Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

rumors de convocatories fa 14 anys 7 mesos #44051

Una cosa és segura, d'entrenaments no es viu. Alguna cosa s'haurà de fer mentre no hi hagin opos. Jo ja tinc alguna idea al cap i, si la duc a terme i surt bé qui sap, potser m'oblido de les opos...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

rumors de convocatories fa 14 anys 7 mesos #44060

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
A veure jo no entenc com es generalitza la culpa a les entitats bancàries d'aquesta manera. La crisi s'ha format per vàries raons, que en qüestió afecten a certs moviments foscos d'algunes d'aquestes... això és veritat. Però hem de saber que totes les pimes en depenen... és molt fàcil dir que s'ha d'ajudar a la mitjana empresa i no als bancs.. però la mitjana empresa necessita crèdit i a qui li ha de demanar? a més quan es parla de rescatar bancs... per favor a Espanya el govern ha fet una estafa als bancs,posant-los entre l'espasa i la pared. Fent uns préstecs ( que no regals) als bancs a un interés tant alt, que cap caixa ni banc podia retornar... ja que per això les hipoteques que haguessin hagut de fer també haurien d'ahver augmentat el seu interés, cosa que ens hagués repercutit a la societat.. i a ells també ja que la gent no n'hagués fet. Però que durant aquests suposats rescats.. cada euro que anava a un banc o caixa era un euro que feia més pobre a la caixa o banc. I després d'això l'estat obligà a les caixes a convertir-se en bancs si volien rebre una segona ajuda, també deficitària.. però totalment necessària, per així totes les antigues caixes ara poguessin entrar a la borsa i axí recaptar diners dels accionistes ( per això la CAIXA de Pensions de Barcelona ara s'ha hagut de convertir en CAIXA BANC) i a partir d'aqui tot euro que ha continuat rebent, i que ha de tornar.. seugeix sent deficitari... i tot i sent-ho ens queixem de que no dóna hipoteques o que puja l'interés, quan en tot moment que fa una hipoteca, el banc hi està perdent diners (en aquest moment).

És molt fàcil criticar els bancs i la situació és molt fotuda.. treballem per posar unes bases ben fortes.. k la gent que hi entent diu que s'acosta una segona recessió

rumors de convocatories fa 14 anys 7 mesos #44066

tio, no cardem, els diners públics que s'injecten a entitats privades perque no facin fallida ha un interés molt alt!! i tant, només faltaria que fosin regals...aquests diners, milers de mil·lions públics s'haurien d'haver utilitzat per finançar autónoms i pymes desde les entitats públiques, o desde entitats nacionalitzades, assegurant uns préstecs sense abusos i evitant les indemnitzacions mil·lionaries dels alts càrrecs de moltes de les entitats financeres intervingudes pel banc d'espanya, indemnitzacions aconseguides desprès de rebre els diners del "rescat", amb pactes d'última hora, etc
i els bancs no perden diners amb les hipoteques ara mateix, perden diners amb el seu negoci global, perque necessiten "liquidez", donant més pels diners que el que demanen, i no oblidis que si ho fan és perque els hi convé, falten algunes variables per explicar aquest asunte, i algunes oscures que mai se saben.
no fotu la culpa de la crisis a les entitats financeres exclusivament, ja que elles han fet el que han volgut perque la classe política en la seva totalitat els hi ha permés, el que em carda és que continuan fent-ho i nosaltres ens menjem les seves cagadas.
i clar que nosaltres també em tingut part de culpa, la de creure en aquest món que ens venien.
avui dia hi ha dos països "intervinguts per alemanya", per evitar que els seus bancs, els bancs alemanys, tinguessin cap problema i així alemanya seguís representant el motor económic d'europa, destrozant unes societats ja abans enfonsades per les seus polítics i bancs respectius.
i jo també t'ho dic de primera mà, que aixó no pinta bé, i menos per la classe mitja i baixa
ho sento per els que no els hi agrada aquests temes, sento que hagi tornat a entrar en discusió, però el comentari d'en rocks em semblava molt interessant a la vegada que equivocat ( per a mí i la meva visió de la situació).
i no tinc res en contra dels bancs, si actuan amb honestitat, que és lo que demanem a tothom, no?, i menos encara de les caixes, si de veritat són entitats amb una funció social ("obra social") com a interés principal, per aixó van nèixer les caixes.
i molt més, però no seguiré, la teva visió, rocks, és molt diferent a la meua company.
sort per a tots!!

rumors de convocatories fa 14 anys 7 mesos #44067

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
si tu de cada euro que reps en pots treure un 1.2 euros, i n'has de retornar 1.5, vol dir que no et surt a compte fer hipoteques.. i si la rentabilitat que dones és més baixa que la que et reclamen vol dir que per les pymes ñes més rentable que el préstec li faci l'entitat bancària que no l'estat que té un interés molt alt.. no ho se jo ho trobo senzill... però tampoc m'hi vull explaiar massa perquè hi ha massa generalització contra els banc i no em veig capaç de poder canviar la crispació existent.

Ara bé et dono la raó amb la majoria de la resta del que dius ja que la situació és molt complexa... no vull anar " d'enteradito " en cap moment si això és el que sembla eee... però de debò que porto molt temps escoltant mots discursets contra bancs que de cop s'han convertit en el diable, i tot i que òbviament han vengut hipoteques a qui no se les podia permetre i han plantejat el model d'endeutament com una cosa necessària per a totes les empreses (entre altres coses).
Però com tu bé dius la culpa és generalitzada en la societat sencera.. i no focalitzada únicament en el sector bancari

rumors de convocatories fa 14 anys 7 mesos #44072

no dic que els ICO siguin idonis ara mateix, volia dir que amb tots aquest diners es podria fer en condicions creant un "banc" public o nacionalitzant, sent una opció als bancs que queden en condicions, o que quedaran, que seran menos dels que hi ha.
cadascú defensa la seva postura per convicció o per sensibilització (que ho hagi petit a les seves carns o a prop) i per aixó en aquest moments els bancs són tant malaïts, no crec que sigui la intenció de ningú la de anar de enterat, hi ha molta sensibilització...jo mai podre acceptar que els bancs són "victimes" en aquesta situació, hi ha molts directius que s'han forrat deixant un banc o caixa en nº vermells, molts bancs que segueixen fent diners (normal, és el seu negoci) però molts que estan fent diners gràcies a aquesta situació, especulant fins i tot quan hi ha països arruinats, i ja parlo globalment dels bancs, no només dels de aquí
ok, ex:els bancs et demanen un 3'x % en hipoteques, però donen un 4 o 4'5 ,o 5 % inclús, pels diners que els hi portes, d'acord perdent diners, però si ho fan és perque ho necessiten, no pas per bondat, per qualsevol empresa privada seria un suïcidi, i per a ells no (per tenir pasta per especular als mercats).
bueno companys us deixo tranquils, ho prometo, almenos en aquest post :lol: ,ha estat un tema entretingut, sobretot per coneixens una mica més, perque de rumors de convocatòries no en sé res, l'única noticia és que sembla que a l'abril el cos de bombers comença el 5é torn.
sort per a tots!!!!

rumors de convocatories fa 14 anys 7 mesos #44078

• albertrjulia
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 0
i que suposarà aquest 5è torn? més places, igual que sempre, o menys?

rumors de convocatories fa 14 anys 7 mesos #44081

crec que la intenció principal del cinquè torn és la de reduir la quantitat d'hores extres de bombers a l'estiu, no se si n'hi ha més intencions que aquesta...desde el meu punt de vista algo llògic, tot i que donant una o dues GA més a l'hivern ho arreglarien més facilment segurament , però bueno, ells ho sabran...

pd; fent el cinquè torn, als bombers els hi faltarien hores a final d'any, hores que es recuperen fent algunes guàrdies forestals extres a l'estiu, però sense cobrar-les extres, esclar...

sort cracks!!!!!

rumors de convocatories fa 14 anys 7 mesos #44086

• misterseñor
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
Recordeu el títol:

"Rumors de convocatòries"

Que me se desvian del tema! :lol:

Bon nadal companys/es!

rumors de convocatories fa 14 anys 7 mesos #44087

misterseñor va escriure: Recordeu el títol:

"Rumors de convocatòries"

Que me se desvian del tema! :lol:

Bon nadal companys/es!

Amb els pressupostos presentats avui 20 de Desembre, que en penseu?

rumors de convocatories fa 14 anys 7 mesos #44088

• kortajarena
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 38
Pues yo creo que si que va haber algo chicos.......

rumors de convocatories fa 14 anys 7 mesos #44093

bones, jo m'he mirat una mica per damunt els pressupostos i anat directament a interior només he vist inversions en material i cosews variades pero res de noves places, espero no haver llegit la lletra petita i que hi hagi algo per allà!

rumors de convocatories fa 14 anys 7 mesos #44094

rocanroll va escriure: bones, jo m'he mirat una mica per damunt els pressupostos i anat directament a interior només he vist inversions en material i cosews variades pero res de noves places, espero no haver llegit la lletra petita i que hi hagi algo per allà!

enllaç d'n ho has mirat?
Jo estic a la web de pressupostos de gencat i no ho trobo... :(

Edito per ficar això :

rumors de convocatories fa 14 anys 6 mesos #44177

Hola a tots!!!

He estat llegint els vostres comentaris d'aquest post i he arribat a la conclusió de què les opos van per llarg.

He llegit que uns se'n van a l'extranger a treballar, d'altres que intenten montar un negoci i molts d'altres que estan cansatas de tant i tant esperar ... però no ens donem mai per vençuts!!!

Ser bomber és difícil tant físicament, mentalment, però encara ho és més PSICOLÒGICAMENT!!!

És una cursa de llarg recorregut, tan i tan llarg que s'ha de fer respirant en tots moments, en alguns casos potser convé baixar una mica la velocitat, però mai s'ha de parar! Igual que quan estàs corrent una carrera, que no pares fins quan arribes a la meta.

Ànims, ànims i ànims!!!!

rumors de convocatories fa 14 anys 6 mesos #44180

• flashover1
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 24
  • Gràcies rebudes: 6
Amen.

rumors de convocatories fa 14 anys 6 mesos #44203

La cosa crec que anirà per llarg; jo ja m'estic ficant al cap la idea de baixar la velocitat, romandre alerta i pensar en alguna altra cosa de manera seriosa... no es viu només amb les campanyes forestals!!
LA GENERALITAT NO TE PREVIST INCORPORAR NOUS BOMBERS EN 2 ANYS www.lamalla.cat/societat/article?id=1009861
creieu que això pot significar la pròxima convocatòria d'aquí 2 anys?!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.190 segons
Gràcies a Fòrum Kunena