Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Agudessa visual fa 14 anys 11 mesos #43522

• david_g
  • Avatar de david_g Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 0
Hola companys,

Us comento una cosa que em ralla bastant aviam si algú me la pot solucionar. La cosa es que tinc astigmatisme 2,25 a un ull i a l'altre 2 dioctries i a les bases per a la prova mèdica hi ha un apartat que comenta lo de la agudessa visual i no se lo que és. La meva pregunta és si amb això em xutarien a les proves mèdiques o no. Ja tenia pensat operarme la vista pero si no fos causa excluient encara millor.

Moltes gràcies a tots!! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Agudessa visual fa 14 anys 11 mesos #43524

ara no recordo les bases que diuen exactament, però a les proves mèdiques, em van fer la típica prova del daltonisme amb els numerets de colors i la prova aquella de la pissarra de lletres i dir-les tapant-te un ull i després l'altre.
No especifica res les bases sobre el grau exacte que permeten?

Agudessa visual fa 14 anys 11 mesos #43534

• fetcaldo
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 10
bones!
lo del tema de l'agudesa visual es fa amb el test d'snellen (el poster amb les lletres i numerets de diferents mides que has d'anar cantant-li al metge). a les bass especifiquen que has de tenir una agudesa igual o inferior a 0,5 a l'ull millor i de 0,7 a l'ull pitjor o a l'inrevés, ara no recordo bé. per les dioptries que tens, diria que t'has d'operar. Jo porto ulleres només per mirar la tele i conduir i de fet tinc molt poc, (crec que no arribo a 1) i l'oftalmòleg em va dir que passava de sobra les proves. El que et recomano es que vagis a l'oftalmòleg, li comentis sobertot lo dels barems i que et faci la prova a veure com estàs. Jo quan m¡hi vaig posar en serio amb el tema entreno el que vaig fer primer de tot vba ser anar a un metge de medicina esportiva amb el full de les exclusions de les mèdiques. em va fer electro, mirar els peus, l'esquena, prova d'esforç, etc... per assegurarme que tenia tot a lloc, no fos que et matis a entrenar i et tombin a les mediques per alguna tonteria que no havies previst!!! apa salut i anims!

Agudessa visual fa 14 anys 11 mesos #43535

• david_g
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Molt bon consell això de ferte la prova mèdica abans de tot xDD moltes gràcies.!!

Agudessa visual fa 14 anys 10 mesos #43542

• borishambriento
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
Hola,
lo del tema de l'agudesa visual es fa amb el test d'snellen, i en aquest test has de demostrar que, aamb el millor ull tens com a minim un 50% de visio, i amb el pitjor un 30%.
Informacio extreta de un oftalmoleg.
espero que sigui d'utilitat.

Agudessa visual fa 14 anys 10 mesos #43543

• david_g
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

borishambriento va escriure: Hola,
lo del tema de l'agudesa visual es fa amb el test d'snellen, i en aquest test has de demostrar que, aamb el millor ull tens com a minim un 50% de visio, i amb el pitjor un 30%.
Informacio extreta de un oftalmoleg.
espero que sigui d'utilitat.

LLavors amb les dioctries que tinc jo que son 2,25 i 2 d'astigmatisme no seria causa d'exclussió d'aquesta prova mèdica no? De totes maneres millor que vagi a un oftalmoleg a que em fasi el test xD.
Moltes gràcies borishambriento

Agudessa visual fa 14 anys 10 mesos #43544

Hola David ves a l'oftalmoleg amb les bases i sortiras de dubtes, jo es el que vaig fer i em va dir que no tindria problema, aixi et curas en salut i demanali un certificat o un informe o qualsevol paper en el que et digui realment el que has donat en el test i si t'haurias d'operar.
Vagi be siauuuuuuuu

Agudessa visual fa 14 anys 10 mesos #43556

Hola David. Sé com t'amoïna aquest tema per que jo vaig passar el mateix. Suposo que la revisió medica és similar a la de mosso, (potser més estricta i tot), i et dic que segur que amb les teves dioptries no passes... per que jo tinc el mateix de dioptries. A més tinc un puntet de daltonisme, cosa que no sabia fins que m'ho van dir abans de les proves a una optica, no obstant si no passessis el test de Hishihara,( les rodonetes de colors amb un número a l'interior), et fan el test de Munsell, que aquest el passes a no ser que vegis com un gos, en blanc i negre!! Respecte al tema de visió, has sentit parlar de les lents Orto-K? jo les porto i és increible. Son unes lents que et poses per dormir i te les treus al matí, i veus com una persona "normal", corregeixen astigmatisme i miopia, i duren un any, son una miqueta cares, uns 800 /900 euros però val la pena, no hi ha risc i no deixen cicatriu, et serviran per passar la opo i l'escola, i quan siguis bomber, t'operes. Espero haver-te ajudat.

Agudessa visual fa 14 anys 10 mesos #43560

1000homes va escriure: Hola David. Sé com t'amoïna aquest tema per que jo vaig passar el mateix. Suposo que la revisió medica és similar a la de mosso, (potser més estricta i tot), i et dic que segur que amb les teves dioptries no passes... per que jo tinc el mateix de dioptries. A més tinc un puntet de daltonisme, cosa que no sabia fins que m'ho van dir abans de les proves a una optica, no obstant si no passessis el test de Hishihara,( les rodonetes de colors amb un número a l'interior), et fan el test de Munsell, que aquest el passes a no ser que vegis com un gos, en blanc i negre!! Respecte al tema de visió, has sentit parlar de les lents Orto-K? jo les porto i és increible. Son unes lents que et poses per dormir i te les treus al matí, i veus com una persona "normal", corregeixen astigmatisme i miopia, i duren un any, son una miqueta cares, uns 800 /900 euros però val la pena, no hi ha risc i no deixen cicatriu, et serviran per passar la opo i l'escola, i quan siguis bomber, t'operes. Espero haver-te ajudat.

Precisament aquest tema hem vaig informar ara fa un parell de setmanes amb una optica i les lents de contacte valien 400euros la parella.... esque 800 o 900 ho veig molt desfassat....

Agudessa visual fa 14 anys 10 mesos #43562

• david_g
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Joder per pagar tant m'opero directament i ja està no? si igualment ho tindre que fer..

Agudessa visual fa 14 anys 10 mesos #43665

EI EM PODEU DIR ON HEU TROBAT LES LENTS AQUESTES ORTO-K?

Agudessa visual fa 14 anys 10 mesos #43673

Esteu segurs que amb aquestes lentes es pasa la prova medica? perque les bases diuen que la agudesa visual ha de ser sense correcio... i aquestes lentes son com lentes de contacte no? nomes que no es treuen per dormir? Doncs m'imagino que en la prova medica el oftamolog ho mira si portes lentes en els ulls o no? (dic jo, pero tampoc en estic segura...)

Agudessa visual fa 14 anys 10 mesos #43680

No, les orto-k són lents de contacte que només has de dur mentre dorms, i te les treus de dia i veus bé. La pregunta és quant dura la correcció després, ja que la guàrdia d'un bomber és de 24 hores i no pots estar pendent de si deixes de veure o no...

Agudessa visual fa 14 anys 10 mesos #43682

depén... jo puc posar-me les lents nit si, nit no... t'asseguro que et duren tota la guàrdia,i quan pleguis a les 9 ó 10, i arribis a casa te les poses i ja està!! si no, el més que et pot passar es que al final del segon dia un dels dos ulls ( sempre hi ha un més feble) et falli una mica, com tenir 0,5 de dioptries o aixi...

Agudessa visual fa 14 anys 10 mesos #43683

buff quina novedad, no tenia ni idea d'aquestes lents! em sembla fantastic, m'estic informant per operarme, pero nomes lo faria per el tema de la opo, avans no ho habia pensat mai perque no tinc problemes de portar ulleres o lents...

1000homes - quan temps fa que portes aquestes lents? Les notes quan t'acostas, et molesten per dormir? S'ha d'anar a Madrid o hi ha algun lloc a Barcelona?

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.210 segons
Gràcies a Fòrum Kunena