Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • P√†gina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA: Revisio entrevista

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68719

No.
La cosa est√† molt clara. Hi ha 9 √≠tems que es puntuen de 0 a 1 punt cadasc√ļn. Per tal de
superar la prova, la persona aspirant haurà de complir dos requisits:
- Obtenir una puntuació superior a 0 punts en totes les competències.
- Obtenir una puntuació mínima de 5,5 punts en la suma de totes les competències.

La prova no és gens subjectiva (no ho ha de ser). Hi ha preguntes escrites, iguals per a tothom, que ens son llegides. En escoltar-les, sobint creiem que evaluen determinat aspecte i potser és un altre molt diferent, lo qual ens farà rebre una puntuació negativa.

Qui es quedi fora, sempre ho veurà tot molt injust, però hi ha companys que han aprovat l'entrevista a la segona o tercera... En conec més d'un. El que està clar és que si has suspés l'entrevista i creus que la culpa és d'ells, has de lluitar-ho per una altra banda si així ho creus, però si vas errat, potser aquesta actitud només et porti a continuar suspenent en el futur.

Hi ha molta prepotència en pensar que no es cometen errors... Potser aquest fet demostra la pròpia raó del suspendre... Al cos no necessitem gent prepotent que culpi a la resta quan alguna cosa surt malament.

Hi ha qui després de suspendre una oposició es defensa dient: "ja vaig aprovar una altra oposició de bomber! S'han equivocat" jo els hi preguntaria: "I si es van equivocar a la primera?"

Tot depén sempre de la perspectiva amb què mirem.

Salut i força!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Revisio entrevista fa 3 mesos 1 setmana #68729

forestalva primer de tot m'agradaria dir-te que em sembla una falta de respecte cap als opositors que pengis els items de l'entrevista, et creus que ells no els van mirar abans de ferla?
respecte a la subjectivitat de la prova, tu creus que l'entrevista es molt objectiva i que nomes un crac com tu l'aprova? doncs no! sa fet u grup amb molts dels suspesos i s'esta demostrant que un fet tan simple com l'entrevistador podia fer variar el teu resultat, hi ha un payu que ha suspès a 20 dels 45 no aptes, després d'altres que no han suspès a cap persona , tu creus que això es molt objectiu?
òbviament que qui es queda fora o veu injust, tinc uns quants amics suspesos i estic seguríssim que com a bombers serian la ostia . Però en una entrevista de ni una hora et donen el no apte, això perdona però es molt injust.
Respecta al comentari de al cos no necessitem gent prepotent que culpi als altres...... blablabla. No se si ets bomber o no però a mi aquest comentari em sembla de un prepotent i un sobrat brutal i això si que sobra com a company.
I si, tot depèn de la perspectiva, estic d'acord.
Salut i força.
El seg√ľent(s) usuari(s) van donar les gr√†cies: contrafort

Revisio entrevista fa 3 mesos 1 setmana #68730

Tienes toda la raz√≥n compa√Īero, decir que no quieren a gente prepotente ya dice mucho de la persona que lo ha escrito y si encima es bombero peor a√ļn. Paso de enfadarme y contestarle porque ni siquiera lo merece.

Revisio entrevista fa 3 mesos 1 setmana #68731

forestalva va escriure: No.
La cosa est√† molt clara. Hi ha 9 √≠tems que es puntuen de 0 a 1 punt cadasc√ļn. Per tal de
superar la prova, la persona aspirant haurà de complir dos requisits:
- Obtenir una puntuació superior a 0 punts en totes les competències.
- Obtenir una puntuació mínima de 5,5 punts en la suma de totes les competències.

La prova no és gens subjectiva (no ho ha de ser). Hi ha preguntes escrites, iguals per a tothom, que ens son llegides. En escoltar-les, sobint creiem que evaluen determinat aspecte i potser és un altre molt diferent, lo qual ens farà rebre una puntuació negativa.

Qui es quedi fora, sempre ho veurà tot molt injust, però hi ha companys que han aprovat l'entrevista a la segona o tercera... En conec més d'un. El que està clar és que si has suspés l'entrevista i creus que la culpa és d'ells, has de lluitar-ho per una altra banda si així ho creus, però si vas errat, potser aquesta actitud només et porti a continuar suspenent en el futur.

Hi ha molta prepotència en pensar que no es cometen errors... Potser aquest fet demostra la pròpia raó del suspendre... Al cos no necessitem gent prepotent que culpi a la resta quan alguna cosa surt malament.

Hi ha qui després de suspendre una oposició es defensa dient: "ja vaig aprovar una altra oposició de bomber! S'han equivocat" jo els hi preguntaria: "I si es van equivocar a la primera?"

Tot depén sempre de la perspectiva amb què mirem.

Salut i força!

1.Les preguntes no van ser iguals per a tothom,van ser moooolt diferents jo diria que no segons l'entrevistador sino segons el perfil(desconec si això es o no subjectiu)
2.Crec que es un detalle mes de cualsevol persona el fet de defensar-se si ho creu oport√ļ..
3.Tots coneixem els items que valoren..pero es molt subjectiu el "com" es valoren(aquí es hon pot haber-hi un gran buit en la valoración final)
No puc obviar que comparteixo part del teu raonament(pot haber-hi gent que no accepti la derrota tot i sapiguent que va errar coses,ja sigui pels nervis o perque sencillament no te el perfil "que busquen")pero desgraciadament sempre existeix una part injusta a cadascuna de les proves que composen la opo..i l'entrevista es la "pen√ļltima "i costa mes de pair,lo cual fa totalment comprensible que l'opositor que es cregui amb el detalle de queixar-se ho fagi..

Revisio entrevista fa 3 mesos 1 setmana #68732

detalle=dret

Revisio entrevista fa 3 mesos 1 setmana #68733

I al citar"pair" no em referixo a la derrota sino a les injusticies que aquí crec que tinca tota la reo perque a lo llarg de la opo hi ha per escribiré un llibre.. desde preguntes mal formulades,dominades mal contades,valoracions dubtoses en lógica,camió..que podrían fer variar moltissim el resultado final de la opo(lo cual per altre banda as d'acceptar abans d'encetrla..sino,estás perdut desde el principi)

Revisio entrevista fa 3 mesos 1 setmana #68734

Lógica =L'ofici(quina batalla porto amb el corrector!!)

Revisio entrevista fa 3 mesos 1 setmana #68735

El meu missatge no va dirigit a les persones que hagin sigut suspeses injustament. Per a aquestes anava lo de "lluitar-ho per una altra banda". Però totes aquestes injusticies de què parlem, les hem vist Durant tot el procés. Durant tots els procesos.
- Fins la opo anterior ens demanaven tenir ofici (Ho puntuaven bé als mèrits) aquest any valen una m... I som molts els companys que portem anys encarant la nostra vida profesional cap a on ens deien per a què de cop i volta Ho deixin de valorar.
- Ja no ens enrecordem del teòric, però conec molta gent molt vàlida que es va quedar al carrer amb aquests talls estratosfèrics.
- Les dominades gratis per a tots... Una vergonya per las qui estrictament havien aconseguit Fer el 10 a casa seva...
- L'ofici.... Amb el greuge comparatiu de construcció, el regal de sanitari i la picada a xispa....
- Conducci√≥ amb unes notes que no donaven cr√®dit a ning√ļ..
- Entrevista amb 40 fora quan l'any Passat van caure 10...

No veig res just. No Hi és

Revisio entrevista fa 2 mesos 4 setmanes #68789

Hem sorpren que ning√ļ parli de la difer√®ncia de resultats entre opositors i opositores crec que han caigut 44 opositors vs 1 opositora a l'entrevista.30% vs 6%.???? Casualitat?

Revisio entrevista fa 2 mesos 4 setmanes #68790

Cal anar sempre a buscar aquest tipus de dades? T'has mirat el % d'homes presentats i dones presentades? poder tindrà algo a veure que hi hagi més no aptes masculins? Quantes dones han arribat a l'entrevista i quants homes en total? Ep, no vull criticar ni res semblant, però que si així podeu dormir més tranquils, endavant.
Val que a bcn hi ha molt de mamoneo amb el tema mujeres y hombres y vicebersa, per√≤ aqu√≠ cadasc√ļ ha de fer la SEVA oposici√≥,i no perdre el temps buscant el conflicte i creant conspiracions...

Revisio entrevista fa 2 mesos 4 setmanes #68792

Gracies a "Deu" a mi aquesta opo ni em va ni em ve, ni res amb ella tinc a veure, per√≤ com a ciutad√† em preocupa, tens rao i em disculpo, els n√ļmeros absoluts no diuen ni signifiquen res, per√≤ si els %. Est√† clar que hi ha un desfalc de presencia de la dona, i hem de treballar per corregir aix√≤, per√≤ aix√≤ no vol dir de qualsevol manera, i menys en perjudici d'altres, i veient els resultats de les entrevistes em trontolla quelcom a dins i em fa malpensar, m'incomode com a ciutad√† que certs interessos fagin que no entrin els/les millors en la funci√≥ p√ļblica. Res m√©s, nom√©s era per puntualitzar que despr√©s de veure resultats, a mi m'ha cridat l'atenci√≥ i m'ha sorpr√©s que res s'hagu√©s comentat.
El seg√ľent(s) usuari(s) van donar les gr√†cies: Aaron Fisiomber

Revisio entrevista fa 2 mesos 4 setmanes #68793

Jo mai he volgut pensar que hi pugui haver interessos polítics que interfereixin en una opo de bombers/es, però vist com ha anat ja tinc prou elements per a sospitar que alguna cosa rara pot haver passat. I espero que si és així, algun dia, més aviat que tard, se sàpiga.

Revisio entrevista fa 2 mesos 4 setmanes #68794

Doncs jo t'haig de dir que les noies q conec que han passat son tant o més valides que els nois i t'asseguro que no els hi han regalat res. I n'estic segur de que les que no conec també s'ho mereixen.

Revisio entrevista fa 2 mesos 4 setmanes #68795

Totalment d'acord, jo també en conec, i puc dir per propia experiència que son millors elles que ells, però no ens desviem, el criteri per uns i per a altres han de ser els mateixos, sino, estem parlant d'injusticia.

Revisio entrevista fa 2 mesos 3 setmanes #68797

Jo no crec que s'apliquin criteris diferents, simplement que les dones gestionen millor aquesta prova. Igual els homes gestionen millor altres proves... per un tema genètic... i per sort en aquesta opo hi ha proves molt diferents, tothom te la seva prova estrella i la que va fluix, i estar aquí al final no és per casualitat ni carambola.

• P√†gina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Temps de càrrega de la pàgina: 0.153 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'√ļs dels nostres serveis acceptes l'√ļs de les cookies.
Més informació. Ok