Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Impugnació Corda fa 7 anys 9 mesos #62871

• Boyle Mariotte
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 40
  • Gràcies rebudes: 27
Personalment crec que si estadísticament a molta gent l'hi agués passat el mateix, es a dir, que dissabte tothom passés la corda i diumenge la gran majoria no fes l'apte, o que a la corda de l'esquerra hi hagués molts més aptes que a la corda dreta, crec que es podria impugnar amb fonaments.
Pero si als dos dies i a les dues cordes mes o menys hi ha els mateixos NO APTES, vol dir que té mes a veure amb l'opositor i no pas amb la corda.
Potser els que dieu que als entrenaments la pujaveu i el dia de la opo no, us suaven més les mans pels nervis... no ho sé...
Com a consell, a part d'entrenar les dominades, crec que es important treballar la força de les mans, ja que la diferència entre que rellisqui o no, es si ets capaç d'apretar fort les mans o no. Vaig veure al meu grup un noi amb ferides a les mans després de pujar la corda, no son ni mes ni menys que cremades pel freg al relliscar de la corda.
Molts ànims als qui heu caigut a les físiques, ha de ser molt dur.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Impugnació Corda fa 7 anys 8 mesos #62873

• Aaron Fisiomber
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 28
M'agradaria sumar-me a aquesta impugnació, sóc Víctor, el meu nom és 622471580, la veritat és que tens tota la raó

Impugnació Corda fa 7 anys 8 mesos #62874

Boyle Mariotte va escriure: Personalment crec que si estadísticament a molta gent l'hi agués passat el mateix, es a dir, que dissabte tothom passés la corda i diumenge la gran majoria no fes l'apte, o que a la corda de l'esquerra hi hagués molts més aptes que a la corda dreta, crec que es podria impugnar amb fonaments.
Pero si als dos dies i a les dues cordes mes o menys hi ha els mateixos NO APTES, vol dir que té mes a veure amb l'opositor i no pas amb la corda.
Potser els que dieu que als entrenaments la pujaveu i el dia de la opo no, us suaven més les mans pels nervis... no ho sé...
Com a consell, a part d'entrenar les dominades, crec que es important treballar la força de les mans, ja que la diferència entre que rellisqui o no, es si ets capaç d'apretar fort les mans o no. Vaig veure al meu grup un noi amb ferides a les mans després de pujar la corda, no son ni mes ni menys que cremades pel freg al relliscar de la corda.
Molts ànims als qui heu caigut a les físiques, ha de ser molt dur.

Penso que és una resposta molt encertada, sobretot amb el tema de la força de les mans.

A mi em costava moltíssim pujar la corda (de fet tot just vaig aconseguir fer 5-6 metres unes dies abans de la prova) i entrenant les últimes setmanes sí que és cert que vaig anar millorant.

Jo vaig fer la corda diumenge, la de la dreta, era el 5è aprox del meu subgrup, i no vaig tenir cap problema amb la corda. La vaig trobar molt nova, amb bona adherència i tal..., i crec que les mans em suen bastant :P El tema de la força de les mans crec que és capital aquí, per no patinar.

Igualment, sort amb la reclamació.

Sota el meu punt de vista, si mantenen les proves físiques tal qual (alguna canviaria :P :P :P) seria més important que revisessin el sistema de cronometratge del circuit o inclús el problemàtic matalàs (massa alt) de seguretat al costat de la barra d'equilibri.

Impugnació Corda fa 7 anys 8 mesos #62918

Gent anims i tot el dret a impugnar. Però jo vaig estar diumenge, a la dreta, potser era el tercer grup que passava per allà i vaig pujar com sempre. Les opos son així de merda i dures... a vegades injustes. Uuna cosa esta clara, si realment alguna cosa passava en aquella corda li hagues passat a tothom...! si pinçaves fort i pujaves sense miraments arribaves ràpid a dalt. Vaig pujar i baixar sense saltar i no tinc cap cremada a la mà, es mes les cremades es produeixen si hi ha fricció llògicament. Si rellisqués molt no et cremaries tant.

Mateix tema amb la barra... Inclus a la navette getn que el van parar un palier abans del que arriba..al final mai es com volem que sigui quan les coses van malament... :(

Anims. Ja direu el que. una abraçada

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.213 segons
Gràcies a Fòrum Kunena