Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

bones per uns... males per altres fa 15 anys 3 mesos #40910

• guida
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 0
Varems per edat.... just o injust?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

bones per uns... males per altres fa 15 anys 3 mesos #40911

• guida
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7

bones per uns... males per altres fa 15 anys 3 mesos #40915

Com a afectat, que acaba de complir 35 primaveres, no necessito ni vull barems per edat. Al menys per accedir al cos. Si no puc còrrer més, estudio més o em faig fotre. No vull que em regalin res i no vull ser mai cap càrrega pels meus futurs companys. Així de fàcil ho veig.

Per cert, m'agraden molt més aquests colors del fòrum.

bones per uns... males per altres fa 15 anys 3 mesos #40916

Jo personalment no estic gaire d'acord en ficar barems per edat. Ara, jo crec que els que teniu +35 i us trobeu amb aquest regal tampoc el desprofiteu... jejeje

Fora coñes i parlan en serio a mi el que em toca una mica els .... es que ara que no hi ha límit d'edat els opositors novatos amb +35 clamen al cel per tenir barems i no haver-se de currar "gaire" les físiques. Són unes físiques dures, això no ho nego, però jo fins als 26 no feia res d'esport i ara amb 30 puc aconseguir un 8 i alguna decima més. Això ha sigut a base d'hores i entrenar i esbufegar com un boig.
Jo el que no vull, com vaig veure a la gene passada amb les noies, es que estant mitjanament preparades podien treure un notable alt a les físiques i nosaltres haviem de suar sang per aconseguir-ho. Doncs això no vull que passi amb la discriminació positiva per edat.

I contestant-te a tu Joice és molt noble per la teva part, i llegint anteriors posts se que portes temps fotent-li i si ara et trobes amb barems doncs benvolguts siguin, despres d'anys de entreno t'ho has guanyat, clar que si!

Ccomençar de nou i remoure cel i terra per aconseguir barems i tenir-ho més fàcil... Ningú va dir que això seria fàcil i un s'ha d'adaptar al que hi ha, no adaptar-ho per a un!

Perdoneu però feia temps que ho havia de dir! 8)

Au salut!

bones per uns... males per altres fa 15 anys 3 mesos #40919

• elvorticista
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 24
Jo ho trobo bé.

El que no entenc es que hagis de ser un atleta per treballar com a bomber. Sembla que el perfil que busquin es de joves que no han treballat a la seva vida, super forts i que no sápiguen fer res.

Espero que això canvii aviat, perque no es normal que busquin a gent que passin les probes teòriques amb la nota mínima y que després et puguin fer el triatlhon. I despres la gran majoría dels que entren deixen de fer sport... o están amb lesions cróniques, com un amic que tinc, que va aconseguir entrar, pero ara té una lessió crònica al colçe de quan feien pujar la corda...

En fin.

bones per uns... males per altres fa 15 anys 3 mesos #40920

simplement serà vergonyòs... estic a punt e complir 31, i si passes això la opo seria cada cop mes patètica...es demana un mínim físic, no parlem de super proves!!! amb el tema barem dones tenim ja suficient!!!

bones per uns... males per altres fa 15 anys 3 mesos #40921

quan hi hagi un foc forestal hi s'hagi de resistir unes quantes hores per la muntanya, amb pes calor etc...li demaneu al senyor FOC que pari una miqueta que possin focs per edats i sexe!!! o en un foc vivenda de 10 pisos li demanem a la administració que ens redueixi 5 pisos o millor la gent del 5 a dalt que li donin!!!!!tothom sap on es presentar i les condicions que et demanen...no son fisiques superdificils amb una mica de esforç aconsegueixes unes marques decents!!! pero clar esforçar-nos...uffff!!!! quin pal...millor si mo donen mastegat!!!! ara tb que fotim barems per teoric...per edats!!! i barems per la entrevista que jo soc una mica bipolar... senyors m'encantaria ser neurocirurgia, pero no tinc les capacitats per ser-ho el meu fisic no em deixa, no soc tan fi amb la ma, com per ser-ho i em jugaria la vida de alguna persona...

bones per uns... males per altres fa 15 anys 3 mesos #40925

• mamadell
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 21
Molt bones,

sincerament, si fiquen aquests barems no entrarà ningú menor de 30!! jo en tinc 24 i porto 3 anys entrenant, i faig les mateixes marques o més baixes que tius de 30! així que si fiquen això m'hauré d'esperar 6 anys per poder ser bomber!! no crec que s'hagi de ficar per la simple raó, com diu l'arn1, que el foc no enten d'edats! una persona que acabi d'entrar al cos de bombers farà la mateixa feina tingui l'edat que tingui, i haurà d'estar en molt bones condicions per poder actuar amb seguretat i diligència, i experiència en aquest treball en tindran la mateixa!
en fi, per mi seria una molt mala noticia!
espero entrar abans que entri en vigor!!!jeeejeeee!!

Salut i Foc!

bones per uns... males per altres fa 15 anys 3 mesos #40936

Per flipar, ElVorticista una cosa, tu veus que la gent que entri siguin grans atletes i no sapiguin fer res? Que això no es mossu eh...No son unes proves excessivament dures, els que realment són atletes les passen sobrats, així que no se!

Salut!

bones per uns... males per altres fa 15 anys 3 mesos #40945

A mi no em pareix mal del tot, més mal trobe que un aspirant que traga una nota altíssima al teoric encara que passe les fisiques amb una nota decent, si no arriba al tall es quede fora....
per que no es fa mitja de teoric mes fisiques i a partir de esta es trau el tall????no seria més just???es que un bomber no utilitza els coneiximents i la formacio per res??
per que a la gent que ja está treballant no se li fa passar unes fisiques ''assequibles'' cada cert temps per corroborar que eixe ''ja'' bomber es preocupa per mantindre una forma adecuada per al seu lloc de treball??
si mos parem a pensar en lo que es just o no......

bones per uns... males per altres fa 15 anys 3 mesos #40956

Buenas a todos,
Yo en lo que estoy de acuerdo es en la eliminación del límite de edad, me parece perfecto y justo, conozco deportistas con variedad de edades y de acuerdo que hay de todo pero los hay con treinta y largos y cuarenta y tantos que son auténticos animales que se comen al primero que se les acerca. Digo todo esto porque soy uno de los afectados, llevo haciendo deporte con mucha intensidad toda mi vida y me encuentro más fuerte que nunca, tal vez haya perdido velocidad en distancias cortas, 100 m, 200 m ...pero he ganado mucha resistencia y potencia, además, no sólo el secreto es entrenar más y ser el más fuerte, es saber que tipo de anatomía tienes, cuales son tus límites y como mejorarlos, entrenas bien??? comes bien???? descansas bien????.......hay que saber cuidarse y eso lo engloba todo........además luego viene lo más gracioso!!!!!!!! el día de las pruebas!!!!!!!! He entrenado como nunca y resulta que me he puesto nervioso y la he cagado!!!!!!.....He entrenado como nunca y tengo peores tiempos que en los entrenos etc etc etc.....el maldito factor suerte en el día D.

En definitiva a mí me da igual si quieren poner un baremo según la edad, yo quiero luchar en igualdad de condiciones que todos, pero si lo ponen no podemos hacer nada, en definitiva nos movemos en unas bases y seguro que no todos estamos de acuerdo en todo y tenemos que aceptarlas para poder opositar.........sólo toca prepararnos y tener suerte en hacerlo lo mejor posible y mejor que el resto de candidadatos.

PD: Me presentaré si no hay problemas finales en las opos de Sevilla, como cualquiera que se haya presentado fuera de su ciudad o comunidad, sabe, que siempre se parte en desventaja y sólo tenemos una solución a eso, entrenar más ya que las pruebas de allí no las puedes entrenar en principio aquí y estudiar más, ya que algunos temas específicos de allí te tienes que matar aquí para localizarlos. Son las normas.

saluts i força!!!!

bones per uns... males per altres fa 15 anys 3 mesos #41109

• elvorticista
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 24
AlbertS,

El que estic dient, no ho dic jo, ho diuen amics meus bombers que porten 15 anys treballant. Per sort o per desgrácia conec a molta gent que está a la gene de bomber i els q porten temps em diuen que motls dels nous no saben ni pelar patates...

Jo entenc que es necessita tenir un estat físic óptim per treballar de bomber i que es dur, pero no crec que faci falta ser un atleta i ser capaç de fer el triatlon.

Com ja us he dit, tinc un amic q es caporal i de prácticar la prova de la corda, quan es feia, té una lesió crónica (pero tota la vida) al colçe. De qué serveix pujar una corda en X segons? o aguantar a un pal agafat 2 minuts?? o fer 15 en la curs navette? En serio creieu que es útil?

Un bomber necessita saber reaccionar en moments determitats de la millor manera sota pressió. No fa falta ser swarzenegger.

Les proves que hi han ara físiques les poden passar 4 gats que ja estan de bombers i els que ja no poden fan el seu treball de manera excelent.

Está bé que hi hagin un varems físics, pero el pérfil que té la mayoría dels opositors de bombers no es un perfil que agradi als bombers que ja están treballant. I esteu atents, perque a les properes opos la entrevista i les proves teóriques contarán molt més que les físiques. Això m'ho ha dit un caporal de la gene que está dins del comité d'empresa.

bones per uns... males per altres fa 15 anys 3 mesos #41111

Res de barems ni per edat ni per sexe,jo ja paso dels 30 i no vull barems, quan no pugi entrenar perque no m'aguanti els pets doncs a plegar i punt.Això si, haurien de fer reciclatges pels que estan dins.I les proves que tingessin a veure amb l'activitat a desenvolupar,perque no se perque collons serveix estar penjat d'una barra,que tinguem que pujar a l'hotel hesperia amb una motxillar de 30kg i baixarlo fent rapel això si que molaria!jajjajajjajaja

bones per uns... males per altres fa 15 anys 3 mesos #41112

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Estic d'acord amb tu cesar29, però és el mateix que per forestalillu anar a còrrer el km amb sabatilles de marató, què cullons,,botes de forestal i motxilla de manàgues a l'esquena, avera qui té més cullons aquí, peruè és el que s'ha de fer en un foc no?

I el circuit d'agilitat què? t'el fessin fer amb l'EPI i la cosa ja canviaria.és tot tant relatiu que no val la pena...........
Però estic en contra dels varems, si ara la mitjana d'edad de la gent que entra a l'escola està sobre els 31 anys, amb varems a on arrivarà?

bones per uns... males per altres fa 15 anys 3 mesos #41139

Bones, jo tinc 25 anys i tot i qe ara m'influeix sempre havia i he trobat just en que no hi ha d'haver limit de edat, perque molta gent de 35 i mes estan perfectament capacitats per fer unes fisiques molt millor que d'altres mes joves. Però que hi hagi d'iferencies de barems, això ja no ho trobu just. Treient el limit de edat veig igualtat, però no canviant els barems ni regalant res a ningú, qui valgui que ho demostri.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.286 segons
Gràcies a Fòrum Kunena