Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

batxillerat o equivalent fa 15 anys 4 mesos #39687

Sisi tens raó, posa FP2 !!
I amb la prova d'accés a la universitat.... representa que seria un equivalent també? Amb això em fotu un bon embolic, la veritat. Merciii

No posa FP2!! Posa Batxiller o Tecnic!!!Que es el grup C1!!!
Si aqui ho cambien s'haura d'entrar amb el grup C1(Batxiller o Tecnic), es a dir amb la ESO no es podra, pero amb un Titol de tecnic Si!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

batxillerat o equivalent fa 15 anys 4 mesos #39688

DAVIDS mira't això posa clarament el grupo "C" ( batchillerato- FP2 )
www.canaloposiciones.com/ultimas ... 898ap1.htm
Ok, gràcies per les aclaracions! Doncs si que fa anys que ho diuen si, a veure si es decideixen a fer-ho quan ja estiguem a dins!
Salut !!

batxillerat o equivalent fa 15 anys 4 mesos #39700

Posam el link perk no ho veig.
Aixo si que ho veig clar...

Batxiller o TECNIC!!! Grup C1
www.madrid.es/UnidadWeb/Contenid ... alista.pdf

batxillerat o equivalent fa 15 anys 4 mesos #39704

joder... jejej doncs si que ho posa si DAVIDS, jo vaig mirar la pàgina aquesta de canaloposiciones que fica que es necessita el FP2, però deu estar equivocada !
Doncs així és com ja ho deia al principi, que amb un grau mitg ja podries entrar si ho cambiessin, correcte? Mercii

batxillerat o equivalent fa 15 anys 4 mesos #39708

Exacte tot aixo va cambiar fa un temps!!! Ara el batxiller i el TECNIC, estan junts en el grup C1!!!
Es adir amb la Eso nomes no te podries presentar si ho cambiessin, pero si amb un tecnic.

El TECNIC SUPERIOR(FP2) ara esta al grup B!!!

batxillerat o equivalent fa 15 anys 4 mesos #39713

• espinete
  • Avatar de espinete Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 7
mira que cadascú que faci el que cregui més oportú,jo tinc 2 tècnics,grau mitja, i no equivalen pas a FP2, per si les mosques jo hem trac l'accés a la UNI I fora problemes, si les coses es fiquen xugues jo ja estaré salvat, i la gent ja ho diu, cuando el rio suena?? . DESPRÈS TOT SERA CAGÀS EN LA ADMINISTRACIÓ,I TOT L'ESTUDI I ENTRENOS A PERDRE PEL SAC. BE COMPANYS JO SOL VOLIA AVISAR ARA QUE CADASCÚ FACI EL QUE VULGUI. ETA CLAR QUE ALGUN DIA HO DEMANARAN

batxillerat o equivalent fa 15 anys 4 mesos #39719

A la convocatoria de bomber de primera que s'està fent ara "categoria C" et diu ben clarement batxillerat o tecnic o equivelent, aixo vol dir que em un grau mitja en fas suficient per accedir a la categoria C

www20.gencat.cat/docs/interior/H ... a%20(79_10 )/Documents/Resum%20_7910.pdf

batxillerat o equivalent fa 15 anys 4 mesos #39720

veig que el link no funciona o no ho ser fer be, pero bueno es a la pàgina de convocatories seccio bomber de primera resum convocatoria

batxillerat o equivalent fa 15 anys 4 mesos #39940

Ok gràcies DAVIDS ;)

batxillerat o equivalent fa 15 anys 4 mesos #40447

Hola a tots/es, sóc nou i em dic manelic

ja m'ho deia ma mare....estudia nen ..estudia.....

Jo no tinc batxillerat ni cap FP superior....i la veritat és que si sumo la pressió de preparar la propera opo sense saber encara re del cert i a sobre amb la incògnita de no saber si s'aprobarà lo del batx em crea una incertesa brutal.................

ja sé que s'ha de canviar la llei i tal i això és lent....però estic algo jiñat :cry:

fa anys que sé que es comenta i que no acaba d'arribar, però.........nose nosé.....

apa...animeu-me una mica :oops: :oops:

batxillerat o equivalent fa 15 anys 4 mesos #40448

manelic va escriure: Hola a tots/es, sóc nou i em dic manelic

ja m'ho deia ma mare....estudia nen ..estudia.....

Jo no tinc batxillerat ni cap FP superior....i la veritat és que si sumo la pressió de preparar la propera opo sense saber encara re del cert i a sobre amb la incògnita de no saber si s'aprobarà lo del batx em crea una incertesa brutal.................

ja sé que s'ha de canviar la llei i tal i això és lent....però estic algo jiñat :cry:

fa anys que sé que es comenta i que no acaba d'arribar, però.........nose nosé.....

apa...animeu-me una mica :oops: :oops:

Doncs a estudiar Batxillerat que sempre hi ha temps, I MÉS ARA!!! Que tens horaris nocturns i fins i tot, un institut obert de Catalunya, on no cal asistir a classe, tot telemàtic.

Molta sort!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.164 segons
Gràcies a Fòrum Kunena