Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: pregunta estany de banyoles

pregunta estany de banyoles fa 2 setmanes 1 dia #65221

• Marshall
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 16
  • Gràcies rebudes: 11
Jo he preparat aquest model amb el que ha anat dient la gent.
Deixo aqui el link de drive amb l'arxiu per qui el vulgui descarregar i fer servir!
drive.google.com/drive/folders/1beJU2dSk...dFo9ofVx?usp=sharing

Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Baste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

pregunta estany de banyoles fa 2 setmanes 23 hores #65247

• Boyle-Mariotte
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 12
Adjunto model d'impugnació per aquesta pregunta:

Sr/a president/a titular del Tribunal Qualificador del procés selectiu per a l’accés a la categoria de bomber/a de l’escala bàsica del cos de Bombers de la Generalitat 81/19

DIRECCIÓ:
DIRECCIÓ GENERAL DE PREVENCIÓ I EXTINCIÓ D’INCENDIS I SALVAMNETS
C/DIPUTACIÓ, 353-355, 08009 BARCELONA

Boyle-Mariotte
, major d’edat, amb D.N.I. número
w i veí de Banyoles amb domicili a
aspirant al procés selectiu 81/18

Manifesta:
Que per mitjà del present escrit formula la impugnació expressa de la pregunta que es detalla a continuació, corresponent al test del primer exercici de la fase d’oposició realitzat el passat dia 06/05/2019.

El tribunal, en data 01/10/2018, va fer pública a la pàgina web interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b...escala-basica-81-18/ la plantilla de respostes correctes corresponents al test del primer exercici de la fase d’oposició.

En motiu d’aquesta publicació se sol·licita la impugnació de la resposta donada com a vàlida per a la pregunta 81 del qüestionari «Model A»:

El fet principal que motiva la present reclamació és que tinc malament la resposta a l'examen perquè mai en la meva vida he estat a Banyoles i pensava que la profunditat màxima era de 31 metres segons el llibre "llacs i rius de Catalunya" per tant vaig deduir com a correcte la resposta que deia "Perímetre: 0.531 kilòmetres i profunditat màxima 31 metres", o sigui vaig pensar que més o menys seria com una piscina olímpica.
Un altre fet a tenir en compte és que amb l'interès de contrastar la resposta, avui he anat a fer la volta al llac, amb el podòmetre del meu "apple watch 7.3 pro edition" amb nºde serie 046295638672658 que per cert,mai falla, i em surt una distància de 9.54 km en comptes dels 9.13 que a l'examen es dona com a resposta bona. La immersió per comprobar la profunditat real de la cubeta III la deixo per demà, que avui he acabat reventat de caminar els gairabé 10 km de volta al puto llac (menys mal que no eran 18.5 o 32.5 com deien les altres respostes)
I per concloure resaltar que no tothom ha estat a Banyoles i per tant us heu passat preguntant sobre aquest lloc coses tan concretes.

Sol·licita:
Que es valori a procedir a l’anul·lació de la pregunta 81 i la substitució de la mateixa per la pregunta corresponent de la llista de reserva.

Atentament,
Boyle-Mariotte

banyoles l, a 6 de maig de 2019,

Espero us ajudi ;p
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bernatganxo, RB, toktok, bernatpg

pregunta estany de banyoles fa 2 setmanes 23 hores #65248

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 41
  • Gràcies rebudes: 29
Boníssim!! Gràcies Boyle, val més prendre's-ho amb humor!

pregunta estany de banyoles fa 2 setmanes 7 hores #65302

• cgfelices
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 6
Jajajajaja molt bona!!!

pregunta estany de banyoles fa 2 setmanes 6 hores #65305

Boyle, el procés selectiu és el 81/19! No el 81/18!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.137 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok