Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

Enquesta: ¿Te ha perjudicaco el poco control que hubo en el examen?

SI, yo también creo que tendrían que repetirlo
17 51.5%
SI, pero no como para impugnarlo
6 18.2%
SI, pero prefiero esperar a ver las notas
6 18.2%
NO, yo no creo que pasara nada raro
1 3%
NO, yo copié todo lo que pude
3 9.1%
Número total de votants: 26 ( lechon, razor, muchojipidepostal, paquito, joni_oposicion ) Veure més
No pots participar en aquesta enquesta per que no estàs registrat o no hsa iniciat sessió encara.

TEMA: EXAMEN IMPUGNADO

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3581

• jordy_sowter
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 101
  • Gràcies rebudes: 0
Jo també penso que seria massa complicacions repetir l'exàmen. A mi em va anar bé, crec, però el repetiria si m'asseguressin al 100% que ningú copiés, i que tothom parés d'escriure respostes a boleo en el psicotècnic quan paressin el temps. A l'enquesta he posat la tercera opció.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3602

Estic d'acord amb el k diu en turu i en jordy a més, crec k si s'arribés a impugnar la opo (k ho dubto) ja s'hauria acabat i els 45 primers millors o no ja estarien dins.
Si es vol impugnar una opo s'ha d fer quan surten les bases (i reclamar les injusticies que es vulguin) i no kuan el tema ja esta enjegat.
K hi farem, la vida és així, no sempre els primers són els millors però sovint si k són les mes espavilats.

Vinga sort k demà tenim les notes!!

Els somnis són futures realitats!!

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3611

• paquito
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 27
  • Gràcies rebudes: 1
Per mi, la oposició es contra un mateix, no contra ningú, has de donar el millor de tu mateix i demostrar-ho sense cagar-la, ara bé...
Les oposicions son injustes per definició per que: mai farás la teva millor marca en en cap prova el dia de les fisiques, mai és veurán lo suficientment ben reflectits els teus coneixements en un exàmen, i mai es veurá qui condueix millor en un circuit urbà d'apenes 2 kilòmetres....
Tot aixó sota el meu punt de vista (que es molt discutible)
En la natura el que s'adapta millor al medi es el que triunfa, si el dia de l'exàmen escrit pots copiar doncs copia del tio del costat si creus que no has estudiat tant com ell, i el dia de les fisiques si et permeten desplaçar les valles al circuït doncs el que et toca es anar a pinyón i a desplaçar les valles amb cada passada(ha passat altres anys)
Es Darwinisme pur i dur... La selecció natural...
Ara bé estaría bé que quan et pillin parlant en meitat d'un exàmen o copiant et fotessin fora, com a la majoria d'exàmens que jo conec...per que amb el que s'ha comentat per aquest post n'hi habia per a fotre fora de l'exàmen a uns quants enganxats "in fraganti" i a demés sense amagarse, i van ser vistos per interventors de l'aula i només van ser amonestats i aixó per mi es el que es punible,si no té risc no té merit...

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3620

ei paquito em podries explicar com es la prova de conduccio, per que no le feta mai. Tambe si saps alguna autoescola on la preparen i on poder fer alguna practica. Ja se que no es el tema principal del post pero tinc la intuició que tu ho saps.....
Moltesgracies company :wink:

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3621

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 558
Salut Edy21,
Doncs si, tens raó, el Pakito ja sap de què va la cosa, però no es conecta gaire sovint... Oi pakito?? :wink:
Doncs bé, la prova de conducció consisteix en la realització d'un circuit pels carrers de barcelona (amb sortida i arribada a un parc de bombers) d'uns 5-10 minuts. L'any passat es va realitzar a la zona de la Vall d'Hebró, i fa dos anys a Zona Franca. S'evalua sobre un total de 18 punts. A l'arribada es realitzen 3 preguntes teòrico-pràctiques sobre mecànica de vehicles pesants, valorades en 2 punts.
En general, s'assembla molt a l'examen de camió per treure't el permís "C", `però dependrà molt del tesatdor si vol que l'apretis una mica o que vagis tranquilament...
Espero haver-te ajudat...

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3626

• paquito
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
Estic d'acord amb tot el que ha dit el turuflauers, i no hi puc afegir gaire mes per que ho ha exposat tot molt acuradament.
Hem fa l'efecte que els 2 tenim els mateixos coneixements sobre aquesta prova
:D
:wink:
salut a tothom!

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3633

el meu dubte es si et fan saber utilitzar els elements propis d´un camio de bombers, per que clar com que jo no ho soc no tinc ni idea de on estan els rotatius com es gasta la emisora... , o be es simplement un examen de conduccio pur i dur, moltes gracies turu

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3645

• paquito
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
doncs ara que pregunteu al turu contesto jo...
JAJAJA!!
:D
No, el exàmen només es de conducció especificament, en principi no et farán ni engranar la bomaba ni tirar aigua ni posar els pirulos ni cambiar els tons de sirena (en principi)
Després de fer el circuït et fan 3 preguntes de mecànica general, d'aquestes preguntes n'hi ha que son orals i n'hi ha que son en plan identificar parts mecàniques del camió amb la cabina abatuda i el motor a la vista.

Salut!

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3791

• pastoret
  • Avatar de pastoret Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 20
A MI EL EXAMEN ME FUE BASTANTE BIEN.
AUN ASI, COMO AQUI LO QUE CUENTA, MAS QUE LA NOTA, ES LA POSICION RESPECTO AL RESTO DE LOS ASPIRANTES, PENSE QUE SI SE TENIA QUE IMPUGNAR EL EXAMEN SERIA MEJOR HACERLO ANTES DE QUE SALIERAN LAS NOTAS, PARA EVITAR QUE ALGUIEN ME DIJERA ESO DE:

Als qui han impugnat els hi va anar bé l'examen?? O si creiessin que els hi va anar el millor possible no impugnarien per por a perdre la nota?? Només impugnen els que volen una altra oportunitat de millorar nota??

COMO QUE YO NO ME COPIE EN ABSOLUTO Y TAMPOCO CONTESTE FUERA DE TIEMPO, CREO QUE TENGO DERECHO A SENTIRME PERJUDICADO.

YO CREO QUE LOS QUE TIENEN MIEDO A LA REPETICION DEL EXAMEN ES PORQUE HAN COPIADO O PORQUE HAN TENIDO SUERTE Y NO SE CREEN CAPACES DE REPETIR LA NOTA QUE HAN SACADO.

LA VERDAD ES QUE ME CABREA UNA BARBARIDAD QUE HAYA GENTE QUE PREFIERA UN EXAMEN CON TRAMPAS. SI CONSIGO ENTRAR NO ME GUSTARIA TENERLOS DE COMPAÑEROS. :wink:

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3792

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 558
Bona tarda Pastoret...
Ho sento, però m'he sentit al.ludit amb el teu post...
(de fet la cita que has posat és meva).
Francament, crec que si has impugnat l'examen havent sigut legal i tenint molt bones notes, ets un paio molt conseqüent i honest. Et felicito.
D'altra banda, penso que poca gent de la que haurà impugnat ho haurà fet amb motius tan nobles com els teus... De fet, hi ha gent per sobre meu en el rànking que ha copiat, i em fa ràbia, però com ja vaig dir anteriorment, jo estic tranquil perquè vaig fer el que crec que és correcte... La resta que fotin el que vulguin, i allà les seves consciències.
Jo no prefereixo un examen amb trampes, almenys jo no en vaig fer, així que estic tranquil. Si aconsegueixo entrar, a mi si que m'agradaria tenir gent com tu de company.
Salut, i ens veiem diumenge.

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3794

• pastoret
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
BONA TARDA TURU,

LA VERDAD ES QUE NO TE ESCRIBIA DIRECTAMENTE A TI, SOLO QUE ALGUNAS DE LAS COSAS QUE HAS DICHO SE VIENEN REPITIENDO EN ESTE FORO, A MI MODO DE VER, CON DEMASIADA ASIDUIDAD.

PARA MI, TODA LA CULPA DE LO QUE HA PASADO ES DE LA ORGANIZACIÓN, PORQUE SI SE HUBIERAN PUESTO SERIOS DESDE EL PRIMER MOMENTO Y HUBIERAN ORGANIZADO LAS COSAS COMO ES DEBIDO, NO ESTARIAMOS HABLANDO DE ESTAS COSAS AHORA.

EN DEFINITIVA, CREO QUE HARIAMOS BIEN EN HACERNOS OIR PARA QUE EL AYUNTAMIENTO SE TOME UN POCO MAS EN SERIO ESTAS OPOSICIONES QUE TANTO ESFUERZO NOS CUESTA A TODOS.

ES POR ESO QUE YO SIGO ANIMANDO A LA GENTE PARA QUE IMPUGNE EL EXAMEN PORQUE CONOZCO GENTE QUE HA QUEDADO FUERA O MUY RETRASADOS POR ACTUAR LIMPIAMENTE.

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3806

Ei pastoret, si supiesen la nota que has sacado en el temario fliparian de que lo quisieses impugnar... jajajaj, va dilo tontorron.. Pero yo te entiendo, no es justo que te hayas distanciado de el resto de gente tan poco por el hecho de que muchos hayan copiado.. Suerte el domingo crack!

EXAMEN IMPUGNADO fa 12 anys 8 mesos #3922

• pastoret
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
y ahora a ver cómo han ido las físicas...

¿CUANDO SALDRAN?

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.163 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok