Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

cursa bombers barcelona2011 fa 15 anys 5 mesos #37682

• Anonymous
  • Avatar de Anonymous Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant
algú sap on puc apuntar-me a la cursa?
em sembla que la fan el 10 d'abril a barna
merci

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

cursa bombers barcelona2011 fa 15 anys 5 mesos #37697

Encara no s'han obert les inscripcions, però ho pots anar mirant a www.cursabombers.com

cursa bombers barcelona2011 fa 15 anys 5 mesos #37750

• misterseñor
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
  • Gràcies rebudes: 0
a veure quina ocurrència tenen aquest any...
que no sé qui s'encarrega dels eslogans però es llueixen any rere any...
triomf és masculi i xorrades per l'estil,
com a mínim algo que no faci vergonya posar-se per anar a entrenar... :?

cursa bombers barcelona2011 fa 15 anys 4 mesos #39678

Ja fa un parell de dies que han obert les inscripcions i hi ha 10000 corredors, de un màxim de 20000. Qui la vulgui fer s'ha d'apuntar aviat perquè les places volen: www.cursabombers.com

Jo ho acabo fer :D
Algú hi va?? :roll:

Salut!! i força estudi... i molt entreno!! B)

cursa bombers barcelona2011 fa 15 anys 4 mesos #39693

Jo hi vaig, al calaix sub 40.

A veure si l'any vinent ja puc anar al sub 37 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

cursa bombers barcelona2011 fa 15 anys 4 mesos #39694

Per escalfar motors :

- www.cursabomberslleida.com/

cursa bombers barcelona2011 fa 15 anys 4 mesos #39729

Albert82 va escriure: Jo hi vaig, al calaix sub 40.

A veure si l'any vinent ja puc anar al sub 37 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ostres Albert82, jo també estic al calaix de sub40a bombers, però, a diferència teva, no crec que mai estigui al sub37.....una pregunta, a veure si hem pots ajudar (o algú altre clar...). La meva marca de 10km és 39:50, i m'agradaria saber, més o menys, quin podria ser el meu nivell a la Course Navette, si és que es pot establir algun tipus de relació entre aquestes dues proves.....mai he fet la navette i m'agradaria tenir una referència......(ja sé, el més fàcil és que la faci i ja està......però estic totalment centrat amb les altres proves que crec que porto més fluixes, i per preguntar no es perd res :) ).

Moltes gràcies!!

cursa bombers barcelona2011 fa 15 anys 4 mesos #39730

XaviO, hauries de fer 12,5 paliers sense deixar-te el fetge. A partir d'aquí, a patir com una bèstia. Evidentment no hi ha una relació directa entre els 10Km i la navette, però... pel que veig al meu voltant...

cursa bombers barcelona2011 fa 15 anys 4 mesos #39731

moltes gràcies Joice! és just el que volia saber...tocarà entrenar una mica més per a millorar aquests 12,5... :D

cursa bombers barcelona2011 fa 15 anys 4 mesos #39742

La navet és una prova curiosa.

És una barreja de físic i ment, gairebé que a parts iguals.

Un ha d'entrenar, és cert, però per entrenar, cal motivació, i el dia de la prova cal patir-ho. A tots se'ns atraganten alguns paliers, en el meu cas, em costa molt del 7 al 11/12. A partir d'aquí, esprinto tant com puc, però, encara que sembli mentida, els 9 i 10 se'm fan molt més durs que alguns més alts.

Crec que amb un 10.000 té una semblança relativa. Pots mirar-ho per polsacions. Aquest diumenge vaig estar fent uns 10K populars a Caldetes, i vaig poder acabar els 3 últims Km a 185 ppm. Pels meus casi 29 anys, això està molt bé, és un bon patiment. Si la navet l'acabo a menys que 185 ppm, voldrà dir que no me l'he currat, per exemple.

A vegades faig entrenaments de navet de resistència, com poden ser 10 minuts continus al període 10 (és a dir, fi del 9, 9,5, fins al 10 i tornar a començar, així 10 minuts). Les polsacions comencen suaus, però van pujant, i al final has d'aguantar al teu límit durant una estona, i això és el que et fa millorar, el patiment aquest, no sé si m'explico. Bé, almenys pel meu cas, em va bé.

Un consell molt bo és: quan entrenis navet, i ja no puguis més i vagis a parar... segueix, ja que és ara quan comença l'entrenament :lol:

cursa bombers barcelona2011 fa 15 anys 4 mesos #39785

Gràcies Albert, m'ha agradat això de mantenir un palier en el temps. Segur que ho incorporaré al meu entrenament.

cursa bombers barcelona2011 fa 15 anys 4 mesos #39787

i tant sembla una molt bona idea!! el tema de seguir entrenant un cop s'arriba al límit del patiment és ben cert. És algo que acostumo a fer en els períodes d'entrenament d'una marató i dóna moltbons resultats, tot i que psicològicament és molt dur,i després d'un dia de "pallissa severa" cal descansar almenys 24h les cames i esperar-ne 24h més abans del seguent entreament fort......

cursa bombers barcelona2011 fa 15 anys 4 mesos #39859

per poder millorar entre d'altres:

Concentraciò + força + resistencia + potència .....es a dir, un bon entrenament específic per aquesta prova, de totes maneres cal tenir present les nostres limitacions, l'edat, el tipus d'entrenament etc......etc.....es un tema una mica delicat...... :?

saluts!!!!

cursa bombers barcelona2011 fa 15 anys 4 mesos #39880

:D
cursa de 10km: capacitat aeròbica
curse navette: potència aeròbica màxima

les dos proves són molt diferents, com molt bé dieu, lo millor per entrenar-les és fer sessions dèntrenament on es teballi el sistema energètic solicitat a la prova.
o sigui, fer sèries o entrenament amb intervals, o treballar la mateixa prova (començar desde un palier superior i mantenir el ritme o fer un progessiu) són molt bones idees

salut i entreno

cursa bombers barcelona2011 fa 15 anys 4 mesos #39887

Joice va escriure: Gràcies Albert, m'ha agradat això de mantenir un palier en el temps. Segur que ho incorporaré al meu entrenament.

Ara estic aconseguint, algun dia, completar 12 minuts seguits al ritme del palier 10, és a dir des que acaba el 9, tot el 9, 9,5 etc, fins que diu fi del 10 però el 10 torna a començar.

Ojo, té tela, acabo amb el cor que ja "asoma" per la boca :lol:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.189 segons
Gràcies a Fòrum Kunena