Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Plantilles 81/19

Plantilles 81/19 fa 2 mesos 1 setmana #64950

• Arnulfo
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 3

Elnou va escriure:

Arnulfo va escriure: Ok, merci per contestar.

L'única que no entenc és la de l'UTM. L'amplada (horitzontal) d'uan zona no és de 6º de longitud? Perquè diu una amplada amb graus verticals? És que jo veig molt clar que està mal marcada...

El tema es que hi han les separacions de fusos de 6 graus de longitud i de zones de 8 graus de latitud. Jo no sabia la resposta pero a les preguntes de reserva parlava daixo i les 4 respostes feien referencia a 8 graus de latitud així que vaig deduir la primera pregunta.

Aqui ho diu ca.wikipedia.org/wiki/Projecci%C3%B3_Uni...ansversa_de_Mercator

Segueixo sense entendre-ho. L'amplada de la zona 31T és de 6º, no? Per què diu latitud de 8º si demana l'amplada?

Només cal mirar aquesta imatge: www.elgps.com/documentos/utm/coordenadas_utm.html

Ho sento però potser tinc les neurones fregides ja...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Plantilles 81/19 fa 2 mesos 1 setmana #64963

• jowybs
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 64
  • Gràcies rebudes: 14
Un fus te 6° una zona en té 8°.
En utm hi ha 20 zones i 60 fusos, esta a tots els temaris, no entenc el teu dubte!!
I si com ha dit el company voleu parlar en horitzontal, tota la zona N per exemple, tindria 360°
Pero l'amplada d'una zona son 8° excepto la última de 12°

Plantilles 81/19 fa 2 mesos 1 setmana #64972

• Arnulfo
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 3

jowybs va escriure: Un fus te 6° una zona en té 8°.
En utm hi ha 20 zones i 60 fusos, esta a tots els temaris, no entenc el teu dubte!!
I si com ha dit el company voleu parlar en horitzontal, tota la zona N per exemple, tindria 360°
Pero l'amplada d'una zona son 8° excepto la última de 12°

Sí, però és que el què esteu dient vosaltres, son bandes (ho posa clarament a la pregunta de reserva final).
Una zona és el creuament d'un fus i d'una banda (per exemple la 31T) i l'amplada són 6º.
És per això que dic que està malament...

Plantilles 81/19 fa 2 mesos 1 setmana #64974

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 227
  • Gràcies rebudes: 98
Em sap greu però no és correcte això que dius, fus 31 zona T, no zona 31T...

Plantilles 81/19 fa 2 mesos 1 setmana #64980

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
La del LSI jo la vaig raonar pensant que si estava en els limit superior la combustió vidria portada pel comburent, per tant el combustible hauria de pujar més amun per aconseguir l'oxigen necessarija que és gas i tendeix a pujar... No se si el raonament és correcte però la vaig acertar.

Plantilles 81/19 fa 2 mesos 1 setmana #64982

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
Les d'electricitat jo no hi entenc gaire però em diuen que la de la banqueta dielèctrica i la del sobretensions es poden impugnar. si algú ho fa que passi model impugnacions que jo les entro segur. Gracies
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Plantilles 81/19 fa 2 mesos 1 setmana #64983

• alpfaOmega
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 49
  • Gràcies rebudes: 6
La de sobretensions esta malament. La correcta es la que diu que es obligatiri. Pq es veritat que el reglament de baixa tensio nomes t'obliga en alguns casos pero el vademecum de companyia t'obliga sempre i no especifica de quina norna esta parlant
Algu te algun model per impugnar?

Plantilles 81/19 fa 2 mesos 1 setmana #64986

Bones, la del IGA, PIA i ID també està malament. El cas que plantegen tan el PIA com el IGA salten ja que és un curtcircuit... a no ser que s'hem escapi quelcom. Si algú no hi està d'acord que m'ho expliqui siusplau! Jo també la impugnaré.

Plantilles 81/19 fa 2 mesos 1 setmana #64987

• Elnou
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 112
  • Gràcies rebudes: 15

Bzp va escriure: Bones, la del IGA, PIA i ID també està malament. El cas que plantegen tan el PIA com el IGA salten ja que és un curtcircuit... a no ser que s'hem escapi quelcom. Si algú no hi està d'acord que m'ho expliqui siusplau! Jo també la impugnaré.

Teoricament el diferencial només salta si hi ha desviament de la corrent a terra. Com que estas sobre un element aillant (la banqueta), la corrent passara a través teu sense desviarse a cap banda i no saltaria el diferencial (ni el iga).

Aixi ho entenc jo.

Plantilles 81/19 fa 2 mesos 1 setmana #64990

Crec que vas errat, el diferencial no saltarà perquè no hi ha fuga de corrent. Però l'IGA no té res a veure amb el ID, l'IGA és un magnetotèrmic, i en aquest cas la part magnètica saltarà per un augment d'intensitat brutal, teòricament parlant infinit. La part magnètica, la bobina, és la que salta quan hi ha un curtcircuit... per tant l'IGA i el PIA pot saltar. La cosa és... podem creuar dos cables i no passarà res? Això és absolutament impossible.

Plantilles 81/19 fa 2 mesos 1 setmana #64992

• Elnou
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 112
  • Gràcies rebudes: 15

Bzp va escriure: Crec que vas errat, el diferencial no saltarà perquè no hi ha fuga de corrent. Però l'IGA no té res a veure amb el ID, l'IGA és un magnetotèrmic, i en aquest cas la part magnètica saltarà per un augment d'intensitat brutal, teòricament parlant infinit. La part magnètica, la bobina, és la que salta quan hi ha un curtcircuit... per tant l'IGA i el PIA pot saltar. La cosa és... podem creuar dos cables i no passarà res? Això és absolutament impossible.

Pero que vols dir amb "creuar dos cables"? si no recordo malament la pregunta deia "si agafes un fase i un neutre", es a dir, el que estem fent es simplement tancar el circuit amb un conductor (el nostre cos) i no hi ha desviació de la corrent cap a cap banda perque estem sobre un element aillant.

Tampoc hem facis molt cas que no en sé gaire d'electrons... i tampoc estic disposat a probar-ho a casa jaja

Plantilles 81/19 fa 2 mesos 1 setmana #64993

• Joan_1991_
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 18
  • Gràcies rebudes: 2
a tot això , algú te el model d'al.legacions?
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Plantilles 81/19 fa 2 mesos 1 setmana #64995

• m.orellana
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 19
  • Gràcies rebudes: 0
bones joan te enviat la plantilla el teu mail

Plantilles 81/19 fa 2 mesos 1 setmana #64997

• Joan_1991_
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 18
  • Gràcies rebudes: 2
moltes gràcies!

Plantilles 81/19 fa 2 mesos 1 setmana #64999

També he fallat la de la banqueta, vaig posar que un pia actuaria, vaig pensar que segons el cos de la persona, que pot ser que hi hagi gent que sigui molt conductora o tambe per altres condicions com si esta mullat o es un nen petit, podria tindre tant poca resistencia com per fer saltar el magneto d un pia de 6A que em sembla que es els de menys amperatge.

Edito: tambe es podria enfocar per impugnar que si en aquell pia hi hagues altres circuits que estan consumint i carreguen la instalacio fins casi al limit del pia amb el nostre contacte fariem arribar al pia a l intensitat de tall

Temps de càrrega de la pàgina: 0.168 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok