albert
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 1
Jo també penso que és impugnable. Si feu impugnació m'hi sumo

pregunta estany de banyoles fa 2 mesos 1 setmana #65111

adv_albert va escriure: Jo també penso que és impugnable. Si feu impugnació m'hi sumo

jo la he impugnat, dona'm un correu i et paso el model si vols adaptant-lo al teu raonament i dades personals.

pregunta estany de banyoles fa 2 mesos 1 setmana #65112

algu ha fet model? jo me sumo tambe

pregunta estany de banyoles fa 2 mesos 1 setmana #65115

Bomber18 va escriure: algu ha fet model? jo me sumo tambe

Adjunto model d'impugnació per aquesta pregunta:

Sr/a president/a titular del Tribunal Qualificador del procés selectiu per a l’accés a la categoria de bomber/a de l’escala bàsica del cos de Bombers de la Generalitat 81/19

DIRECCIÓ:
DIRECCIÓ GENERAL DE PREVENCIÓ I EXTINCIÓ D’INCENDIS I SALVAMNETS
C/DIPUTACIÓ, 353-355, 08009 BARCELONA

Joan
, major d’edat, amb D.N.I. número
w i veí de Sabadell amb domicili a
aspirant al procés selectiu 81/18

Manifesta:
Que per mitjà del present escrit formula la impugnació expressa de la pregunta que es detalla a continuació, corresponent al test del primer exercici de la fase d’oposició realitzat el passat dia 06/05/2019.

El tribunal, en data 01/10/2018, va fer pública a la pàgina web interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b...escala-basica-81-18/ la plantilla de respostes correctes corresponents al test del primer exercici de la fase d’oposició.

En motiu d’aquesta publicació se sol·licita la impugnació de la resposta donada com a vàlida per a la pregunta 81 del qüestionari «Model A».

El fet que motiva la present reclamació és l’existència de diferents xifres de profunditat màxima del estany de Banyoles de fonts oficials, i algunes sense donar una xifra concreta com es en el propi estudi de inundabilitat del propi Estany de Banyoles del pla INUNCAT no deixen clar quina és aquesta amb exactitud:
L’estany, que presenta una forma característica de vuit, té una superfície aproximada de 112 ha, amb una longitud de 2150 metres i una amplada variable, màxima de 775 metres al lòbul nord i màxima de 620 al lòbul sud. La part més estreta té una amplada de 62 metres. Estudi d’inundabilitat al municipi de Banyoles IGC AP 008/2013 10 El fons de l’estany està format per un total de 6 cubetes amb profunditats màximes variables que oscil·len entre els 47 metres i els 130 metres, amb una profunditat mitjana de 14.8 metres (segons diverses fonts d’informació). ( poum.banyoles.cat/documents/06_annex_3_estudi_inundabilitat.pdf )

Sol·licita:
Que es valori a procedir a l’anul·lació de la pregunta 81 i la substitució de la mateixa per la pregunta corresponent de la llista de reserva.

Sabadell, a 6 de maig de 2019,

i encara falta afegir alguna font mes!

pregunta estany de banyoles fa 2 mesos 1 setmana #65209

afegiu a la impugnació que en el PEIN diu profunditat fins a 40 metres.

mediambient.gencat.cat/web/.content/home.../estany_banyoles.pdf

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.181 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok