Bona tarda.
hem fet un grup de wssap per poder impugnar la prova de la corda del proces de proves fisiques d´aquest cap de setmana,
i ha hagut molta gent que relliscava,gent que sempre fa la corda i no és normal que perque una corda rellisqui ens facin fora del procès.
hem realitzat un escrit perque tot aquell que es senti identificat pugui fer la corresponent reclamació.
El que vulgui participar que es posi en contacte amb mi per missatge privat i lhi pasare el telefon per que formin part d'aquest grup.
grácies.
Benvingut al mon de la opo Abraham.
Impugnar podreu impugnar tot el que volgueu, però aquest fet ja ha passat en altres convocatòries passades, i a Bombers Barcelona. Es la pega de si et toca el primer dia o el segon dia, com a la conducció.
Ha passat i s'ha reclamat, i que passa? Que es segueixen fent les proves igualment.
Cadascú ha de lluitar pels seus interessos. Molts ànims però penseu q 30 persones de 600 és un 5%... No crec q us ho acceptin. Jo conec gent q va patinar q sempre la pujava i sense esforçar-se gaire i allà no la va pujar i per altre banda, a mi sempre em costava i allà la vaig pujar sense patir massa... La de la dreta! També hi ha el handicap de si la persona que puja abans deixa la corda ben suada, després te la menges tu... Haurien de deixar utilitzar magnesi i fora problema. Molta sort!!
Hola companys.
Avui hem anat als diferents registres d'interior aportant documentacio i fotos del ferits a part de la instancia corresponent.
Tots els afectats ho podeu anar fent.
De moment portem entre unes 20/30.
Necessitem maxima difusio.
Gracies.
No dubteu en posarvos en contacte.
Miki NPK va escriure: Cadascú ha de lluitar pels seus interessos. Molts ànims però penseu q 30 persones de 600 és un 5%... No crec q us ho acceptin. Jo conec gent q va patinar q sempre la pujava i sense esforçar-se gaire i allà no la va pujar i per altre banda, a mi sempre em costava i allà la vaig pujar sense patir massa... La de la dreta! També hi ha el handicap de si la persona que puja abans deixa la corda ben suada, després te la menges tu... Haurien de deixar utilitzar magnesi i fora problema. Molta sort!!
A mi em va tocar la de l'esquerra. Era el 2n dia i diria que era el 3r grup en ferla. Vaig ser la 3a persona del subgrup en fer-la i em va semblar que anava de puta mare aquella corda, mai l'havia pujat tan rapid com aquell dia i diria que dels 38 que érem per grup només 1 no va fer l'apte
Exacte.
Es que el diumenge els que vam patinar va ser a la de la dreta majoritariament.
De cada tres braçades patinaves una.
Tindrieu que veure les man com ens han quedat per tenir una minima idea.
No us imagineu que es estar estudiant, entrenant sense parar duran dos any perque una corda patini i sacabi la opo.
Es molt dur!
Jo vaig fer diumenge la corda de la dreta i cap problema.
Ànims amb la impugnació, no crec que aconseguiu res per aquesta convocatòria, però amb una mica de sort poder modifiquen algo de cara les properes de forma que es pugui utilitzar magnesi i així no hi hagi aquest problema.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899
Reitero el que han dit altres companys, cadascú ha de lluitar per els seus interessos i si de debò ho creieu convenient us animo a presentar queixa. Dit això explico un cas que em va passar:
Abans de la opo vaig fer un simulacre de físiques a l'acadèmia llorenç, el noi que anava davant meu a la proba de la corda no es va aixecar ni 3 metres del terra, patinava que feia por, potser feia 5 braçades i abançaba mig metre (no estic exagerant), quan es va esgotar, va deixar anar i va començar a queixar-se al testador de que la corda relliscava moltíssim i deia que ell era escalador que aquella era la seva millor proba que no podia ser etc.... un minut després jo era el següent de la llista i em vaig seure acollonit amb la mateixa corda entre les cames, i la vaig pujar apretant a muerte les mans i sense cap mena de problema.
Al baixar el testador em va preguntar: "a tu t'ha relliscat?" l'hi vaig respondre "no", i acte seguit vaig anar a parlar amb el noi escalador per intentarlo calmar.
Es probable que sigui un dels afectats en el vostre escrit...
Segur que algu d'aquest foro va estar al mateix grup al simulacre de llorenç i poder s'enrecordi de l'anècdota
Bones,
jo vaig pujar diumenge per la corda de la dreta i cap problema. De les cordes que he pujat es de les mes bones que m'he trobat i soc una persona que em costa la corda.
del meu subgrup que erem 20 nomes va 2 van ser no aptes, i 2 dos a l'altre subgrup que pujava per la corda de l'esquerre.
Si ho creieu que ho heu de fer, ànims amb la impugnació.
Hola bona tarda.
Voldria posar-me en contacte amb tu, jo també sóc un dels afectats per la corda. Jo la vaig pujar fins a dalt pero el agafà aquell esparadrap la mà em va patinar al moment.
Ja que fareu recurs podrieu demanar tambe que no convoquin tots els grups a la mateixa hora i que busquin un sistema mes bo per calcular el temps del circuit. Va anims
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: koen