Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • P√†gina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA: Revisio entrevista

Revisio entrevista fa 4 mesos 3 dies #68650

• espinete
  • Avatar de espinete Autor del tema
  • Fora de l√≠nea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 104
  • Gr√†cies rebudes: 7
Algu ha demanat revisio algun cop? Es per flipar ūüôąūüôąūüĎé

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Revisio entrevista fa 4 mesos 3 dies #68651

Jo la vaig demanar l'any passat. Et recomano que la demanis presencial si no segurament nom√©s t'enviin un full amb les notes de cada √≠tem... Jo ho vaig fer aix√≠ i en van fer la "revisi√≥" el bomber i la psic√≤loga que em van entrevistar i els vaig poder fer preguntes i resoldre dubtes. La veritat √©s que en va anar molt b√© per entendre les cagades que havia fet i no m'havia donat compte ja que vaig sortir de l'entrevista pensant que l'havia clavar... Tamb√© et dic que no esperis que et canvi√Įn la nota i que t'aprovin eh, es una cosa que fan per obligaci√≥ i es merament informativa. √Änims i sort amb la propera.
El seg√ľent(s) usuari(s) van donar les gr√†cies: Michael

Revisio entrevista fa 4 mesos 2 dies #68655

.

Revisio entrevista fa 4 mesos 2 dies #68656

Jo vull demanar revisió també, vaig tenir sensació que m'havia anat bé i resulta que no estic a la llista.
Alg√ļ ha trucat per demanar revisi√≥ i li han contestat? Porto tot el mat√≠ trucant i res de res.

Revisio entrevista fa 4 mesos 21 hores #68659

Tot vía registre (oac) el telèfon no val...

Força i Constància

Revisio entrevista fa 3 mesos 3 setmanes #68684

Jo l’he demanat i ja he fet el recurs d’alçada.
Em sembla que això que ha passat s’hauria de fer notar i que, com a mínim, tots els que no estem a la llista hauríem de fer la instància de revisió.
Són massa coses estranyes les que han passat en aquestes entrevistes, més quan a quasi tothom l’ha suspès els mateixos membres del tribunal.

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68688

Totalment d’acord, jo també he demanat revisió i estava esperant a que em contestessin per fer el recurs d alçada però vist que no em contesten em penso que també el posaré aquesta setmana. Crec que hi ha hagut unes directrius concretes per suspendre a la gent perquè no pot ser que després de tota una oposició es carreguin el 30% i a més molts amb plaça i en posicions capdavanteres. He anat parlant amb companys i tothom està igual, crec que molts estem posant recurs, de totes maneres potser podríem fer quelcom conjunt, o fer un grup per anar-nos assessorant...no ho se com ho veieu però crec que no es pot quedar així...

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68689

Veo bien formar un grupo, y creo que no deberiamos quedarnos en silencio. Durante toda la oposici√≥n ha habido unas directrices marcadas que se pueden observar en las distintas pruebas. Esta √ļltima es la guinda del pastel. La pena es que uno ne se involucra en algo as√≠ hasta que se ve afectado, pero creo que esto nos afecta a todos. El cuerpo de bomberos de Barcelona presume de unos valores y ideales ajenos a intereses pol√≠ticos, fundamentados en la justicia, la honradez etc... Si el acceso a este se deteriora por una serie de personajes que act√ļan con impunidad, como el se√Īor Gonz√°lez Mayans, encargado de dilapidar los sue√Īos y el esfuerzo de varios opositores, lo menos que podemos hacer es tomar represalias para que gente as√≠ tenga el menor poder posible. No cabe duda que los 80 que hay en la lista final se han esforzado, unos m√°s y otros menos, de la misma forma que no cabe duda que en condiciones de igualdad para todos, sin manipulaciones, la lista ser√≠a muy distinta. Al que quiera tomar represalias, tiene aqu√≠ un compa√Īero.
El seg√ľent(s) usuari(s) van donar les gr√†cies: katenaria600, MBumo

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68690

Si serveix d'alguna cosa, se de molts companys que estan en la mateixa situació que jo que han fet cap a l'advocat David Gironès. Crec que entre tots podriem apretar per aquí.

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68691

Crec que a la gran majoria de persones ens ha suspés el mateix tribunal... ja ha sortit el nom per aquí... En efecte, jo també he fet via cap a l'advocat David Gironès. Crec que ha portat i porta casos de molts compants que han tingut problemes en entrevistes el altres opos. De fet, quan el vaig trucar ja em va dir que més de 30 persones l'havien trucat amb el mateix nom... El que no pot ser es que es carreguin al 30% de la opo i la gran majoria se'ls hagi carregat una persona. Llavors ja no hi ha igualtat, hi ha mala sort.

Jo, personalment, ja he presentat una instància de revisió d'examen i un recurs d'alçada. Ara a esperar. No sé si podem fer alguna cosa més, la veritat!

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68692

Doncs estaria bé que entre tots féssim i signessim un escrit al síndic de greuges, tant al de Barcelona com al de la gene. Una opo com aquesta no pot acabar en tenir la sort o la desgracia que et toqui segons quin cap de guàrdia ja esmentat, o qualsevol altra persona.
El seg√ľent(s) usuari(s) van donar les gr√†cies: Aaron Fisiomber

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68693

Uns quants que ens trobem en aquesta situació hem fet un grup de whats per anar parlant aquests temes, el qui vulgui unir-se que deixi el seu correu i contactarem via mail per tal de posar-lo al grup. Així podrem fer mes força i gestionar coses com les que diu el company que em semblen molt idònies. Això no pot quedar així, Som-hi.

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68694

Ja està!

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68695

Perfecte! Creem el grup

Gràcies!

Revisio entrevista fa 3 mesos 2 setmanes #68696

A mi em va fer l'entrevista el mateix cap de guàrdia i tot i que he aprovat quasi per la mínima, va ser una entrevista extrema i molt dura, totalment innecessària, des del primer moment pensava que estava suspès.
El que no pot ser és que segons el tribunal que et faci l'entrevista et condicioni tota una opo.... Crec que als que vam fer l'entrevista amb aquest personatge (per no dir una altra paraula) no ens van donar les mateixes oportunitats que a la resta
Espero i desitjo que es faci justícia, molts ànims i sort!!! Arribeu fins on faci falta perquè això no torni a passar
Teniu tot el meu suport

• P√†gina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Temps de càrrega de la pàgina: 0.159 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'√ļs dels nostres serveis acceptes l'√ļs de les cookies.
Més informació. Ok