A veure com va la rumorologia, jo no em crec res i m'ho crec tot per si de cas. Primer Tema Calendari rumorologico d'aquesta opo massiva:
Aquest 2010 no es publicarà res oi? és a dir que si és així no es publicarà fins 2011, correcte (com es nota que faig psicotecnics d'aquells de sèries de numeros, eh? ). Llavors la pregunta és en quina época de l'any es publicarà la opo massiva?
Fem un supòsit bassat en el no res i supossem que es publiquen al Setembre de 2011 (ja finalitzada la campanya d'estiu 2011). Posats a suposar, que jo a dia de avui tinc 0 mèrits i al Abril de 2011 em trec el carnet D (per suposar) i que sona la flauta i entro a la campanya d'estiu 2011 i a les bases publicades al setembre diu que conten els mèrits que es tinguin en el dia de la publicació de les bases. i que per els carnets donen 0,5 pel D i 0,5 pel C+E i 0,3 per cada campanya. El dia de la publicació en el meu cas jo tindria 0,8 punts de mèrits.
Algú em podria dir sí aixó seria correcte??? i ja posats cap a quina época de 2011 es faria la publicació de la opo massiva o sera al 2010 la publicació? Puc tenir alguna esperança de que el calendari s'assembli al meu supòsit??
Si vaig del tot desfassat en el meu suposit corregiu-me siusplau, au vinga i posats a suposar 1 punt de mèrits pel primer en contestar, us juro que jo us el donaria si estes a les meves mans pero....
Es el meu primer post en aquest foro, i la veritat estic content perque aqui he trobat respostes a moltes preguntes que tenia.
Be, doncs B203, crec que les teves soposicions són certes, els mérits es conten fins al dia que es publiquen les bases i formalitzes l'incripció en el procés de convocatoria.
Jo sóc un d'aquets yayetes de +35 que la "divina providencia" ha donat l'oportunitat de intentar ser bomber.
Vaig fer la opo de AENA, i porto anys a l'aeroport de BCN. Peró ara les coses per allá estant canviant, i tinc ganes de treurem una plaça fixa de bomber.
B-203 va escriure: Fem un supòsit bassat en el no res i supossem que es publiquen al Setembre de 2011 (ja finalitzada la campanya d'estiu 2011). Posats a suposar, que jo a dia de avui tinc 0 mèrits i al Abril de 2011 em trec el carnet D (per suposar) i que sona la flauta i entro a la campanya d'estiu 2011 i a les bases publicades al setembre diu que conten els mèrits que es tinguin en el dia de la publicació de les bases. i que per els carnets donen 0,5 pel D i 0,5 pel C+E i 0,3 per cada campanya. El dia de la publicació en el meu cas jo tindria 0,8 punts de mèrits.
Si vaig del tot desfassat en el meu suposit corregiu-me siusplau, au vinga i posats a suposar 1 punt de mèrits pel primer en contestar, us juro que jo us el donaria si estes a les meves mans pero....
B-203, els mèrits per campanya són 0,03 per mes treballat, es a dir q tindries 0,59 de mèrits.
Si fos 0,3 per campanya, els q no fan campanyes ho tindriem clar!!!!
Ok cert, un error però era un supòsit llavors hauré de suposar que em cauen 1000 Eurets del cel i em trec l'atre carnet. Per si no em cauen, avui em toca anar a engrossar les llistes del paro el primer cop que no em renoven un contracte en una empresa a la meva vida, com m'he de veure grrrrrrr. Sort que demà marxo de vacances als Alps.
Bé que li farem, a disfrutar uns dies i a tornar-hi amb més força.
Bones gent, veig que tothom ja dona per fet que el 2011 sortira la opo.
La meva pregunta es: Ja ha sortit la previsio de les places al DOGC?
Recordeu que una de les ultimes van estar 364 dies a publicar les bases despres de treure la previsio,no es aixi?
No vull ser negatiu,no em malinterpreteu. Pero si encara no ha sortit la previsio,crec que fins a finals de 2011 o principis de 2012 no hi hauran bases de la gene.
Tan de bo vagi errat.
Si si, es verdad, creo que lo mejor que podemos hacer es tomarnos un año de descanso, pasar un poco de los libros y de entrenar cada dia... buff que palo... total ni no va a salir nada en 2011, para que estar entrenando... que luego vienen las lesiones y son muy malas... mejor descansar hasta 2012.