Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Opo Gene 2011 fa 16 anys 1 dia #33940

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 197
  • Gràcies rebudes: 0
Quant temps gent!!

Que tal? preparant la opo de barna m'imagino...

He obert aquet tema per saber si algu sap algo (que pugui arribar a ser mes o menys veritat) de la propera opo de gene.

A mi m'ha arribat a les orelles alguna cosa... pero primer vull saber el que sabeu vosaltres! quan hi haguin unes quantes aportacions, dire el que se jo... (si, ho se, soc un malparit, jajajaja) que per cert, el que se jo, ningu ho ha posat al foro encara...

Apali gent! ens "veiem"!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Opo Gene 2011 fa 16 anys 1 dia #33941

Doncs jo sé el pes atòmic del salchichonio...Vinga Lluti, ja tardes en donar-li vèu a radiomakuto!

Opo Gene 2011 fa 16 anys 1 dia #33942

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
jo l'únic que ser es que estic fins als putos collons d'estudiar i entrenar !!!!!!! I quan menos pensa millor, sino hem desespero. He tirat instancia a 3 o 4 llocs més a Barna que te que sortir en breu i com no fota el morro .... merda, m'estic enrollan i pensan i fen calculs, pronostics i noooooo, no vull caure a la locura.

ESTIC FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART !!!

Avui m'he hagut de llevar a les 6,30 del matí per sortir a correr amb la fresca, després currar, estudiar, ara tinc que anar a practicar circuit .... faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrtttttt

Estic fins als nasssoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooss

P.D. : Ostia que bé m'he quedat, quina desfogada. Que útil es aquest foro per tot.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Opo Gene 2011 fa 16 anys 1 dia #33943

A mi m'han arribat veus que la proxima serà bastant bèstia, de unes 260 places. Ara bé jo diria que ja s'ha comentat més d'un cop al foro. apa siau

Opo Gene 2011 fa 16 anys 1 dia #33944

a mí m'ha arribat , desde fons sindicalistes 8) , lo de les 260 places, però de dates només que sortiran com sempre, així que "crec" que començarà com aquesta, a finals de l'any que bé...

Opo Gene 2011 fa 16 anys 1 dia #33945

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Primer de tot, lluti; SI, ETS UN MALPARIT!!!

Ara al tema.
Segons fonts vàries la propera opo serà de xifres altes doncs ultimament hi ha merders pèr la falta de personal etc...Estan invertint moltissim amb parcs nous i algú a de cobrir les places que hi ha no?
Es diu que a finals de l'any que bé, però serà cuan sortirà la convocatòria, entre entregar papers, llistes, alegacions i altres crec jo nirem cap a mitjans de 2012........

Ara ja pots parlar ben claret vinga!!!!!!! SCUP!!!!!!!!

Opo Gene 2011 fa 16 anys 1 dia #33946

talaiot va escriure: a mí m'ha arribat , desde fons sindicalistes 8) , lo de les 260 places, però de dates només que sortiran com sempre, així que "crec" que començarà com aquesta, a finals de l'any que bé...

sortiria a finals, i començaria a principis del seguent :wink:

Opo Gene 2011 fa 16 anys 1 dia #33947

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Jo tinc una font bastant fiable i estudiada ara que recordo, segons les profecies mayes el 21 de Desembre de 2012 acabará aquesta opo massiva de 260 places i ja ens podem despedir de opos per moooooolt de temps. Aquesta crisi o merder gubernamental no s'arreglarà en 4 dies i a sobre li afegim lo marranos i guarros que som que estem foten el planeta potes a l'aire.

Aixi que ... cuidaoooooo

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Opo Gene 2011 fa 16 anys 1 dia #33948

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
jejeje, doncs l'ultim que havia llegit per aqui al foro, era que algu havia dit que l'opo de 200 i pico places era nomes per passar de bomber a bomber de primera.

Va, us enganxo una part del mail que vaig rebre (la part on m'han afegit l'examen i el psicotecnic de la proxima opo, me'l guardo per mi)

L'oposició de Bombers de l'Ajuntament de Barcelona es publicarà a finals de setembre i les examens podrien ser al desembre o al gener.

L'oposició de Bombers de la Generalitat podria sortir a principis del 2011 amb 262 places com va exposar el Conseller Saura al Parlament.

Apa, gent, ja sabeu que toca! sembla ser que aixo va en serio... apart de l'email, avui he parlat amb una persona que esta bastant ficada en el tema, i m'ho ha confirmat.

D'altra banda, tambe he sentit a dir que podrien tancar algun parc de bombers professionals per "transformar-lo" en un parc de voluntaris... tot i que ho dubto moltissim, ja que es donaria imatge de poca seguretat als ciutadants, i el tema de voluntaris esta cardat cardat...

Ja veurem... rumors d'aquets n'hi hauran 50.000 abans no es publiqui algo de manera oficial...

Opo Gene 2011 fa 16 anys 16 hores #33952

Que tal Senyors! com va l'estiu, pel que veig cultivant la rumorologia, la veritat és que he començat a llegir amb molt d'interés pensant en trobar algo més pero sembla que el rumor de la opo massiva va aganfant força.

El que em sembla més extraordinari és que el rumor tingui determinadissím el numero de places 262 pero sigui impossible que els contactes amb gent supercualificada i influent que teniu a dins del Cos no pugui aclarir si es tracta de una opo de bomber a bomber de primera o es per gent de fora. M'escama una mica tot aixó. Tot i que s'agraixen moltíssim de cara a pujar la moral per seguir en el nostre dia a dia. Eps que no critico els vostres contactes millor això que res, el meu comentari va una mica buscant la ironia, no vull ferir a ningú. Peró hi ha coses que em sorprenen. Jo sóc el primer en desitjar que sigui del tot cert i es materialitzin tots aquests rumores.

D'altra banda no sé si una opo massiva ens beneficia en el sentit de que es pugui entrar més """fàcilment""" o seria millor que se'n convoquessin dues de més reduides, o dic de cara a que suposaràn notes de tall més baixes en les primeres proves i que lógicament passi més gent a la següent i això provoqui notes de talls més durs en proves com les físiques (amb la darrera opo el pas de més gent a les físiques va fer que es talles super alt)

Que en penseu d'aquest tema, jo no ho acabo de veure clar, tot i que em sembla molt bé que surti el que surti pero que surti.

Pel que dieu, es convocaran de cara a final de 2011 i s'acabaran al 2012, això suposo que als que anem justos de mèrits ens permetria aportar la campanya d'estiu 2011 com a mèrits oi??

El tema de les eleccions al Parlament de Catalunya per aquesta tardor crec que es un tema que no sé si teniu present però crec que pot ser força determinants, ja que en Saura pot dir el que vulgui al parlament perque de cara a les properes eleccions ja ha dit que ell no es presenta i si més no segons el que espublica d'enquestes segurament impliqi un canvi de Govern amb la entrada de CIU , a no ser que Guanyi Laporta declari la independencia unilateralment i calgui allistar-se al nou exercit català per protegir-nos dels españols que faran tornar els tancs d'afganistan per intentar creuar de nou l'Ebre i reconquerir-nos. Potser llavors en plena guerra no surt cap opo??

Opo Gene 2011 fa 16 anys 14 hores #33953

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
B-203 estas molt gamat he!jajja (ho dic per l'ultim parraf)jajaja
Tot i que és possible ho veig molt poc provable!!!

Pel que fa a la campanya del 2011 si contaria o no en principi no tindria que contar crec jo, doncs passaria com amb els mèrits dels carnets no? Es contaran els mèrits que es tinguin fins al dia de la publicació de la convocatòria.

Lo que dius del canvi de govern la britat és que no hi havia pensat i és realment interessant. Avera com va abançant la cosa i cap on ens porten aquestos politicos.

ALEALE A DISFRUTAR DE L'ESTIU!!!

Opo Gene 2011 fa 16 anys 9 hores #33960

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
B-203, jo crec que el problema que hi va haver en la nota de tall de la opo anterior va ser el seguent: com que la van cagar al psico, no van voler carregar-se gaira gent perque no es fes gaire soroll. Si aixo li sumes que el teoric no te nota de tall, surt que a les fisiques hi havia moltissima gent (massa). A partir d'aqui tenien 2 opcions: o carregar-se molta mes gent a les fisiques, i que a conduccio passesin 300 persones... o el que van fer, carregar-se a molta gent, tant a les fisiques, com a la conduccio.

Per mi el motiu no va ser el nº de places disponibles, si no el problema amb els psicos.

D'altra banda, com no surti una opo que sigui de 1000 places... de facil, no en tindrà res! La gent anirà super preparada... com sempre!

Opo Gene 2011 fa 15 anys 11 mesos #33972

LLuti, fàcil ja sé qu no ho serà mai aquesta oposició per la que ens preparem, potser asequible era la paraula que hauria d'haber usat.

Jo tinc poca experiéncia en com funciona les oposicions davant un canvi de Govern peró crec que pot ser un factor determinat, com ho veieu a mi ara per ara és el que em sembla que pot marcar el nostres calendari malgrat els rumors.

Algú ha viscut algun canvi de govern en plena oposició, ha tingut això repercusions?

I si estic una mica fart amb tot el tema de Catalunya i España i potser es hora de un canvi pq hi ha coses que si uns no es volen entendre malgrat te les expliquin del dret i del revés al final només ens quedarà tirar pel dret, no?

Opo Gene 2011 fa 15 anys 11 mesos #33973

I si estic una mica fart amb tot el tema de Catalunya i España i potser es hora de un canvi pq hi ha coses que si uns no es volen entendre malgrat te les expliquin del dret i del revés al final només ens quedarà tirar pel dret, no?

TOTALMENT D'ACORD...

Opo Gene 2011 fa 15 anys 11 mesos #33975

• kartefour
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 82

lluti va escriure: jejeje, doncs l'ultim que havia llegit per aqui al foro, era que algu havia dit que l'opo de 200 i pico places era nomes per passar de bomber a bomber de primera.

Va, us enganxo una part del mail que vaig rebre (la part on m'han afegit l'examen i el psicotecnic de la proxima opo, me'l guardo per mi)

L'oposició de Bombers de l'Ajuntament de Barcelona es publicarà a finals de setembre i les examens podrien ser al desembre o al gener.

L'oposició de Bombers de la Generalitat podria sortir a principis del 2011 amb 262 places com va exposar el Conseller Saura al Parlament.

Apa, gent, ja sabeu que toca! sembla ser que aixo va en serio... apart de l'email, avui he parlat amb una persona que esta bastant ficada en el tema, i m'ho ha confirmat.

D'altra banda, tambe he sentit a dir que podrien tancar algun parc de bombers professionals per "transformar-lo" en un parc de voluntaris... tot i que ho dubto moltissim, ja que es donaria imatge de poca seguretat als ciutadants, i el tema de voluntaris esta cardat cardat...
Ja veurem... rumors d'aquets n'hi hauran 50.000 abans no es publiqui algo de manera oficial...

Lluti això de tancar parcs de funcionaris i transformar-los en voluntaris és molt estrany.
Jo havia sentit que alguns parc de la província de Lleida com Ponts i Les Borges Blanques que actualment són voluntaris, transformar-los en funcionaris amb la nova opo aquesta de casi 300.

Tot són rumors i rumors
S’ha d’esperar...

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.199 segons
Gràcies a Fòrum Kunena