Jo personalment no estic gaire d'acord en ficar barems per edat. Ara, jo crec que els que teniu +35 i us trobeu amb aquest regal tampoc el desprofiteu... jejeje
Fora coñes i parlan en serio a mi el que em toca una mica els .... es que ara que no hi ha límit d'edat els opositors novatos amb +35 clamen al cel per tenir barems i no haver-se de currar "gaire" les físiques. Són unes físiques dures, això no ho nego, però jo fins als 26 no feia res d'esport i ara amb 30 puc aconseguir un 8 i alguna decima més. Això ha sigut a base d'hores i entrenar i esbufegar com un boig.
Jo el que no vull, com vaig veure a la gene passada amb les noies, es que estant mitjanament preparades podien treure un notable alt a les físiques i nosaltres haviem de suar sang per aconseguir-ho. Doncs això no vull que passi amb la discriminació positiva per edat.
I contestant-te a tu Joice és molt noble per la teva part, i llegint anteriors posts se que portes temps fotent-li i si ara et trobes amb barems doncs benvolguts siguin, despres d'anys de entreno t'ho has guanyat, clar que si!
Ccomençar de nou i remoure cel i terra per aconseguir barems i tenir-ho més fàcil... Ningú va dir que això seria fàcil i un s'ha d'adaptar al que hi ha, no adaptar-ho per a un!
Perdoneu però feia temps que ho havia de dir!
Au salut!