Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30943

algú sap si es pot reimpugnar?? es a dir, no estic d'acord amb alguna impuganda i impugnaria alguna de les reserves...es pot ara o es inamovible??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30944

• idees de bomber
  • Fora de línea
  • L'usuari està bloquejat
  • Missatges: 76
  • Gràcies rebudes: 0
gracies d´un cec

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30953

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
no trobo l'examen.. algú podria escrirue els anunciats de les impugnades i les respostes si -us - plau..

gràcies

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30954

vivalobueno va escriure: algú sap si es pot reimpugnar?? es a dir, no estic d'acord amb alguna impuganda i impugnaria alguna de les reserves...es pot ara o es inamovible??

He trucat a convocatories de bombers 935512000. M'han comentat que hi ha temps per imugnar la última diligencia del dia 18/02/2010 fins al dia 22/02/2010 que es quan es presenten les notes. Això vol dir que fins demà o més ben dit nomes demà. S'ha de presentar una al·legació a qualsevol dels registres que surten a les bases i ha de constar diverses coses(truqueu i informeu-vos): el nom, el que vols al·legar i dirigit als membres del tribunal qualificador de la convocatoria 76/09.
M'han dit que si anem a qualsevol registre ens facilitaran un paper ja i ens explicaran com fer-ho. Au doncs salut!
Menos rajar en foros i més acció.

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30956

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
la pregunta de la palanca però no crec que la desimpugnin ja que tot i que jo la vaig contestar bé és impugnable, i conec la persona que ha aconseguit que la impugnint.
En la pregunta diu que la palanca e mourà o alguna cosa així, i amb R/5 la palanca es trobarà en equilibri perquè estarem igualant el moment de la força amb el moment de la resistència. tot i que quan el meu amic em va dir que la volia impugnar li vaig dir que amb aquest raonament tot i ser correcte li dirien que No, veig que ho ha aconseguit... ens hem de fotre tots els que la teníem bé, però té raó amb què amb R/5 la palanca estarà en equilibri i no es mourà

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30959

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
la de la fusta suposo que l'hauran impugnada perquè hi ha una de les solucions que no dona com a incorrecta que és la que diu " quan és atacada pel foc, pateix un procés de carbonatació a la superfície" i això és mentida, el que pateix és un procés de carbonització

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30960

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
i les altres 2 són també clares impugnacions, la de la llei perquè la llei explica que va per via reglamentària, tot i que per decret també es modifiqui, i la del Sol, és clar que on més escalfa no és on més tard hi pica.

Les quatre que m'han impugnat les tenia bé i de les 4 de reserva 2 bé i 2 malament, així que estem tots fumuts! Esperem passar el psico i apretar més de cara les físiques, els que hi passin!
Sort a tots

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30961

impugnen la de la palanca i no la del motorista i el seu casco????
-0.4 punts :(

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30963

jo no estic d'acord amb la de la palanca, la pregunta diu quina força s'ha d'aplicar per moure la càrrega, doncs R/5, amb aquesta força mourem la càrrega fins mantindre la palanca en equilibri, o no és R/5 o no ho entenc....sempre que es parla de la força que cal en una palanca per moure un pes, sempre parlem de la força que iguali el pes, i que per tant mantindrà la palanca en equilibri...
almenos aixó crec jo......
a mi també m'ha tocat rebre, del 7 al 6'85........

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30964

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
si però en l'equilibri no es mou.. són dos conceptes diferents. és anar a filar molt prim però la impugnació és correcte.. ara bé jo penso que si s'impugnen aquestes n'hi ha 4 o 5 més també impugnables que mira.... però l'examen no pot ser de 67 preguntes

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30966

Roks_21 va escriure: si però en l'equilibri no es mou.. són dos conceptes diferents. és anar a filar molt prim però la impugnació és correcte.. ara bé jo penso que si s'impugnen aquestes n'hi ha 4 o 5 més també impugnables que mira.... però l'examen no pot ser de 67 preguntes

i tant que es mou, es mou fins a arribar a estar en equilibri, un cop en equilibri no es mou, clar...
no se, si l'han impugnada no veig gens clar que sigui pel que dius, però bueno, si no hi ha més informació el debat és una mica absurd....
també penso que hi ha d'altres més impugnables que aquestes, com alguna de reserva, aquesta gent es curra els examens :roll:

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30967

La de la palanca s'ha de reimpugnar. A mi tant em fot perquè em quedaré igual (tinc només 2 de reserva bé) però el listillo de turno que l'ha impugnat es merèix que tots fem pressió. Estic convençut que la gran majoria haviem contestat R/5.

La de la màquina simple, sense anar més lluny, és molt més flagrant que aquesta i no s'ha impugnat. En fi, que amb les putadetes que ens va deparant la Gene, entre retards, certificats mèdics recaudatoris i ara això, cada dia costa més trobar motivació per entrenar.

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30968

• idees de bomber
  • Fora de línea
  • Missatges: 76
  • Gràcies rebudes: 0
quins criteris fan servir per a recorrer a la de reserva? ja que si només un que impugna i argumenta pero hi ha 700 o més persones que no impugnen dubto jo per un facin cas, ho dic per el que diu rock-21 ja que diu que coneix a la persona q ha fet que la impugnin aquest q es dediqui a la politica minim pel seu poder de conviccio, es pot buscar la manera de saber preguntes impugnades i criteris? o es un cop més a porta tancada?

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30969

I la pregunta 73 (ja sé que s'ha parlat del tema) Trobeu que està bé? Aquesta dels vents locals de Catalunya. Clar, no passava res pq era de reserva , però ara que passa a ser de les "bones..."

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30970

A mi em sembla que per molt que intentem reimpugnar, ja no hi ha res a fer..., el resultat és aquest i és lo que hay...

Per cert jo he pujat + 0,1 ara un 6,67

La de la palanca, una vegada s'ha explicat, clarament té raó qui la ha impugnat crec jo, i mira que la tenia bé

Esperem a dilluns

Els sacrificis tenen recompensa!!!!
Temps de càrrega de la pàgina: 0.188 segons
Gràcies a Fòrum Kunena