Hola a tots,
Crec que hi ha hagut un mal entés en el punt de posar-me "catxes". A lo que em refería, és puja de 68kg a uns 75kg, que per la meva altura (1'82m) estaria bastant bé i augmentar una mica el contorn del braç, que actualment esta a uns 32cm. Se que un tio que està inflat, com en Schwarzenegger o Rafa Mora,m no va bé, perqué pesses molt i sobretot, perds molta agilitat i per ser bobmer, a part de tenir força, has de ser ràpid i poderta posar en els forats en moments crítics, per aixó lo de pujar a 75 només. No vull pas inflar-me com els dos esmentats. Me refería fer press banca, abs i dominades durant aquest any, i 2 o 3 vegades per setmana, anar a corré, per començar ha gafar tot físici, i ja l'any que ve apretar.
A la natació no tinc cap problema, els meus pares tenen una casa a l'Escala i sempre vaig a fer natació per allà, boies i tal, casi bé tots els dies de l'estiu, que és on passó la parada dels estudis. Ja he comensata fer dominades, haig de millorà bastant i lo de la curs nevette i tiron, que es pura cames, en part tinc una avantatge, ja que me passat 15 anys jugant a futbol i tinc molta resistencia i molt accelaració. Aixó no vol dir que ho deixí de banda, ja que sería una equivocació de part meva, sinó que al tenir ja les cames desarrollades, no em tindré que matar tan com les dominades.
I lo de l'enginyeria, més que res es com ha dit en David, per ser sus-inspector o com es digui xDDD Tot i que desde petit sempre n'he volgut fer una, així que no sería cap impediment els estudiis, ja que jo voldria fer-ho més a més.
Finralment, sobre lo de començar a mirà temarì, nose si es una gran idea aquets moments, ja que comensu el grau i m'agradaria centrarme en ell, a part, que estic estudiant per treurem el carnet de cotxe actualment.
Un altre cop gracies a tots.