Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Una Mica de Info, Bomber de Empresa

Una Mica de Info, Bomber de Empresa fa 2 mesos 1 setmana #70725

• Quelosepas
  • Avatar de Quelosepas Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Bones Companys!

Soc Bomber de Empresa des de fa uns 7 anys, i he estat intentant buscar una mica de informació sobre aquest tema.

Oficialment només he trobar el que surt al “Decret 374/1996”, allí esta tot molt ben explicat.. però a la hora de la veritat per el que veig la empresa te la ultima paraula, tot i que es compleix amb el requisits mínims per a la renovació, però jo crec que no es suficient... i per sort de moment no hem tingut cap emergència per a validar-ho, i esperem que continuï així.

El que m’agradaria saber es quin tipus de tracte tenen el Bombers de Empresa amb les empreses de la zona, d’aquesta forma tindre algun precedent per poder comparar i saber si estem fent una bona feina.
- Quines feines es solen fer relacionades amb els bombers, a part de les que ja tenim a la empresa (Controlar el correcte funcionament de les instal·lacions, etc...)
- El nombre de hores de practiques que es solen fer al mes o al any, i que es sol fer més o menys (A mes de la típica de desplegar maneges i ruixar palets...)
- El sou, que sol cobrar de més un Bomber de Empresa, ja que aquest tema no hi ha res regulat oficialment i depèn de cada empresa el que et vulgui donar, entenc.

Cal remarcar que jo els meus companys vam entrar a treballar i després de uns anys, per les necessitats de la empresa es va crear el cos de bombers, cada un tenim el nostre sou i categoria.
Nosaltres a part de les practiques no solem fer res més com a bombers, les hores de practiques son les mínimes i des de el meu punt de vista insuficients, ara mateix portem 2 anys sense tocar una manega.. esta clar que amb el tema Covid esta tot complicat, però la meva empresa no ha deixat de treballar un sol dia.

Bé, a veure si hem podeu donar algún exemple de Bombers de Empresa que conegueu o si vosaltres ho sou. Si sabeu de algú o algun lloc on pugi obtindré mes info perfecte.
Si preferiu comentar per privat, cap problema.

Gracies per davant, Salut!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.201 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.