wei gent també es sent el rumore de que la propera opo de la GENE es demanara mes nivell d'estudis :shock: ,ja que treuen el límit d'edat i una cosa compensa l'altra, no es molt descabellat ja que en altres llocs d'Espanya ja es demana,farien una bona criba abans de començar
aLeXiTuh va escriure: Dubto que ho facin pel que vaig saber, si demanen bat, han de pujar el sou als bombers que hi hagin dins i la generalitat no està per pujar sous...
Correcte, si demanen Batxillerat, haurien de pujar els salaris dels bombers d'escala bàsica, i a hores d'ara ho dubto molt pel tema que ja sabem tots, així que rumor totalment fals.
bona tarda¡¡¡tinc antes, q amb les noves lleis de emergenciencies, q estan treint a tots llocs, es indispensable, el batxillerat, per a accedir a l'escala administrativa especial, es adir entrar en un nivell c-1,i despres als q ja estiguesen dins, li fan una promocio interna i aviat.com diu el company, cuan veiges lees barbes dels teus veins aixecar-se, possa les teves a remullar-se.
no es decabellat, q a la proxima convocatoria, fora un requissit mes a les bases.
El Conseller d'Interior ja va dir que volien fer una nova llei de bombers... potser inclourà aquest requisit. On heu vist les lleis d'emergències que demanen el C1?
A mi, un company meu m'havia comentat la possibilitat de que el batxillerat fos un requisit per les pròximes opos i la veritat es que no li vaig fer gaire cas però ara ja dubto perquè ja ho diuen no "cuando el rio suena agua lleva"... :shock:
espinete va escriure: wei gent també es sent el rumore de que la propera opo de la GENE es demanara mes nivell d'estudis :shock: ,ja que treuen el límit d'edat i una cosa compensa l'altra, no es molt descabellat ja que en altres llocs d'Espanya ja es demana,farien una bona criba abans de començar
No el demanaran perque ara quan surts de l'escola de bombers automàticament tens un títol de cicle de grau mitjà el qual et permet al cap de 2 anys pujar de categoria. Avanç no t'el donaven i si ho fan es perque ja no hi hagin problemes a la hora de poder pujar de categoria.
al loro nois!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jo pe se de cas el maig vaig a fer els examens de accés a la UNI un colega que i va anar l'any passat hem va dir que no es mot xungo,així que una repassada als apunts de colega i aveure si aprovo que ja estem tots acollonits ,si els i gira l'olla i ho demanen ja serà una matança molt bestial.......... esperem que no, per mai se sap
espinete va escriure: wei gent també es sent el rumore de que la propera opo de la GENE es demanara mes nivell d'estudis :shock: ,ja que treuen el límit d'edat i una cosa compensa l'altra, no es molt descabellat ja que en altres llocs d'Espanya ja es demana,farien una bona criba abans de començar
No el demanaran perque ara quan surts de l'escola de bombers automàticament tens un títol de cicle de grau mitjà el qual et permet al cap de 2 anys pujar de categoria. Avanç no t'el donaven i si ho fan es perque ja no hi hagin problemes a la hora de poder pujar de categoria.
Amb un grau mitjà no pots pujar de categoria, et quedes a l'escala bàsica.
Es a partir del grau superior, equivalent a batxillerat que pots com a màxim aspirar com a caporal del parc.
Voleu dir que amb un grau mitg no podries entrar? A les bases de l'ajuntament de Madrid fica com a requisit, bachillerato o técnico equivalente y "técnico" pot ser un grau mitg, o al menys això vaig llegir amb un altre foro que ho van estar investigant.
I amb la prova d'accés a la uni, es equivalent? Jusjus vaya liu... això s'hauria de trucar a alguna administració per assegurar-se-
Sort i espero que no ho demanin!!
Rome_CBR va escriure: Voleu dir que amb un grau mitg no podries entrar? A les bases de l'ajuntament de Madrid fica com a requisit, bachillerato o técnico equivalente y "técnico" pot ser un grau mitg, o al menys això vaig llegir amb un altre foro que ho van estar investigant.
I amb la prova d'accés a la uni, es equivalent? Jusjus vaya liu... això s'hauria de trucar a alguna administració per assegurar-se-
Sort i espero que no ho demanin!!
Aviam,
Si et diuen només Batxillerat, la seva equivalencia es tindre un Grau Superior, que s'anomena Técnic Superior.
Amb un grau mig ets técnic a secas, amb la qual la seva equivalencia es tindre la ESO.
Les bases de Madrid segurament ficaran Batxillerat o Técnic Superior (FP 2).
Sisi tens raó, posa FP2 !!
I amb la prova d'accés a la universitat.... representa que seria un equivalent també? Amb això em fotu un bon embolic, la veritat. Merciii
Rome_CBR va escriure: Sisi tens raó, posa FP2 !!
I amb la prova d'accés a la universitat.... representa que seria un equivalent també? Amb això em fotu un bon embolic, la veritat. Merciii
Totes les proves d'accés que siguin superior a la FP 1 son equivalents, ja siguin per fer un FP 2 o per entrar a la universitat.
Home, la veritat que si les properes opos necesites el Batxillerat o equivalent, de les 20.000 persones que es puguin presentar, amb aquesta nova llei no es presentarien ni la meitat, MOLT INTERESANT.
Per ser bomber a EUA, a part de que tens que ser d'allà, necesites tindre una carrera, ni más ni menos.