Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30998

Roks_21 va escriure: talaiot no hi donis més voltes, la balança no és una palanca de primer gènere, i l'equilibri en primer gèner és diferent a l'equilibri en segon gènere, bàsicament perquè en primer gènere l'equiilbri és en el que la barra es manté recta i en segon gènere marca el punt en el que començarà a moure quan es superi aquest punt. Fa ràbia però no la treurant, a més el meu company l'ha impugnat amb l'ajut de 8 doctors en física que li han firmat i li han donat suport en la impugnació. per això dic que no hi doneu més voltes.. que fa ràbia perquè l'administració l'ha feta malament, però més ràbia em fa quan en lloc de posar carbonització em posen carbonatació... els que fan l'examen s'ho podrien mirar una mica més

no serè jo qui contradigui a uns físics :? ............però merda d'exàmens, apunts i de tot....la veritat es que si tots tinguèssim les posibilitats de tractar amb catedràtics de moltes matèries, no farien exàmens com el fans, perque així la majoria de preguntes són impugnables, i gran part del temari també :lol: .........
que hi farem, contraimpugnarem tot i que sigui sense catedràtics, i a esperar el psico :(

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30999

talaiot va escriure:

Roks_21 va escriure: talaiot no hi donis més voltes, la balança no és una palanca de primer gènere, i l'equilibri en primer gèner és diferent a l'equilibri en segon gènere, bàsicament perquè en primer gènere l'equiilbri és en el que la barra es manté recta i en segon gènere marca el punt en el que començarà a moure quan es superi aquest punt. Fa ràbia però no la treurant, a més el meu company l'ha impugnat amb l'ajut de 8 doctors en física que li han firmat i li han donat suport en la impugnació. per això dic que no hi doneu més voltes.. que fa ràbia perquè l'administració l'ha feta malament, però més ràbia em fa quan en lloc de posar carbonització em posen carbonatació... els que fan l'examen s'ho podrien mirar una mica més

no serè jo qui contradigui a uns físics :? ............però **** d'exàmens, apunts i de tot....la veritat es que si tots tinguèssim les posibilitats de tractar amb catedràtics de moltes matèries, no farien exàmens com el fans, perque així la majoria de preguntes són impugnables, i gran part del temari també :lol: .........
que hi farem, contraimpugnarem tot i que sigui sense catedràtics, i a esperar el psico :(

no em mal interpreteu, si té la posibilitat de comptar amb aquesta ajut, sort que té i ben fet, ojalá jo puguès...

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #31000

• idees de bomber
  • Fora de línea
  • L'usuari està bloquejat
  • Missatges: 76
  • Gràcies rebudes: 0
la pregunta del sol que escalfa més i durant més temps també està mal impugnada (degut a la forma de triangle rectangle invertit que té Catalunya)ja que si ens basem en la mitjana de radiacio solar les parts més irradiades son a l´oest. fixeu-vos en la figura 8 mitjana anual i en les altres
www20.gencat.cat/docs/icaen/02_E ... 0solar.pdf
estic a la recerca d´un mapa de temperatures

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #31001

no és per desanimar-vos, però amb les opos que porto mai sa anul•lat una impugnació. Un cop s’ha fet, ja està fet.

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #31006

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Ho sento molt per la gent que estava amb la nota justa i li ha baixat del 5, de veritat. Tinc un company d´entreno que avui estava xafat i al final s´ha anat a casa. Tenía un 5 i les de reserva qüasi totes malament. Jo he sortit ben parat i de un 6.928 he pujat al 7.25..

Doncs això... a veure que fan amb el psico, que no està tot dit. Circulen tants rumors que no val la pena fer cas de cap.

En estos tiempos de crisis...........

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #31013

jo em ca... amb qui ha fet les impugnacions! moltes gracies! les 4 inpugnades totes be, les altres, 3 de mal i una deixada! moltes gracies de nou!
ara si que ja m'es igual quan surti el psico de merda! igualment ja estic fora!
i no, no us penso desitjar sort a tots, ja que ho faria de mala gana, per tant que us foll....
i encara no entenc que han impugnat! :evil: :evil: :evil: :evil:

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #31015

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
COLLA DE CABRONSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS... ARA TINC UN 8,32.... LA MARE QUE US VA PARIRRRRRRRRR... JA ME LA HEU FET BAIXAR.... jajajajaja

Ke va ke va... si s'han impugnat deu ser perquè és just, i jo tenia la 3 de reserva malament... en fins...

Apa salut

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #31018

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Anda que ... manda guevos l'aparellador, ja pots resar que l'àngel de la guarda complis també en el psico.

Desde luego ... un tio que treu un 8,5 i falla totes les preguntes de reserva , si es que ja ho diuen... afortunado en la opo desafortunado en el juego y las mujeres. :lol:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #31020

:twisted:

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #31021

:D :D hola a tots¡¡¡
la culpa no es de quien impugna, la culpa es de quien hace las preguntas. cómo es posible que en un examen de oposición ("seria") hayan cuatro preguntas mal??? ya sea por que estén mal formuladas o por que las respuestas son erróneas, es que es muy fuerte¡¡¡¡
pero, que se puede esperar de un examen donde ya, des de un principio, te dicen que hay cinco preguntas de reserva. te están diciendo que se pueden equivocar (ok, todo el mundo se puede equivocar, pero en 4 ocasiones¡¡¡¡¡¡) o que alguna pregunta está mal redactada, la verdad es que no generan ningún tipo de confianza.
mi pregunta es muy simple: quien hace los exámenes??? mmm se me ocurren muchas respuestas, pero me parece que ninguna es la correcta, jeje
ánimo para aquellos que se han quedado fuera o les ha bajado la nota (mi caso, antes un 6,3 ahora 6,1), la culpa no es vuestra en, sólo, de éllos¡¡¡¡

pd:estaría bien que lo supiera el cuni o la rahola, ya verás como la próxima opo la hacen bien, jejeje

sort i entreno

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #31023

inpugnaries la opo????? enviar al 6969

MATINS.SI
MATINS.NO

SER O MORI !!!!!!!

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #31028

• idees de bomber
  • Fora de línea
  • Missatges: 76
Una mica en la linia del que diu el company RESISTENT,
No m´agradaria questionar a la gent que fa els examens (jejeje se que indirectament ho estic fent) ni tampoc entrar a questionar la credibilitat de qui corregeix o de qui decideix retirar o no una o més preguntes, però si creuen tant a la gent alfinal sempre seràn qüestionats i a més si fan cas a fisics o al tot poderos ells mateixos posen en evidencia la seva eficacia.

haurien de dir l ´examen és el que és, aixi d´aquesta manera se sap qui porta la graella pel manec o els pantalons , es com quan et posen una multa i la recorres, normalment al final tothom passa per caixa o per l´aro, perque no ho poden fer en aquest cas o això o més transparencia a l´hora de pendre les decisions, perquè si a derrera hi ha sindicats que controlen el proces o a l´hora de pendre decisions, on ho han publicat el proces d´impugnació (llegida d´impugnes i decisions) per que no pot anar gent d´apeu a controlar també?
en aquesta linia anira la meva reclamació de demà.

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #31032

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460

rampanat va escriure: Anda que ... manda guevos l'aparellador, ja pots resar que l'àngel de la guarda complis també en el psico.

Desde luego ... un tio que treu un 8,5 i falla totes les preguntes de reserva , si es que ja ho diuen... afortunado en la opo desafortunado en el juego y las mujeres. :lol:

ANIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL... que només vaig fallar la 3era osease la 73....

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #31036

bones companys!!!!!!!!!!!!!
realment la de la palanca está ben impugnada, la resposta no es correcte, el company rocks_21 (i el seu amic i els físics :wink: ) tenen tota la raó, i si algú té la possibilitat d'omplir-se de raons per impugnar, ben fet, així veuran que no ens prenem la oposició com un simple exàmen, i torno a dir lo mateix, ojalà tots tinguessim aquesta possibilitat, o ojalà la busquessim, perque hi ha moltes preguntes amb definicions imcompletes , etc i per tant amb possibilitats d'impugnar...

jo estic a favor de les impugnacions, s'ha d'impugnar si no ficarian lo que vulguessin, a més és una mostra, en particular en aquest cas, del nivell que poden arribar a tenir els opositors, algo que es dona per bo per la gran majoria dels opositors i per l'administració, acaba sent fals, incorrecte, és important i algo més per ficar als apunts....

bueno, rocks_21, no se si tindré que tornar-me a desdir si la reimpugnen :roll: :lol: , però teniu tota la raó, sento haver sigut tant pesat ahir :( :mrgreen: ....
que vagi be company :wink:

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #31039

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
tranquil home talaiot, si aquí estem tos dels nervis.. jejeje... no realmnt a mi m'ha fet ràbia que la del casc de la moto no la impugnessin i un parell més tampoc, perquè realment aquest examen estava molt, però molt mal fet!
Bé ara a passar un cap de setmana ben trankil sense estrés (el que pugui... jejeje) i que sigui el que Déu vulgui Dilluns.. vinga nois.. Sort a tots! i encara que plogui tothom a correr que falten 8 dies per les fisiques

Temps de càrrega de la pàgina: 0.195 segons
Gràcies a Fòrum Kunena