Hola David. Sé com t'amoïna aquest tema per que jo vaig passar el mateix. Suposo que la revisió medica és similar a la de mosso, (potser més estricta i tot), i et dic que segur que amb les teves dioptries no passes... per que jo tinc el mateix de dioptries. A més tinc un puntet de daltonisme, cosa que no sabia fins que m'ho van dir abans de les proves a una optica, no obstant si no passessis el test de Hishihara,( les rodonetes de colors amb un número a l'interior), et fan el test de Munsell, que aquest el passes a no ser que vegis com un gos, en blanc i negre!! Respecte al tema de visió, has sentit parlar de les lents Orto-K? jo les porto i és increible. Son unes lents que et poses per dormir i te les treus al matí, i veus com una persona "normal", corregeixen astigmatisme i miopia, i duren un any, son una miqueta cares, uns 800 /900 euros però val la pena, no hi ha risc i no deixen cicatriu, et serviran per passar la opo i l'escola, i quan siguis bomber, t'operes. Espero haver-te ajudat.