Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56469

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 23

atn va escriure: Fokusecundari,
Crec que és molt adient saber abans de parlar, ja que en cas contrari pot passar que algún dia fiquis la pota.
Respecto la teva opinió de que els de la llista han quedat retractats però no la comparteixo.
Per la teva informació, no tots els recursos presentats tenen a veure amb el mateix tema.
El meu nom surt a la llista, sóc de l'últim dia i la meva reclamació va perquè crec que em van valorar de manera errònia la part de la circulació.
He presentat les meves al·legacions, he adjuntat els articles del reglament general de circulació que crec que em donen la raó, concretament el 151 on parla del señal R2 i que s'ha de fer quan te la trobes.

En definitiva he fet el que crec que tothom faria, exposar de manera lícita meus arguments i esperar resposta.
Per aquest motiu crec que ni he quedat retractat ni em fa vergonya i ho tornaria a fer els cops que calguéssin.

tota la rao, pensava que tots havieu fet el mateix recurs. Dec una disculpa als que heu fet us del vostre dret per motius personals i sense implicar ala altres companys. perdoneu per la ignorancia. he quedado retratado...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56470

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
osigui que ni 40, ni 29... aviam si al final nomes sera 1 pero amb bons endolls a capes altes per a que aixo prosperi. jiji...

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56471

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
ha tornat a pujar el pa oscar?

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56472

Buenas, yo he pasado a la entrevista, fui del último día, y en mi opinión cada uno tiene derecho a defender sus derechos donde y como quiera y además tanto los q hemos pasado como los q no a todos nos han jodido ya q si ha habido gente q podido coger los camiones de la prueba nos pone a todos y digo a todos en desigualdad, este es último único motivo q veo reclamarle y además es el q se puede demostrar fácilmente y si se agota la vía administrativa y siguen por la judicial pues ya veremos porque entonces creo q se liara gorda xq un juez no puede mirar para otro lado delante de esa prueba

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56473

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
no us enganyeu a vosaltres mateixos. els camions de bombers no es van sobar com si havia pasat a altres opos. es va prohibir tocar els camions i no conec a ningu que hagi portat el camio de bombers. Per tant es indemostrable el que dieu...treieuvos del cap que la gent ha portat el camio de bombers...pot haver algun cas aillat dalgu que desobeint les normes agafes el camio... pero no sera pas la causa de que ningu shagi quedat fora. I el procediment crec que hauria de ser una denuncia directa cap aquesta persona i el responsable del camio que li va deixar agafar...

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56474

No t'enganyis a tu mateix creiente que tens la veritat i la raó absoluta, porto dies lleginte i realment no tens desperdici, deixa fer a la gent el que cregui que ha de fer i deixa de donar lliçons de moralitat.
Jo he vist gent que fins i tot s'ha cansat de tocar el camió de bombers, i t'asseguro que no eren casos aïllats, així que menos histories rares i afirmacions sense fonaments

Salut a tothom

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56476

fokusekundari,

com et dius? quin és el teu nom? jo també vull saber qui ets...

això de posar aquí la llista, buscant un escarni públic i afegint llenya al foc, (quan no saps ni de què parles), és molt greu, molt lletg i de molt mal company…, si, tu, tu ets el mal company! deixa estar a la gent que utilitza les vies establertes, gràcies a Déu, que tenim en un estat democràtic i de dret!

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56477

Dubto molt que s'atreveixi a dir el seu nom... Es molt valent criticar a tothom darrere d'un "nick".
Jo també estic a l'entrevista i el camió em va anar força bé, però respecto a tots aquells que no estiguin conformes amb el procés de selecció. Es totalment lícit el que estan fent.

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56479

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

Pancho va escriure: No t'enganyis a tu mateix creiente que tens la veritat i la raó absoluta, porto dies lleginte i realment no tens desperdici, deixa fer a la gent el que cregui que ha de fer i deixa de donar lliçons de moralitat.
Jo he vist gent que fins i tot s'ha cansat de tocar el camió de bombers, i t'asseguro que no eren casos aïllats, així que menos histories rares i afirmacions sense fonaments

Salut a tothom

ostres pancho, les acusacions son molt fortes, jo no savia res daixo i fins que algu no hem doni noms cognoms i probes no mo creure. estas dient k hi ha agut parcs on san fet servir els camions com a lautoescola on hem vai deixar mes de 1000 euros! si no tens probes amb que puguis demostraro no ho creure. pots dirme a quin parc sha fet aixo?

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56480

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

mbg va escriure: fokusekundari,

com et dius? quin és el teu nom? jo també vull saber qui ets...

això de posar aquí la llista, buscant un escarni públic i afegint llenya al foc, (quan no saps ni de què parles), és molt greu, molt lletg i de molt mal company…, si, tu, tu ets el mal company! deixa estar a la gent que utilitza les vies establertes, gràcies a Déu, que tenim en un estat democràtic i de dret!

esta clar que jugo amb lanonimat, pero els noms estan a la web. nomes he fet copiar pegar. es fa sovint en akest foro. no es tan greu. potser soc una mica contundent pero ho fai per buscar reflexio. els comentaris son buscant les pesigolles i pel que veig les trobo. en un tema com aquet les opinions son diverses i totes
defensables. jo defenso la meva sense insultar ni faltar respecte, bueno va... acceptare que tambe busco la fama... jiji

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56481

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
be doncs res, si tots troveu que estic fnt el mal i mestic pasant sera que teniu rao. mautocensuro!!! pel be comu! jiji. ens veiem a la propera opo! xk amb aket nivell ja veieu que lentrevista malament jijiji

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56490

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Sagarot

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56494

En esa noticia no dicen nada de los gps ....Si si, si no...

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56500

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Una mica d'humor... I reflexió...
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ebr0, Forrest Talp

Força i Constància

Recurs d'alçada per impugnar la 3a prova fa 9 anys 10 mesos #56504

Bien, te paso una prueba. Espero que sirva de algo.

drive.google.com/open?id=0Bw8fTEb0U4ArN2RITzh4cGNleDg
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: AOS

Temps de càrrega de la pàgina: 0.271 segons
Gràcies a Fòrum Kunena