Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • P√†gina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA: Revisio entrevista

Revisio entrevista fa 3 mesos 3 setmanes #68697

Bones companys
Estic en la mateixa situació que tots vosaltres
Us deixo el meu email

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Revisio entrevista fa 3 mesos 3 setmanes #68698

• espinete
  • Avatar de espinete Autor del tema
  • Fora de l√≠nea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 104
  • Gr√†cies rebudes: 7
Companys es per al¬∑lucinar amb el dur que s la opo de bombers Barcelona 2 ex√†mens te√≤rics ,unes f√≠siques molt completes, proves d'ofici,2 proves de conducci√≥, es per flipar que en una entrevista per nota no et fiquin per el sol fet d'arribar aqu√≠ un 5'5 , a partir d'aqu√≠ que fiquin notes , he set apte en els √ļltims anys en tres oposicions per√≤ fora de pla√ßa i tamb√© soc bomber voluntari de la √ļltima promo, i no entenc el resultat d'aquesta.

Revisio entrevista fa 3 mesos 3 setmanes #68699

• espinete
  • Avatar de espinete Autor del tema
  • Fora de l√≠nea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 104
  • Gr√†cies rebudes: 7
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Revisio entrevista fa 3 mesos 3 setmanes #68700

Mateixa situació, mateix entrevistador. 12 anys de voluntari i no apte a una entrevista.

deixo el mail per si m'hi podeu afegir al grup. Gracies i sort.

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Revisio entrevista fa 3 mesos 3 setmanes #68701

Bones companys,
Jo també sóc un dels afectats dels qui ens han trencat un somni per decidir discriminadament que no som aptes per ser bombers. En el meu cas fa menys d'un any hem van donar com apte en l'entrevista de la derrera convocatòria de generalitat i en canvi, en aquesta han decidit que no sóc vàlid segons els seus criteris. També sóc bomber voluntari.
Deixo el meu correu per poder formar part d'aquest grup: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Gràcies, força i ànims a tots.

Revisio entrevista fa 3 mesos 3 setmanes #68702

Hola, a mi em va tocar un paio que semblava en un principi tranquil i afable a primera vista pero desde el minut 0 no li va agradar res del que deia.... Res li anava be... No ho entenc pq anava preparat i tinc la sensacio que en general ho vaig fer prou be... He fet recurs alzada jo tbe..
Us passo el meu correu que jo tbe m afegeixoo no hi ha dret porto 12 anys opositant i aixo no es mereix quedar. Se aixi.

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68703

-

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68705

Bones,
Per si em podeu afegir al grup també, si us plau.

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68706

Bones, nom√©s per curiositat, per saber que esperar-me en un futur, com ha estat l'entrevista dirigida per aquesta persona del tribunal tan criticada? √Čs a dir, quin tipus de preguntes o males contestacions us feia al que deieu vosaltres? Pot nom√©s un paio influir tant en la nota quan el tribunal es composa de m√©s persones? No hi ha m√©s membres per evitar aquestes situacions?

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68707

En mi caso yo tambi√©n tuve al mismo cap de guardia y he pasado con buena nota. En ning√ļn momento tuve la sensaci√≥n de que fueran a por mi ni malas contestaciones ni nada por el estilo. Me sent√≠ c√≥modo en todo momento y la nota se corresponde con las sensaciones que tuve. √Ānimos y fuerza a los que no hayan pasado.

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68712

Yo también estoy fuera de la lista. Todavía no entiendo el porqué sinceramente, hasta ahora soy yo el que se siente discriminado. No sé si es una cuestión de política o que pero para mí los resultados de las entrevistas no me huelen bien. Lo digo porque cada uno sabe lo suyo pero que me digan que no soy apto, lo siento pero eso no es así.
También e enviado carta certificada pidiendo revisión, para cualquier cosa aquí tenéis mi correo Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Todo esto es una pena muy grande, que detrás de tanto sacrificio se decidan así las cosas, personalmente estoy muy decepcionado.

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68714

Santana que significa que no te huelen bien, tema polític etc? Se mas explicito! Animos

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68715

Hola, de momento toca esperar noticias para poder entender el porqué no he pasado la entrevista.
Lo que he escrito en el anterior mensaje es la sensación que se me ha quedado después de todo. No me gusta hablar por hablar ha sido una opinión más, pero lo que sí que no me van a hacer cambiar de opinión es que si que soy válido para este trabajo. Saludos

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68716

Para nada lo pongo en duda!! Seguro que si, solo te devia si podias especificar un poco mas sobre las sensaciones o intuiciones que tienes dwjando de banda la respuesta que te d'àran por el no apto!! Saludos y animos

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68717

Et poden tombar a l'entrevista per tema d'edat?? més de 35 anys?

• P√†gina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Temps de càrrega de la pàgina: 0.154 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'√ļs dels nostres serveis acceptes l'√ļs de les cookies.
Més informació. Ok