Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Agudessa visual fa 14 anys 10 mesos #43684

ps. a mi també em sembla molt bona idea de fer-se la revisió medica avans...

algu sap un medic a barcelona que ho fa? (m'imagino que es més facil mirar-ho amb un medic que esta familiaritzat amb les exclusions de les opos...)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Agudessa visual fa 14 anys 10 mesos #43696

Les porto des de maig de 2010, quan vaig aprovar una opo. Es el segon parell que porto, per que les cares son les primeres, després per 350 eu. ja les tens. No les notes per dormir, de fet et diré el que hem van dir a mi: amb les lents posades veuràs bé, però sense elles veuràs millor... jo no ho entenia, però és facil, quan te les poses, tens la sensació de sequedat a l'ull, i com millor et trobes és amb els ulls tancats ( això no vol dir que no els puguis tenir oberts, però notaràs que parpellejaràs més, com si estiguessis cansada.)Jo me les poso i a vegades hem quedo mirant una peli, sense cap problema. Dormint, ni te n'adones que les portes. A Barna hi ha uns quants llocs, Kiron, Teknon,etc... però et doblegaran viva. Jo me les vaig fer a Sabadell, van costar 720 eu.( no hi ha més barates, o no l'he trobat) i tarden un parell de setmanes, es fabriquen a Alemanya i et canvien la vida!!!! Si vols el telèfon de l'optica, te'l dono per hotmail.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.107 segons
Gràcies a Fòrum Kunena