Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Els mossos ja la tenen aquí fa 15 anys 5 mesos #37854

• alfo
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 8
  • Gràcies rebudes: 0
Heu vist quina convocatòria?

Ara poden medir 1,65 els homes i només tenen dues proves físiques! El circuit i la curse. Si que volen retallar (no només per l'estatura!) si fan menys proves estaran menys dies al CAR i menys calerons que es gastaran. La cosa esta muu mala!

www.gencat.cat/eadop/imatges/5815/11026134.pdf

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Els mossos ja la tenen aquí fa 15 anys 5 mesos #37857

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
és una vergonya que als agents de l'autoritat s'els exigeixi tant poca cosa.............sort que molta gent del carrer no en sap res de tot iaxò, només veure gent d'uniforme ja estan contents..............TRIST I PATÈTIC.

Els mossos ja la tenen aquí fa 15 anys 5 mesos #37864

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
I les de pallasso del Mac Donald's per quan ??????? Estic fart d'entrenar el circuit al castillo inchable i inflar globus amb formes d'animalons. :twisted:

Tot es una vergonya !!!!

Bueno, el millor que podem fer els que passem dels 30 es aprofitar aquest gran kit kat que s'avessina per criar y procrear i els menors de 30 anys pues... pues.... lo mateix atope pero sense criar :D

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Els mossos ja la tenen aquí fa 15 anys 5 mesos #37871

Doncs han posat edat límit....35 tacos, però això no ho havien tret?

Els mossos ja la tenen aquí fa 15 anys 5 mesos #37872

Srg, el límit d'edat el van suprimir pels bombers de la Generalitat. No crec que ho facin per la policia. Opinió personal i intransferible: No els interessa gent amb un criteri i personalitat ben formada. Millor jovenets per ensinistrar a conveniencia...

Els mossos ja la tenen aquí fa 15 anys 5 mesos #37874

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Molt bona Joice, estic molt d'acord amb tu, gent jove a la que s'els inculca la seva disciplina a l'escola.

Els mossos ja la tenen aquí fa 15 anys 5 mesos #37880

Crec que en compte de començar a criticar els criteris d'accés al Mossos s'hauria de fer una reflexió.

MOSSOS I BOMBERS son serveis públics necessaris per una societat, entre d'altres serveis.

És veritat que es necessiten més bombers peró també es necesiten més mossos.

Les proves d'accés a mossos han de ser molt diferents a la de bombers?

Crec que SI, peró d'aquí a començar a desprestigiar la gent que entra? hi ha un desconeixement de la realitat tant dels Mossos, com del seu Curs Selectiu com de la gent que vol ser policia o un cop a dintre veu que li agrada ajudar a aquesta societat des de altres punts de vista que el de la emergència i salvament.

S'HAURIA DE RESPECTAR A LA GENT QUE VOL ENTRAR AL MOSSOS IGUAL QUE S'HA DE RESPECTAR A LA GENT QUE VOL SER BOMBERS, NOMÉS ÉS UNA FORMA DIFERENT D'AJUDAR A LA GENT A LA QUE ES SERVEIX.

FEU CRITICA PER LES POQUES PLACES DE BOMBES QUE SURTEN

CRITIQUEU LES PROBES D'ACCÉS. No es necessari tenir tan bon físic, tothom coneixem i tenim con referents bombers que de físic tenen poc però son molt bons profesionals.

PD: concepte erroni si creieu que a la gent que fa l'escola de policia els modejen, també erroni que els volen jovenets, L'EDAT MITJANA d¡accés als Mossos no la se concretament però està al voltant del 27 anys. Si una mica per sota de la de bombers, resultat de la quantitat de places ofertades.

Per cert la proba de psicotècnics i personalitat que hi ha al mossos l'haurien de possar per accedir als bombers, també la escola de bombers hauria d'instaurar control psicològics durant el curs de formació així no hi haurien bombers que no s'ho mereixen (com mossos).

Els mossos ja la tenen aquí fa 15 anys 5 mesos #37890

Si es que som la "leche" i ho critiquem tot, aqui.
Percert Miga,sort a la opo de Mosso! 8)

Els mossos ja la tenen aquí fa 15 anys 5 mesos #37901

Venga venga, que tothom es faci Mosso....25.000 aspirants mínim.

Els mossos ja la tenen aquí fa 15 anys 5 mesos #37990

• puig_kande
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • opositor ripollès
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
600 places... va parii..
amb això queda tot dit

Jo també estic d'acord amb Joice,
d'alguna manera s'ha d'anar eliminant gent...

conec a gent que ha opositat de mosso,
alguns amb més sort que d'altres
i la gran majoria els tomben a la psicològica,

"Cuando el rio suena, agua lleva"

Grupo entrenoteòric al Ripollès

Els mossos ja la tenen aquí fa 15 anys 5 mesos #38017

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Miga, si són 2 serveis al ciutadà com tu dius que es necesiten per igual d'acord, però la valoració del ciutadà no és aquesta, la gent volen veure policia al carrer perquè creuen que xixí estan més segurs.

Si sóm serveis complamentàris, 400 places de Mosso i 200 de Bombers no? o 300 i 300 ja que busquem equitativitat.

Només et diré que la xuleria que tenen els mossos i sobretot els que han sortit fa poc de l'acadèmia, és vergonyosa, i prepotent, és que a l'escola no els ensenyen a ser modestos i respectius???

Els mossos ja la tenen aquí fa 15 anys 5 mesos #38019

Miga va escriure:
FEU CRITICA PER LES POQUES PLACES DE BOMBES QUE SURTEN

CRITIQUEU LES PROBES D'ACCÉS. No es necessari tenir tan bon físic, tothom coneixem i tenim con referents bombers que de físic tenen poc però son molt bons profesionals.

PD: concepte erroni si creieu que a la gent que fa l'escola de policia els modejen, també erroni que els volen jovenets, L'EDAT MITJANA d¡accés als Mossos no la se concretament però està al voltant del 27 anys. Si una mica per sota de la de bombers, resultat de la quantitat de places ofertades.

A veure Miga... a mí m'es completament igual si als mossos els fan fer 1 proba, dues o les que siguin. Jo MAI seré Mosso, la meva religió m'ho prohibeix.

el GRAN problema (que ha creat la generalitat) és el de voler formar un cos d'agents de l'autoritat de no-se-cuants-milers d'efectius en molts pocs anys.
Perqué es un problema?? doncs perqué cada opo de 1000 nous agents que s'ha fet, el 60%, es a dir uns 600 (per no dir més) són persones que mai han sentit la vocació professional de mosso dins seu. I aixó es repetirá aquest any 2011, perqué hi han 600 plaçes i dels 600 que entrin, els 200 últims haurán entrat amb una nota mitja que fará pena, així de clar ho dic. I aquests mateixos passarán la entrevista perque han d'entrar 600!!!! mai hi ha hagut una opo que hagin entrat menys dels pressupostats?? que curiós, no? tots complíen el perfil??? pfffff...

El contrari passa en els bombers. Hi han 30 places per 2500 persones. Els 30 que entrin s'ho mereixerán més que ningú, però s'ho mereixerán tant com els altres 25 que pringarán per mérits o la gran majoría dels que pringarán a la conducció.

Bé, ara seguiré estudiant. Ah! I que consti que la culpa de tot aixó NO la tenen els mossos, la té el GOVERN!

ÀNIMS I MOLTA SORT A TOTS ELS QUE VAN PER MOSSO I SENTEN LA VOCACIÓ DINS SEU!

Els mossos ja la tenen aquí fa 15 anys 5 mesos #38074

Hola a tots!!!

Jo faig 1,68 i crec que m'apuntaré a mossos, ni que sigui per fer pujar una mica el barem de navet si és que hi arribo :S

Si de cas, ja em faran fora a la prova psicològica com a la majoria no? :D :D

Els mossos ja la tenen aquí fa 15 anys 5 mesos #38079

Albert82 va escriure: Hola a tots!!!

Jo faig 1,68 i crec que m'apuntaré a mossos, ni que sigui per fer pujar una mica el barem de navet si és que hi arribo :S

Si de cas, ja em faran fora a la prova psicològica com a la majoria no? :D :D

Doncs si entres, quan començes les practiques JA COBRES 1800€, ojo al dato....1.800euros. AL LORO NEN.

Els mossos ja la tenen aquí fa 15 anys 5 mesos #38090

capo va escriure: Doncs si entres, quan començes les practiques JA COBRES 1800€, ojo al dato....1.800euros. AL LORO NEN.

a l'escola no..., oi? AL LORO NEN, HO HAVEU VIST!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.184 segons
Gràcies a Fòrum Kunena