Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

El futur fa 9 anys 10 mesos #48211

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185
Els bombers d'empresa, es a dir, bombers privats. Seran el futur dels bombers de Catalunya??

Tal i com pinten les coses amb que ho volen privatitzar tot menys la policia i la pressó...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

El futur fa 9 anys 10 mesos #48212

• torrens
  • Visitant
  • Visitant
Personalment crec que si!.

Però també penso que encara s'ha d'enfonsar bastant més tot aquest sistema de castell de cartes... i seguirem amb els mateixos dirigents amb noms diferents seguint fent més ric al més ric i mes pobre al mes pobre...

I així anys i anys. Personalment no tinc molta fe en aquest sistema. I per els nostres fills bombers, no importara si qui els paga es diu España,Europa,Catalunya,Barcelona,Mac o Google... El que importara serà que els paguin.

I veient com està tot plegat, el meu vaticini a més llarg termini es que tots els cosos de bombers seran voluntaris.

PD. Mira que parlo poc últimament al foro i quan ho faig, nomes escupo que negativisme!.

Ànims a tots, que els pròxims 20 anys encara els veig be eh!!

( be, a partir del 2014, clar )

El futur fa 9 anys 10 mesos #48307

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
A l'estat li ve de conya que hi hagi molta gent que amb la "vocació" es fassin bombers voluntaris. S'ahorren calers a punta pala.

Ja hi han molts països on el 85% de la plantilla son bombers voluntaris, xollasso pel pais, putada pels que no tenim papis que ens mantingon y tenim que pencar, pagar hipoteca, i tots els gastos de la casa, i no ens podem permetre viure del cuento i passar l'estona fen de bomber voluntari.

Amb l'FP que treuran i els pocs calers que hi han, jo també penso que en uns anyets o tindrem ja tot privatitzat i tot tirarà de 4 professionals que cobraran una caca i a complir amb horaris rotatius i un peloton de voluntaris que complementaran la feina.

Si no... temps al temps.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

El futur fa 9 anys 8 mesos #48673

Tinc entes que a Galicia els bombers son privats!!!!

Ho porto a la sang!!! pura vocació!!
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.229 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.