Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

Enquesta: ¿Te ha perjudicaco el poco control que hubo en el examen?

SI, yo también creo que tendrían que repetirlo
17 51.5%
SI, pero no como para impugnarlo
6 18.2%
SI, pero prefiero esperar a ver las notas
6 18.2%
NO, yo no creo que pasara nada raro
1 3%
NO, yo copié todo lo que pude
3 9.1%
Número total de votants: 26 ( lechon, razor, muchojipidepostal, paquito, joni_oposicion ) Veure més
No pots participar en aquesta enquesta per que no estàs registrat o no hsa iniciat sessió encara.

TEMA: EXAMEN IMPUGNADO

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3482

• pastoret
  • Avatar de pastoret Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 20
  • Gràcies rebudes: 0
A todos los que no se hayan copiado en el examen (y a los que se han copiado sólo un poquitín):
He estado consultando con gente que sabe de estas cosas y me han dicho que podemos impugnar el examen, que se anule todo y que lo vuelvan a repetir.
Lo que podemos alegar es que no han garantizado que los aspirantes concurran en condiciones de igualdad, mérito y capacidad.
Objetivamente:
1. Los aspirantes estaban sentados demasiado cerca.
2. La gente entró en el orden que le dio la gana (para qué vamos a hacerlo por orden alfabético como el año pasado).
3. Aunque estaban cambiadas de orden, las preguntas eran las mismas y la gente podía comentarlas (y hay que ver qué manera de comentar).
4. En el caso de los psicotécnicos, eran los mismos (ni siquiera cambiaban el orden de las preguntas).
5. Los vigilantes (si les podemos llamar así) no retiraron el examen a nadie (por lo menos en el aula 8 ) cuando todos vimos y oímos las “cosillas” que pasaron.
6. La gente que pidió el psicotécnico en catalán (recuerdo que sólo se entregó en castellano) resultó perjudicada, además de discriminada.
7. …

Para qué seguir.

Yo lo que voy a hacer es impugnar el examen y que pase lo que tenga que pasar. Recomiendo a todo el que se sienta perjudicado que también lo haga
[/b]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3485

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 558
Ei Pastoret....
Para gustos colores, diuen... i cadascú fa el que vol, però jo (potser perquè estava assegut a primera fila) no vag veure res extrany...
De totes maneres, em crec el què dieu dels follons...
De totes maneres, no crec que sigui una bona solució començar a impugnar... Mira, cadascú és lliure de fer el què vulgui, i a mi m'agrada pensar que al final tothom troba allò que es mereix...
Què hem de fer? Un altre cop el teòric?? Tornar a passar nervis? A mi personalment em va anar bé...
I el psico?? Ja ens van dir que el psico no estava editat en castellà... Què hem de fer? Esperar 4 mesos a que l'autor es digni a traduir-lo? Fer la opo al mes de novembre?? I lo de copiar... a mi ni se'm acudiria copiar al psico... Treure la nota del company i arriscar-me a confiar en el company de cadira?? Uff... Massa complcacions trobo...
Però bé, no deixa de ser una opinió... Si va haver-hi irregularitats és just poder denunciar-les...
Que passi el que hagi de passar...
Salut a tots

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3486

Yo no vi nada que no haya visto en cualquier otra oposicion aunque detalles y anecdotas los hay en todas las aulas, si quieres mi opinion personal pienso que pierdes el tiempo y seguramente las posibilidades de aprobar en un futuro.

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3488

• willyfog
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
Hola companys...

Es fotut sapiguer que hi ha gent que va copiar a l'examen pero segurament qui ho va fer es que portava malament el temari. El problema varen ser els que si que havien estudiat i ho feien en grup que algun cas si que es va donar.

Ja sabem com va això. Impugar no serveix de res, entre d'altres coses perque quan es vulgui fer la opo ja s'haurà acabat. Alguns d'aquests que van copiar segur que es colaran entre dels primers però si la gent que vigilava no feia res doncs era normal que qui poguès es dediqués a copiar.

Encara queden fisiques i conducció i aqui es mes dificil copiar jeejej... Esperem que com a minim els que han passat fent trampes ara paguin la seva penintencia.

Anims a tothom....

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3494

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
jo tambe he fet un escrit amb reclamacions, almenys servira perque pensin que no som un ramat d'ovelles, i que no som gilipollas, suposo que es netejaran el c.....pero bueno el cas es no quedarse parat amb aquesta manera d'actura del tribunal

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3499

pues eso, que estaba en castellano.no?

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3502

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
Jo estic en desacord a mes amb varies coses:

- tema d'escriure el nom a l'examen
- examen fet en llapis
- que no ens lliuressin copia del mateix

Per aquests motius a mes dels exposats abans de que la peña fa el que vol jo crec que si que s'hauria d'impugnar.

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3515

• armanifireman
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 9
I tant q s'ha d'impugnar. Van ser uns examens vergonyosos per la seva organització. Es una oposició per un carrec on s'han de salvar vides, que tot es decideix en poques décimes, un funcionari de l'ajumtament de Barcelona. I no val això de: haurieu de veure com funcionen a les altres oposicions, a mi em dona igual com son les altres oposicions, que vol dir això? que com algunes funcionen malament totes poden funcionar així i ens hem de conformar amb aixo, doncs NO. Es que van ser un seguit de desproposits, que jo ara no començare a enumerar perquè ja s'han dit, però en 5 paralues: va ser una organització vergoñosa!!!!!!!!!!

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3516

• armanifireman
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 9
Disculpeu una pregunta als qui heu impugnat: com s'ha de fer?? per on he de fer-la i on m'he de dirigir???
GRACIES

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3520

tienes que ir al registro de barcelona creo...donde presentaste la instancia para apuntarte a la oposicion. y presentar una instancia dirigida al tribunal.

desde luego fue una chapuza... los contraladores esos se quedaron agusto...ni en la egb dejaban copiar y rellenar despues de tiempo de esta manera!!!!! y menos montar corralitos como se formaron...

yo de mayor quiero ser como tu l-861....

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3523

Me pierdo algo lechon y L-861..?

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3533

Victor y mario, Rcc

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3551

Me lo imaginaba... jejeje ya queda poc!!

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3564

• naoguiarfri
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 5
Ves fent pastoret...al cap i a la fi com a mínim hauràs lluitat, i això et deixarà més tranquil.

Crec que la conclusió fins ara és que realment a l'Ajuntament se li en fot si realment són els millors o uns altres 45 ( una miqueta més mediocres i més tramposets) que potser també seran bons bombers, però potser ni els millors ni els que més ho mereixen . Sincerament...on diu que hagin d'entrar els 45 millors?
Si fos realment selectiu i exclusiu haurien anat amb una mica més d'ull.

Jo també impugnaré...encara que sigui per tocar les pilotes una estona a algun funcionari que no s'ha pres seriosament el meu temps de sacrifici i esforç estudiant de valent per destacar a la opo. Temps de sacrifici i esforç (deixem la il.lusió per als més romàntics) que després s'en va tot a prendre pel sac per la falta de voluntat en oferir als opositors un tracte just que garanteixi la igualtat de condicions, merits i capacitats, deixant copiar, no dimensionant bé les aules per garantir la privacitat (al costat meu fins i tot van poder discutir si realment era una resposta o l'altra) total, la llista descrita més a dalt.

Bé, serà cosa realment de preparació, oportunitat, sort, i ser una mica més putes que el del costat.

Que vagi bé dimarts...també als tramposets...i als que no ho són (pobres ximplets...) que també us vagi bé, i també als que que calleu com putes, perquè ja us està bé com ha anat, però aneu amb compte no se us foti alguna palanca al cul el dia de la conducció... , que encara haurem d'anar a buscar el refranero popular español que diu...."Arrieros somos y en el camino nos encontraremos..."

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3579

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 558
Ei nois...
Crec que ja vaig posar un post amb la meva opinió, però insistiré...
De veritat creieu que és millor tornar a repetir-ho tot? I passar un altre cop pels nervis i neguits? O impugneu per fer saber a l'ajuntament que esteu disgustats amb l'organització??
Jo vaig anar allà, vaig fer els meus examens tan bé com vaig poguer/saner/voler, i punt. Vaig passar nervis com tots i vaig anar a saco amb tot... I ara resulta que perquè els de les últimes fileres copiaven ho hem de repetir tot??
No sé... No em convenç... Potser no hi estic d'acord perquè crec que em va anar bé, i com deien els romans "alea jacta est". Als qui han impugnat els hi va anar bé l'examen?? O si creiessin que els hi va anar el millor possible no impugnarien per por a perdre la nota?? Només impugnen els que volen una altra oportunitat de millorar nota??
Son preguntes que em faig...
Salut, i ens veiem (esperem) a les físiques, o a les aules o al carrer portant un camió o allà on els hi dongui la gana als que organtizen la oposició... Que jo, ho sento naoguiarfri, sóc d'aquells que em prenc les coses amb il.lusió (i tb esforç i sacrifici, és clar) i fent les coses bé i com crec que s'han de fer ja estic content, i la resta que fotin el que vulguin...

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.152 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok