Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Preparació per les Oposicions fa 14 anys 9 mesos #43721

• merino14
  • Avatar de merino14 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 14
  • Gràcies rebudes: 0
Edito, paso de parlar amb gent incoherent

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Preparació per les Oposicions fa 14 anys 9 mesos #43727

• vullserbomber
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 3

carxofa va escriure:

David_G va escriure: Ni tener carrera ni grado superior da meritos para gene, en bomberos de barcelona ya no lo se. Lo unico que si tienes carrera puedes aspirar a llegar a la escala ejecutiva (sub-inspector o inspector)

Tienes razón, para Gene no da méritos, pero para Barna sí! Aquí dejo las bases de 2010...

www.bombers.es/bombers-oposicion ... 2.010.html

A barcelona amb tota seguretat no donen mèrits per Enginyeria!

Preparació per les Oposicions fa 14 anys 9 mesos #43732

Yo nunca he dicho eso, he hablado de CFGS y está en las bases, así que creo que puedo asegurar que es así, a no ser que se cambiaran posteriormente los criterios de puntuación o se modificaran sobre la marcha... a tanto ya no llego. Tampoco significa que en la próxima oposición se vayan a valorar de igual forma o en absoluto, pero las bases están ahí...

Preparació per les Oposicions fa 14 anys 9 mesos #43754

Jo també volia fer gimnàs ja que em convé bastant fer braços i caixa toràcica. Pel que veig el que m'he de matar més és a córrer i bicicleta.
A mi no m'interessa guanyar pes, ja que crec que cadascú ha d'estar en forma en la seva constitució i a mi ser prim i pesar poc em dona molta agilitat i és el que em pertoca potenciar. El que vull és estar ben en forma i fibrat. Demà em quedo a l'atur així que tindré tot el temps del món per anar a córrer i fer bicicleta i passar una estona pel gimnàs.
D'entrada dilluns aniré a l'INEM a treure'm el carnet C subvencionat i a fer un cop d'ull a la piscina que m'he d'apuntar a natació des de 0 (aprendre a nedar)

Preparació per les Oposicions fa 14 anys 9 mesos #43755

• projecte_de_bomber
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
carnet C subvencionat? explica'm això... jo també estic a l'atur... com tants d'altres...

Preparació per les Oposicions fa 14 anys 9 mesos #43756

projecte_de_bomber va escriure: carnet C subvencionat? explica'm això... jo també estic a l'atur... com tants d'altres...

Tinc entès que te'l pots treure per l'inem en un curs de formació per aturats pagant uns 100 € només. No ho sé, demà és el meu últim dia de feina i he de liquidar papers i cobrar finiquito. Dilluns aniré a l'inem a apuntar-me a l'atur i a preguntar això del carnet i si puc començar ja.

Preparació per les Oposicions fa 14 anys 9 mesos #43757

Tallaferro va escriure:

projecte_de_bomber va escriure: carnet C subvencionat? explica'm això... jo també estic a l'atur... com tants d'altres...

Tinc entès que te'l pots treure per l'inem en un curs de formació per aturats pagant uns 100 € només. No ho sé, demà és el meu últim dia de feina i he de liquidar papers i cobrar finiquito. Dilluns aniré a l'inem a apuntar-me a l'atur i a preguntar això del carnet i si puc començar ja.

:o que diuss?? quan sapiguis algo sobre això informa plis! que m'interesa molt, jo també estic a l'atur i he estat mirant per treurem el carnet de camió i he trobat una escola a rubí que surt a 536€ crec amb examens, clases teóriques i 4 pràctiques inclosses pero per 100€ esta molt millor xDD.
Apa salut!!

Preparació per les Oposicions fa 14 anys 9 mesos #43764

m'han dit que l'any passat hi eren i que aquest any en teoria sí però que encara s'han de publicar els cursos i ja es veuran quan surtin

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.144 segons
Gràcies a Fòrum Kunena