Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

rumors de convocatories fa 14 anys 8 mesos #43974

Creieu que al congelar oposicions per al 2012 tampoc convocaran les opos per a forestals? Jo crec que al ser un contracte temporal, només per a l'estiu i ja que estàn obligats, reduiràn places però haurien de convocar no??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

rumors de convocatories fa 14 anys 8 mesos #43975

Si sapiguèsin que no a de passar res.
tots a cullir fruita o de cambres però no crec que se la jugon a l‘estiu sense cap forestalillo

SER O MORI !!!!!!!

rumors de convocatories fa 14 anys 8 mesos #43977

el senyor felip puig es un mentider!.tot per guanyar vots!!

rumors de convocatories fa 14 anys 8 mesos #43979

Els "forestals d'estiu" son contractacions temporals, no son funcionaris.
Per tant, allò que van dir ahir no afecta aquest tipus de treballadors.
De totes maneres, i tal com està la cosa, hem de tenir clar que es reduiran -i molt-
les contractacions per aquesta propera campanya; i també els sous, clar.
Actualment ja estan foten fora a interins en diferents àmbits, els quals no son funcionaris, però fan feines similars o iguals.
Això es un clar símptoma del que ens espera:
-En la meva opinió, uns quants anys sense opos: tot i que només hagin anunciat la congelació del 2012.
-Menys plaçes en contractació temporal forestals.
-Reducció de salaris i festius.
I espereu que no hi hagin concesions o subastes a empreses privades! Tot i que això no crec que ho pugin fer
en el nostre àmbit ja que no veig quin benefici pot donar a l'ens privat.

rumors de convocatories fa 14 anys 8 mesos #43980

Realment la cosa està molt fotuda. Buscava en les opos una sortida a l'atur, peró si era difícil ara ja m'han caigut els collons a terra. Francament, no sé com encarar el futur d'una manera raonable. Ja cal que faci barrinar el cervell i se m'acudeixi un negoci innovador que tingui sortida, però em penso qu "va a ser que no"

rumors de convocatories fa 14 anys 8 mesos #43984

Tothom a pirarse d'aquest pais!! jo al gener piro a Londres i com a molt vinc aqui a fer les proves per a forestan si hi ha convocatoria.. Això es el que a portat CIU, retallades i mes retallades..

rumors de convocatories fa 14 anys 8 mesos #43990

David_G va escriure: Tothom a pirarse d'aquest pais!! jo al gener piro a Londres i com a molt vinc aqui a fer les proves per a forestan si hi ha convocatoria.. Això es el que a portat CIU, retallades i mes retallades..

La culpa és del tripartit, els governs d'Espanya i el dèficit fiscal. CiU acaba d'arribar i tot i que no siguin dels meus no se'ls pot culpar de com han trobat el país.
Company, no abandonis el país, Catalunya només ens té a nosaltres i els catalans cada dia som menys. Que marxin els últims d'arribar.

rumors de convocatories fa 14 anys 8 mesos #43991

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
+1

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

rumors de convocatories fa 14 anys 8 mesos #43992

en referencia a això últim que ha dit Tallaferro (<<...Catalunya només ens té a nosaltres i els catalans cada dia som menys. Que marxin els últims d'arribar.>>), només puc dir una cosa:

Amb humor eh, però ha sonat una mica xenòfob el tema no? (L'últim paràgraf).
Espero que hagi estat amb ànims de voler recolçar al company per a que no abandoni aquest maravellòs país on vivim i no
amb ànims de negar el compromís dels immigrants amb Catalunya.

salut a totxs!

rumors de convocatories fa 14 anys 8 mesos #43993

• satanascorpetit
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 42
  • Gràcies rebudes: 0
No dic que estigui d'acord en que no hi hagi campanya, perque l'any passat, després d'uns anys intentant'ho vaig aconseguir entrar, pero en el cas que no n'hi hagués estaria de putissima mare fer un reset de punts a tota aquella purria menjadonuts carregada de punts que fa el 1.000 parlant per telf o amb els pantalos baixats... (jo ho he vist) tots sense els 2 punts! otro gallo cantaria senyors!

rumors de convocatories fa 14 anys 8 mesos #43994

SatanasCorPetit va escriure: No dic que estigui d'acord en que no hi hagi campanya, perque l'any passat, després d'uns anys intentant'ho vaig aconseguir entrar, pero en el cas que no n'hi hagués estaria de putissima mare fer un reset de punts a tota aquella purria menjadonuts carregada de punts que fa el 1.000 parlant per telf o amb els pantalos baixats... (jo ho he vist) tots sense els 2 punts! otro gallo cantaria senyors!

Tant de bo fessin això tiu jo soc novato i ho tinc bastant malament per entrer. I sobre lo d'anarme a Londres seria temporal. Ara no estic fent res i no estarà malament pasar un temps allà per apendre anglés. Tranquils que tornaré a mi també m'encata aquest pais ;)

rumors de convocatories fa 14 anys 8 mesos #43995

un país preciós, llàstima de la gent que el governa....

rumors de convocatories fa 14 anys 8 mesos #43996

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

Tallaferro va escriure:

David_G va escriure: Tothom a pirarse d'aquest pais!! jo al gener piro a Londres i com a molt vinc aqui a fer les proves per a forestan si hi ha convocatoria.. Això es el que a portat CIU, retallades i mes retallades..

La culpa és del tripartit, els governs d'Espanya i el dèficit fiscal. CiU acaba d'arribar i tot i que no siguin dels meus no se'ls pot culpar de com han trobat el país.
Company, no abandonis el país, Catalunya només ens té a nosaltres i els catalans cada dia som menys. Que marxin els últims d'arribar.

Això és un comentari xenòfob? Si és així... espero no coincidir mai amb tu a l'escola... no ens portariem gaire bé!

Força i Constància

rumors de convocatories fa 14 anys 8 mesos #43997

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5

SatanasCorPetit va escriure: No dic que estigui d'acord en que no hi hagi campanya, perque l'any passat, després d'uns anys intentant'ho vaig aconseguir entrar, pero en el cas que no n'hi hagués estaria de putissima mare fer un reset de punts a tota aquella purria menjadonuts carregada de punts que fa el 1.000 parlant per telf o amb els pantalos baixats... (jo ho he vist) tots sense els 2 punts! otro gallo cantaria senyors!

Vinga va... un altre cop a parlar dels mertis de forestal. Estic cansat d'aquest tema. És veritat que aquests 2 punts són bastants, però també ho és que últimament es pot entrar cada any, excepte en alguna regió puntual, i mai 2 cops seguits a la mateixa regió. Aquest any a la regió nord el tall ha acabat estant per sota del 8 i mig. (Mèrits per què) i m'he trobat gent que m'ha vingut amb aquest discurs dels merits tenint un 8 pelat.
Per favor una mica de cap (no se si és el teu cas Satanas, però és que el tema dels mèrits és un tema popular que tothom s'hi suma molt facil).

Porto 6 campanyes i cada any guanyo la meva sèrie, i a la nord els últims anys l'unic 10 en tot només el treu un colega k també en porta 6. I després escoltar segons quines coses et fa morir de ràbia, perquè òbviament que hi ha gent que es columpia i entra, però és que també hi ha molt gent que es columpia, no entra i després es queixa dels mèrits... no ho se... el primer any és el més difícil, però per orgull propi tu has d'intetntar quedar sempre amb una bona marca, la prova és competició, i si pots donar més... per què t'has de quedar enrere..??

No ho se.... bé ... aixo de opos esperem que la gene compri loteria de la bruixa d'or i tot tiri endavant de nou... jejejeje

rumors de convocatories fa 14 anys 8 mesos #43998

Ungoliath va escriure:

Tallaferro va escriure:

Això és un comentari xenòfob? Si és així... espero no coincidir mai amb tu a l'escola... no ens portariem gaire bé!

No és xenofòbia. Simplement que en temps de crisi els de casa hauríem de tenir preferència als llocs de treball, tan del sector públic com del privat, envers els que no ho són. Bé, en general com fan a la majoria de països del món. El que no és normal és que després de venir milers de persones a Catalunya a treballar, ara haguem d'emigrar els catalans a un altre país per poder trobar feina.
Bé, no sé si ha quedat clara la meva posició, però deixo el tema perquè això ja és política i aquest forum és de bombers no de política.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.238 segons
Gràcies a Fòrum Kunena