Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56449

Aqui hi ha molta gent que no es del primer grup, ni del primer dia.
Aixo es un recurs colectiu o individual?
Lo dels tracks de gps no em convenc gens. Ha sortit algun bomber diguent que va deixar el camio a forestals? Qui diu que no eren els bombers profesionals qui agafaven el camio i simulaven les proves. Els forestals i voluntaris no podien agafar el camio pero no hi havia res que deia que no ho podien mirar com es feia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56450

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

casi300 va escriure: Aqui hi ha molta gent que no es del primer grup, ni del primer dia.
Aixo es un recurs colectiu o individual?
Lo dels tracks de gps no em convenc gens. Ha sortit algun bomber diguent que va deixar el camio a forestals? Qui diu que no eren els bombers profesionals qui agafaven el camio i simulaven les proves. Els forestals i voluntaris no podien agafar el camio pero no hi havia res que deia que no ho podien mirar com es feia.

15 persones del 1er dia
4 del segon
9 del 3er i 4rt
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: lukas87

Força i Constància

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56454

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 23
ostia heu quedat ben retratadets... us han penjat els noms a la pagina... vaia creu nanos... bueno ara ja sabem m ki sou, per sort. Amb els del primer dia mhi podria discutir pero per la resta no tinc paraules. quina decepcio, sobretot als que us conec.

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56455

ostia tio cada vez que abres la boca sube el pan..., tienes muy poco respeto por la gente que cree que no se han hecho bien las cosas y ejerce su derecho a la queja. Quizás sea porque eres uno de los que sobó bien el camión de la prueba o tenías un colega bombero que te chivó algún que otro item, porque aún no recuerdo haberte leído nada sobre lo de los que cogieron el camión... Si no es así te felicito pero te pediría un poco de respeto por la gente que no piensa como tu y sino es así pues dinos quien eres y así en la próxima opo también te evitamos.
Un saludo

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56456

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
has quedado... retratadooo... el pan va caro nen. ya veo que te ha quemado mi comentario. perdona hombre, cadauno ve las injusticias a su manera...pero jo no soc el retratadoooo

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56457

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
DNI COGNOMS NOM
*****725K ADAMS CAPILLA. DAVID
*****333Q AGUILAR PÉREZ PABLO
*****84K ALONSO ESTEBAN NOEL
*****451J ARMENGOL I VILAR MANEL
*****191V COSTA-FRIGOLA ROGER FRANCESC
*****813P FERNANDEZ MORALES JONATAN
*****724M GIMENEZ TURCÓ NURIA
*****681T LEON REPULLO JOSE FRANCISCO
*****999M MARTÍNEZ VILASPASA JOSEP
*****802M MORALES BLANCO FRANCISCO
*****110T MORELL SAMA JOSEP
*****382F NAVARRO LINARES JAVIER
*****589N OLLÉ CAMATS NIL
*****490R PALMA SALINERO RICARDO
*****394X PAREJA CARRILLO ANTONI
*****870C PEÑA GUARDIA GERARD
*****932R PORTES ALEMANY DIMAS
*****340Z REYES LORA CARLOS
*****240K SALILLAS VINYET IU
*****345S SALLÉS CARRAMIÑANA SANDRA
*****477L SANCHEZ FRIGOLA JOAQUIM
*****571F SANMARTÍN ALBERTOS JOSEP LLUÍS
*****050N SERRANO GIRONÈS TOMAS
*****920C SOLVES PIQUER FERRAN
*****466E SUÑER NEGRE JOSEP
*****340E TEODORO CARRIÓ ROGER
*****325A VILELLA RIBÓ RUBEN
*****079S VILLAR BAUTISTA BORJA
*****947C ZAPATA MAURI RAMON

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56458

Campeón apunta el mio, que lo presenté fuera de plazo y no salgo:

Oscar Gomez Fernandez

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56459

Fokusekundari, perquè no deixes a la gent que faci el que vulgui? que per això estan al seu dret. Estas escrivint de manera molt despectiva i el que està quedant retratat ets tú.
Tinc companys que surten a aquesta llista i t'asseguro que es mereixen un respecte.
Relaxa't una mica.

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56460

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Va Fokusekundari, afluixa una mica... Estiguem dacord o no amb els companys que al·leguen, estan en el seu dret i no cal faltar-los al respecte.

Podem qüestionar les argumentacions o el que es sol·licita, però no el dret a fer-ho...

Salut

Força i Constància

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56461

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
jo nomes he dit: heu quedat retratats, vaia creu, decepcio, no tinc paraules.

res mes home...si esteu tan orgullosos del que feu no us ha dafectar ni un gram. penso que no estic sent irrespectuos ni he utilitzat cap insult. Expreso el que sento, si es massa injust per vosaltres que pugui dirv-vos el que penso i voleu censurarme doncs res, ja saveu el cami, recurs i al tribunal suprem si cal.

Si voleu arrivar al parlament el partit que millor us representara sens dubte és ciutadans...en saven molt de recursos i injusticies.

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56462

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

ogf82 va escriure: Campeón apunta el mio, que lo presenté fuera de plazo y no salgo:

Oscar Gomez Fernandez

OGF82 me interesa mucho tu caso en particular...en que se te ha perjudicado a ti? Me puedes explicar que ventaja tenian los demas opositores como yo? Y respondeme teniendo claro algo: En mi vida he conducido un camion de bomberos. 3 dias antes de las pruebas fui al parque de Sant Boi para que me dejaran subir y notar sensaciones y me dejaron sin ningun problema con el motor parado. No tengo ningun familiar,amigo,conocido de confianza bombero. No sabia ningun item de la circulacion, no fui a mirar el circuito ni recivi ningun video del circuito. Y como yo muchos. Sabiendo esto respondeme porfabor.

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56463

Ei Fokus!
No se si puja el pa cada vegada,pero el que es segur es que tens poreta :side:
Que no hi ha dret a fer el que cadascú creu convenient?
Realment creus que es va fer bé la prova?
Tindriem que reclamar la gent que estem a dintre?
Si continues amb els teus arguments obriré una panaderia!

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56464

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

marieta va escriure: Ei Fokus!
No se si puja el pa cada vegada,pero el que es segur es que tens poreta :side:
Que no hi ha dret a fer el que cadascú creu convenient?
Realment creus que es va fer bé la prova?
Tindriem que reclamar la gent que estem a dintre?
Si continues amb els teus arguments obriré una panaderia!

Ens fem socis!!! jiji no home no es por, busco la fama dins el forum!!! jiji
Ells tenen dret a dir el que creguin i jo inc dret a dir el que penso d'ells, no hem censureu home, no hem feu callar siusplau. Els hi foto canya pel seu be, es una anera de canalitzar tota l'energia negativa que aixo ha probocat a la comunitat opositora...jiji
realment crec que es la millor proba de conduccio que s'ha fet mai a la generalitat de Catalunya, sens dubte la mes justa i ben disenyada.No la cambio per res per la de Barcelona. Crec que no estic dient cap begenada. Dins del que es podia fer pel presupost que es tenia es el mes just. no crec que sagues millorat fentho amb vehicles llogats perque estariem a les mateixes, i la opo es dispararia de preu, el que significa menys opos.
Sincerament si hagues quedat fora no hagués participat d'aquest circ per respecte als companys que han pasat justament, i ho dic habent reflexionat sobre el tema.

Jo crec que la lluita daquestes persones esta mal enfocada perque els encega pensar en que existeix la posibilitat de que necara poden arribar a estar dins, i han agafat la bandera de la injusticia com a estandard, a tota costa i pasi el que pasi, a la desesperada. Crec que fent-ho aixi perden el respecte dels altres opositors com jo, i crec que si realment volen lluitar haurien de focalitzar els eus esforços en fer canvis per la seguent opo. I aqui no hem serveix dir que el que estan fent serveix per aixo perque a la seva redaccio queda ben clara la seva intencio.

Cap d'ells faria el que fa si hagués pasat a la seguent prova...i ho saben. La injusticia només existeix quan et conve? Eticament poden argumentar-se? Tinc dret a fotrels-hi canya? jaja

Salut i reflexio!!!

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56467

Fokusecundari,
Crec que és molt adient saber abans de parlar, ja que en cas contrari pot passar que algún dia fiquis la pota.
Respecto la teva opinió de que els de la llista han quedat retractats però no la comparteixo.
Per la teva informació, no tots els recursos presentats tenen a veure amb el mateix tema.
El meu nom surt a la llista, sóc de l'últim dia i la meva reclamació va perquè crec que em van valorar de manera errònia la part de la circulació.
He presentat les meves al·legacions, he adjuntat els articles del reglament general de circulació que crec que em donen la raó, concretament el 151 on parla del señal R2 i que s'ha de fer quan te la trobes.

En definitiva he fet el que crec que tothom faria, exposar de manera lícita meus arguments i esperar resposta.
Per aquest motiu crec que ni he quedat retractat ni em fa vergonya i ho tornaria a fer els cops que calguéssin.

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56468

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Per evitar confusions...

Certament aquesta llista no diu quin recurs d'alçada ha presentat cadascuna de les persones i per tant pot donar-se el cas que tots 29 hagin presentat el mateix model que corria per aquí...
O com atn, han presentat el ser recurs d'alçada per motius diferents...
Els recursos o al·legacions fetes al tribunal directament no surten amb nom sinó és que són acceptades. Només la de l'Isaac ha estat acceptada.
La llista doncs és de recursos d'alçada sense fer esment del motiu.

Salut

Força i Constància
Temps de càrrega de la pàgina: 0.282 segons
Gràcies a Fòrum Kunena