jo faig curses de 10.000m i i faig uns 38' i molts dels que conec dels que queden davant meu tenen mes de 35 i per no dir 40 anys i com corren els padrins de l'ostia
Jo crec que hem de demanar varems per edat, sexe i nacionalitat.
Nose si seria just que jo hagues de corre igual que un jamaica de 20 anys,no? i voleu fer saltar una tanca d'1m a una peruana?
El problema serà a la feina...qui portarà les mànagues? Homes, de més de 40 anys i nòrdics, pot ser no n'hi haurà a tots els parcs...
bueno, era tot una ironia...si la feina la de fer tothom per igual, doncs que les proves siguin iguals (i si no és tan important el tema físic que es canviin les proves)
La meva modèstia opinió. Sempre m'he queixat de la discriminació positiva per les dones, argumentant que si la feina a fer és la mateixa, les proves han de ser les mateixes. Per tant i essent coherent, els barems per edats no haurien d'existir. Una altra cosa és que un cop dins cadascú "evoluciona" de manera diferent... Però almenys en el moment d'entrar hauria de ser igual per tothom.
Algú s'ha plantejat mai fer examens teòrics més fàcils per tios? Ja que diuen que les dones tenen més facilitat per l'estudi, per la concentració, són més aplicades... Fa temps que s'ha passat de la igualtat al favoritisme (per no dir feminisme, racisme...) Però això ja altres temes
Jo estic mooolt proper a 30, i a Barcelona he tirat més de 600 al dina, 1:42 de pajarito punxant, perquè feia poc m'havien sortit algo més de 2', algo menys de 17" a l'agilitat, i 14,5 a la navet.
Estic fet un toro!!!!!!
Fora barems d'edat, i fora també els de les ties, que ja està bé home tant de barem i tanta polla!!
Albert82 va escriure: Jo estic mooolt proper a 30, i a Barcelona he tirat més de 600 al dina, 1:42 de pajarito punxant, perquè feia poc m'havien sortit algo més de 2', algo menys de 17" a l'agilitat, i 14,5 a la navet.
Estic fet un toro!!!!!!
Fora barems d'edat, i fora també els de les ties, que ja està bé home tant de barem i tanta polla!!
jo tambe penso que els barems fora, quan es baixa el rendimen, un cop dins el cos per el pas dels anys es compensa amb la experiencia pero no pot ser tans barems, per edat per ties....