Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Presentacio i dubtes

Presentacio i dubtes fa 2 anys 1 mes #61868

• m3rc
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia!
Soc el Marc, tinc 24anys i despres d'un temps seguint el forum m'he decidit a registrar-me.

Enguany ja arrivo tard a la convocatoria pero espero poder presentar-me a la següent! (Esperem sigui relativament aviat)

Voldria aprofitar també i preguntar-vos per un dubte que em surt despres de llegir-me les bases.

Jo tinc miopia, uns 5 a cada ull. Pel que he llegit a les bases, hauria d'operar-me i corregir aquesta abans de presentar-me a la convo.
Estic en lo correcte??

Moltes gracies companys i anem parlant!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Presentacio i dubtes fa 2 anys 1 mes #61870

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 354
  • Gràcies rebudes: 147
Hola marc! Hauries d'estar operat abans de la rebisió mèdica i recuperat de la operació, és clar. Jo t'aconsellaria que ho fessis abans de la propera convocatoria de totes maneres per treure-t'ho de srobreque després ja tindràs prou feina!!!

Presentacio i dubtes fa 2 setmanes 2 dies #68666

• niljulià
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 3
Bones, tinc 17 anys i l'any que ve en fare 18, i des de fa uns quants el món dels bombers m'ha tirat molt, la meva preguta es: quines activitats recomaneu per fer un cop tingui 18 anys per poder anar coneixent i implicant-me més en el món dels bombers? En tinc pensades algunes com fer campanyes forestals o fer-me voluntarti de Protecció Civil, però m'agradaria conéixer mes possibilitats.

Presentacio i dubtes fa 2 setmanes 1 dia #68670

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 354
  • Gràcies rebudes: 147
Bones!! No sé si vius aprop d'algun parc de bombers voluntaris però aviat sortirà (en teoria) una convocatòria de voluntaris i amb l'edat que tens res una bona forma de començar a conèixer les feines i de poder comprovar si realment t'agrada. Lo de protecció civil jo personalment no ho veig tant però segur que també t'aporta molt per afrontar una futura oposició. Lo de les campanyes també t'ho recomano. En teoria s'aniran obrint borses els propers anys perquè molta gent entrarà. Molta sort i ànims!!
Ah!! I si vols entrar a bomber de Barcelona, mira't les bases ja que podries començar a fer cicles formatius per anar guanyant mèrits i aprendre algun ofici per la prova d'ofici. A Barna hi ha moltes coses que donen mèrits (idiomes, cicles formatius, experiència laboral ...) i que pots anar fent ara que tens temps però no t'asseguro que d'aquí uns anys els mèrits siguin els mateixos eh...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: niljulià

Presentacio i dubtes fa 2 setmanes 1 dia #68671

• niljulià
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 3
Visc a Barna però tinc pensat entrar als bombers de la generalitat, conec gent del parc d’Arbúcies i la Garriga per lo que ja m’informaré millor, i això que dius dels mérits per bomber de bcn també s’apliquen a gene? Ho dic perque aquest septembre començaré un cicle mitjà d’automoció amb l’idea de un cop tingui el mitjà i superior presentarme a les opos..

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.104 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok